ro
door roselo1950 Jan 12, 2006 om 17:27
Voeding & gezondheid

AMC multigaarsysteem

Ik ben uitgenodigd voor een "proeverij" m.b.t. het AMC multigaarsysteem. Het is een kooksysteem waarbij je zonder vet en water kunt koken, bakken en braden. Heeft iemand hier ervaring mee?

23989 23 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 16, 2006 om 14:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik u was zou ik lekker gaan proeven en de informatie over u heen laten komen. Koop niets waarover u onvoldoende weet als dat van toepassing is.

ve
door verwijderd - Mar 10, 2006 om 23:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de pannen zelf al 32 jaar. Het resultaat is fantastisch. Alle vitaminen blijven door dit systeem behouden. En op de pannen zit een levenslange garantie die ook echt wordt nagekomen.

Gr roba

ve
door verwijderd - Mar 15, 2006 om 14:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze pannen heb ik eveneens via een party al dertig jaar en ze bevallen goed. nu zag ik een reactie van de levenslange garantie. o ja? waar is het adres dan, ik heb nooit een reactie gekregen van mijn verkoper op de vraag een vervangende knop van het deksel te zenden. dus wie kan mij het adres geven van de dealer of verkoper of demonstrices?

ve
door verwijderd - Mar 15, 2006 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

zie mijn antwoord: hebt u een adres?

ve
door verwijderd - Mar 15, 2006 om 15:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

AMC Nederland

ve
door verwijderd - Mar 15, 2006 om 15:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Laat jezelf verrassen op een proeverij...je kunt het wel vertellen, maar dan proef je het nog niet.

ve
door verwijderd - Oct 18, 2006 om 09:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je de prijs hoort durf je ze niet meer tegebruiken.

ve
door verwijderd - Oct 24, 2006 om 22:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je kijkt naar het energiebesparend element als je het amc multigaarsysteem gebruikt dan is het helemaal niet duur. Wat is duur? Iets is duur als het niet kan of doet wat jij wilt. Amc heeft bewezen waar voor zijn geld te zijn.

ve
door verwijderd - Oct 24, 2006 om 22:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb zo het idee dat hier mensen reageren die op de een of andere wijze iets met  dit bedrijf te maken hebben. Als dit kooksysteem werkelijk zo revolutionnair is,haddenwe er al veel meer en veel eerder iets over gehoord. Nu heb ik zo'n onderbuikgevoel van "ik wordt belazerd".

Als ik de vragensteller zou zijn: lekker proeven en lekker niks kopen!

ve
door verwijderd - Jan 8, 2007 om 13:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt. Gelukkig hoeven we het amc-multigaarsysteem niet te verdedigen. Alleen moet je het gewoon een keer in de praktijk zien en proeven van het resultaat. Dus, wilt u het vrijblijvend een keertje thuis zien ga dan naar de website van amc (***verwijderd door redacteur***).

ve
door verwijderd - Jan 8, 2007 om 14:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een vriend van mij trapte er in en kocht een pannenset terwaarde van 5000,00 gulden besteld, aftelossen in termijnen van 135,00 gulden per maand. Met een looptijd van 60 maanden.Waar zit dan het voordeel.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2007 om 14:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ken het systeem en het werkt, maar bakken en braden zonder vet is onmogelijk ook in deze pannen.
Het vlees wordt gegaard in het eigen vocht, en alle soorten vlees zijn gaar bij een kerntemperatuur van 78graden, je kunt dus je vlees klaarmaken onder een redelijke lage temperatuur zodat het niet verbrandt.
Ook andere producten worden op deze marnier in eigen vocht gegaard, wat heel gezond is, maar of het lekker is daar verschillen de meningen over, en het vergt ook een vorm van zelfdicipline om altijd op deze marnier je eten klaar te maken.
Je kunt ook gewoon koken en braden in deze pannen, wat wel weer een erg dure hobby is.
Dus het is maar net wat je wil, maar zeker geen oplichting.

ve
door verwijderd - Jan 8, 2007 om 14:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

En dan de ervaring uit de oude doos......

Ik lees hier wel een bedrag waar ik van achterover sla!! ƒ 5000,- ??
Voor zo'n pannensysteem? Grote pan met inlegbakje en een laagje water onderin? Een wat kleinere (inzet)pan met gaatjes in de bodem en nog een derde (idem) pan met deksel daar bovenop?

Je stoomt dus ahw je eten gaar?

Welnu, ik zal zo'n jaar of 8 zijn geweest (ik ben nu 63) dat ooit mijn moeder  zo'n soort pannenset (aan de deur, met demonstratie) had gekocht maar absoluut niet voor zo'n extreem bedrag!! Zelfs niet voor die 50-er jaren!!
Welzeker,  het is een tijdje gebruikt geweest maar de aardigheid ging er toch wel vanaf!! Altijd gestoomd eten?

En handig?
IK maak (indien gewenst voor mijzelf)een driegangenmaaltijd op een éénpits(kampeer)butagasstelletje! Soep/kerryrijst met kip en groenten/ + een toetje toe.

U weet toch wat zo'n kampeerpannensteje kost?

'k Zou lekker gaan proeven als ik u was maar ik zou wel een pen en mijn portemonnaie thuis laten want aan de reakties te merken zult u nooit van z'n lange leven (en dat van uw kinderen/kleinkinderen) dat aan energie besparen als wat die AMC-pannen moeten kosten.

Een wat kouwelijke Vrije Vogel.

en nee........ik hou NIET van kikkerbilletjes!!

ve
door verwijderd - Jan 9, 2007 om 21:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben zelf amc adviseur en geef ook proeverijen.

Het zijn gezellige avonden, vrijblijvend, zonder verkoop.

Het amc multigaarsysteem wordt er gedemonstreerd d.m.v. het bereiden van enkele gerechten.

Er wordt dus helemaal niets verkocht tijdens de avond. Wel kan men vragen om meer inlichtingen omtrent het kooksysteem, prijzen, samenstelling van assortiment, etc.

Kortom het is heel leuk om eens mee te maken. En vind je het niets dan houdt het daarmee ook op.

ve
door verwijderd - Feb 6, 2007 om 19:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het bakken en braden van vlees is echt geen onmogelijke opgave. Je dient alleen goed op te letten en ervoor te zorgen dat de temperatuur niet superhoog oploopt. Het heeft mij zelf enige tijd gekost voordat ik het goed onder de knie had, maar ik zou nu niet anders meer willen. ( Terwijl ik altijd zweerde bij mijn pannetje met water of boter). Ik kook nu ruim 7 jaar met AMC pannen en ik ben zeer tevreden.

ve
door verwijderd - Feb 6, 2007 om 19:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus dit topic is alleen weer opgerakeld om de ingezakte verkoop weer wat op te krikken?
Een misselijke poging tot reklame maken op deze Vr&Antw-rubriek!
U weet toch dat dit soort (bedekte) reklame-uitingen toch hier verboden is?
Leest u dan niet de voorwaarden?

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Feb 7, 2007 om 13:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo'n proverij is heel leuk. Je ziet hoe er gekookt wordt en je proeft de verschillen met traditioneel koken. Bij ons in de familie en kennissen worden de pannen al jaren gebruikt, mar wordt er niet meer mee gekookt als waarz e voor bedoelt zijn. Ook wij hebben de pannen gekocht, wij koken er wel mee op de AMC manier. Het is echt een aanrader en met de snelgaardeksel is het bereiden van diverse soorten vlees helemaal een makkie, een half uur voor draadjesvlees bijvoorbeeld. Succes met proeven en beslissen.

ve
door verwijderd - Feb 7, 2007 om 13:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

De pannen hebben nu gen levenslange garantie meer, maar 30 jaar volgensmij.

ve
door verwijderd - Feb 7, 2007 om 13:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Anko, ik heb wel een adres hoor:

Martin Werst

Telefoon 073-5516046 . 073-6312530

email: werstwijs@hetnet.nl

ve
door verwijderd - Feb 7, 2007 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een gewone snelkookpan doet hetzelfde maar is in aanschaf veeeeel goedkoper.

ve
door verwijderd - Apr 17, 2007 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heel lang geleden ben ik eens naar zo'n proeverij geweest en was onder
de indruk. Het materiaal verenigde de goeie eigenschappen van allerlei
soorten pannen in zich, met weglating van de negatieve eigenschappen.
Er was goed over nagedacht. Ik had er destijd als student het geld niet
voor, je moest toen ook het hele kooksysteem aanschaffen, nu schijn je
per onderdeel te kunnen kopen. Ik heb zelf ook vragen. Rijst, macaroni
e.d zul je moeten stomen, neem ik aan? En hoe zit het met het stomen
van groene groentes, kan dat ook zonder deksel?
Dat schijnt namelijk beter te zijn omdat dan bepaalde zuren kunnen
ontsnappen. Zoek met Google bijv. op "Hoe groente groen blijft (en
meer)". En moet je op een wijzertje of zoiets letten dat op de pan zit
dat de temperatuur aangeeft? Ik herinner me zoiets van vroeger... Is er
iemand die ook hier antwoord op kan geven? En ook of er in de Randstad
proeverijen gehouden worden?

ve
door verwijderd - Apr 18, 2007 om 00:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

vijfDUIZEND euro?

af te betalen in 60 maanden a 135 euro?

da's in totaal dus ÉÉNENTACHTIGHONDERD EURO!! (60x135)

geen vijfduizend dus...

enneh, ik weet niet wat ze beloven hoor, maareh:

in geen éénentachtighonderd jaar dat ik daar mn goeie geld aan uitgeef!

groet,

Richard Faas

ve
door verwijderd - Apr 18, 2007 om 00:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

even ter vergelijking, met 8100 euro kan je ook:

een auto voor kopen, nagelnieuw.
a 125 euro per maand bijna 5,5 jaar lang je hele gas en licht rekening betalen.
een hele nieuwe keuken laten plaatsen
je badkamer verbouwen
je hele woonkamer herinrichten

ik moet er een half jaar van leven (bruto)