Bereikbaarheid Post.nl voor klachten en service voor pakketten
Slechte bereikbaarheid voor klachten en service van Post.nl zowel telefonisch of via internet.
Heb volgende e-mail aan de webmaster van Post.nl gestuurd.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hallo,
Pakketten uit Engeland komen al in geen 3 maanden meer aan op de bestemming.
Heb al 7 pakketten onderweg, die tot nog toe niet aangekomen zijn.
Telefonisch een klacht indienen bij jullie is onmogelijk.
Oftewel krijg je niemand aan de lijn, of je komt automatisch in het verkeerde menu terecht, of je moet een ander nummer bellen waar ze je vervolgens ook niet kunnen helpen.
De site van jullie zit vol fouten een klacht over een pakket indienen loopt tegen een onbereikbare pagina aan.
Kortom het is knap waardeloos met Post.nl
Ik hoop dat dit e-mailtje nog beantwoord word.
P.S. Een kopie van deze e-mail gaat naar de consumentenprogramma’s Radar en Kassa.
Groetjes,
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kunnen jullie hier verbetering in krijgen ?
Post.nl gaat niet over pakketpost....
En als er al 7 pakketten onderweg zijn, is er dan niet iets anders fout gegaan. Het zou toch wel heel sterk zijn als fouten toevallig altijd voor jouw adres voorkomen. Krijgen mensen in de buurt wel pakketpost?
Zie hier: klik
Het is verwarrend, omdat aangegeven is dat tnt post en postnl 2 aparte diensten zou worden. Maar volgens deze site lijkt dat niet het geval te zijn.
zowel postnl als tnt express bezorgen pakketten
zelfs toen ze samen waren (tnt post) was dat zo.
Echter tnt express maakt gebruik van een track and trace code.
Hangt dus af hoe de verzender het verstuurt.
Zondag j.l heb ik een klacht ingediend over een poststuk wat verkeerd bezorgd was ( dagtekening 12-8) wat op 21-8 bezorgd is bij mij, waarschijnlijk door de ontvanger van mijn poststuk.
Gisteren en vandaag ben ik erover gebeld door medewerker in Leeuwarden en ik heb net bezoek gehad van een medewerker in mijn woonplaats.
Er gaat contrôle plaats vinden van het bezorgen van de poststukken die aan mij geleverd horen te worden.
Ik ben erg te spreken over het feit dat aandacht gegeven worden aan het herhaald zoek raken van post.
Na eindeloos proberen op de website wilde ik eigenlijk ook een vraag stellen over PostNL, maar ik besloot nog maar even geduld te hebben. Nu ik dit lees, maak ik me toch wel een beetje ongerust.
Ik woon in Frankrijk en ik heb via internet iets besteld in NL. Dat is 18-08 aangetekend verzonden. De verkoper heeft mij de track&trace code toegestuurd. Op 18-08 lag het pakket in het sorteercentrum. Op de website staat dat een aangetekend pakket naar Frankrijk er 2 à 3 werkdagen over doet. Het is nu de 23e en het pakket ligt nog steeds in het sorteercentrum. Dan moet het nog naar het distributiecentrum waarna het kan worden verstuurd.
Op de website staat alleen een 0900-nummer dat ik vanuit het buitenland niet kan bellen (en dat volgens vraagsteller dus ook niet-thuis geeft). Ik heb geprobeerd via Hotfrog en Alex om een ander nummer te vinden, niet gelukt. Ik heb het met chatten geprobeerd, maar de virtuele dame begrijpt de vraag niet. FAQ kent mijn vraag ook niet. Adres en emailadres niet te vinden.
Ik vraag me af wanneer de 2 à 3 werkdagen beginnen te tellen. Is dat na de terpostbezorging door de afzender of na de daadwerkelijke verzending door PostNL? Als het dat laatste is dan heeft het vermelden van die 2 à 3 werkdagen weinig zin. Beter zou dan zijn om aan te geven hoe lang een pakket bij PostNL blijft kamperen.
Kortom, anders dan tdehond ben ik samen met vraagsteller helemaal niet tevreden over PostNL, niet over de website noch over de contactmogelijkheden. Ik hoop voor Peter Jacobs dat zijn zeven pakketten alsnog aankomen en hetzelfde hoop ik voor mijn pakket, anders ben ik 216 euro armer.
(aanvulling op vorige post: wel even "overig" invullen bij "Waar gaat uw vraag over", anders wordt je verwezen naar track-and-trace)
Gijssie, bedankt. Enthousiast ging ik aan de slag. Helaas, na het stellen van de vraag moet je een formulier met allerlei verplichte gegevens invullen. Dat gaat dus mis bij postcode en huisnummer, die alleen zijn ingesteld op Nederland, waarna het adres en plaatsnaam automatisch verschijnen.
Een beetje pissig ging ik verder zoeken en toen kwam ik hier terecht. Morgen ga ik proberen, indien nog nodig, het nummer voor Post NL pakketten zakelijke klanten te bellen. Ik ben wel geen zakelijke klant, maar ze kunnen me misschien verder helpen.
Vervolg. Vandaag gaf track&trace nog steeds aan dat het pakket nog niet naar het distributiecentrum was verstuurd. Dus naar PostNL Leeuwarden gebeld. Voor Peter Jacobs:
088 868 68 68, menu 2.
Ik moest wel een paar minuten wachten, maar werd toen te woord gestaan door een vriendelijke dame, die mij niet verweet dat ik geen zakelijke klant was. Ik moest de verzendcode opgeven en toen zei ze dat het pakket al onderweg was. Op mijn vraag waarom track&trace dan nog steeds het sorteercentrum aangaf, kon ze geen antwoord geven. "Ik zie hier", zei ze, "dat het onderweg is naar u en u zult het een dezer dagen ontvangen." Afwachten dus.
Peter Jacobs, ik hoop dat ze jou ook kunnen helpen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor
Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont
...
Lees meer
Windows life mail mappen verdwenen
Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda
...
Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer