vi
door vitesse2014 Aug 24, 2014 om 15:55
Computers & telefonie

Bellen met iPhone vanuit buitenland

Als ik bel vanuit buitenland mrt iPhone en Tele2 als prepaid provider heb ik geen service!
Weet iemand raad?

889 8 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Aug 24, 2014 om 16:02
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote]Bellen in het buitenland Prepaid Standaard
Prepaid Standaard klanten betalen de verbruikskosten van bellen in het buitenland achteraf via hun factuur. Voor Prepaid Standaard klanten gelden dezelfde tarieven voor bellen in het buitenland als bij de abonnementen van Tele2.

Bellen in het buitenland voor Prepaid Online
Voor Prepaid Online is het helaas niet automatisch mogelijk om te bellen in het buitenland. Tele2 is druk bezig om deze dienst ook voor Prepaid Online klanten beschikbaar te maken.

Prepaid bellen in het Buitenland
Om met Tele2 Mobiel te kunnen bellen in het buitenland, moet je altijd in een 1 voor je pincode zetten. Zet je telefoon uit en weer aan wanneer je de grens over bent. Toets een 1 voor je pincode bij het opnieuw opstarten en je kunt bellen in het buitenland.bron

Heb je wellicht Prepaid Online? Ander even dat truukje met de pincode uithalen.

edrick3
door edrick3 - Aug 24, 2014 om 16:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Deze info gelezen?

Met vr.gr.

vi
door vitesse2014 - Aug 24, 2014 om 16:16
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik kan geen 1 voor pincode zetten want dat accepteerde het toestel niet en ik krijg steeds te zien' geen service'.

Andere mensen met iPhone en andere provider hebben geen probleem.

diumenge
door diumenge - Aug 24, 2014 om 16:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Heb je prepaid online?

edrick3
door edrick3 - Aug 24, 2014 om 16:27
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@vitesse2014,

Lees bij Toestelhulp en Buitenland op de site van Tele2. Klik hier.

iPhone
Ga naar instellingen – Aanbieder en zorg dat automatisch aangevinkt staat

czar
door czar - Aug 24, 2014 om 19:15
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=vitesse2014 schreef op zondag 24 aug 2014, 15:55]Als ik bel vanuit buitenland mrt iPhone en Tele2 als prepaid provider heb ik geen service!
Grootste dooddoener van de maand: als u vanuit het binnenland belt ook niet!

pi
door pieterwolters - Aug 24, 2014 om 19:19
3610 Antwoorden / 0 Vragen

TS heeft het alleen maar over het buitenland. Hoe weet je dan dat er thuis ook geen service is?

czar
door czar - Aug 24, 2014 om 19:35
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op zondag 24 aug 2014, 19:19]TS heeft het alleen maar over het buitenland. Hoe weet je dan dat er thuis ook geen service is?
Hint: service betekent ook iets anders dan verbinding.
Ik zei al, het is een dooddoener ...