eclipse
door eclipse Feb 27, 2015 om 15:02
Computers & telefonie

Bladwijzer

Hoi, ik ben mijn bladwijzer sterretje kwijt in google , ik heb wel het pijltje die verwijst naar alle linken, maar het sterretje is weg, foetsie.. als je daar op klikt slaat ie de pagina automatisch voor je op. hij staat ook niet in extensies..wel zijn mijn pagina s beschikbaar middels het pijltje , maar ik ken geen nieuwe opslaan omdat het sterretje weg is ? waar is die gebleven ( gevallen ) ? :-) let wel, als je chrome installeert synchroniseert hij alles met je account, maar GEEN sterretje in de adresbalk deze keer .. maw help aub hoe krijg ik het sterretje terug?

2196 13 Rapporteer

bergseroel
door bergseroel - Feb 27, 2015 om 15:46
39 Antwoorden / 4 Vragen

Dit ''sterretje'' verdwijnt soms bij updates of verschuift naar een andere positie in de browser, volgens mij is dat niet handmatig aan te passen. Maar u kunt iig de bookmark bar aanvinken via ''customize'', rechts van de adresbalk.

edrick3
door edrick3 - Feb 27, 2015 om 15:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

En als je Ctrl + D gebruikt?

eclipse
door eclipse - Feb 27, 2015 om 16:14
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 27 feb 2015, 15:55]Hallo eclipse,

En als je Ctrl + D gebruikt?
Hoi edrick, ook niets :'( , ik heb WEL onder de adresbalk ster bookmarks, maar die is "grijs" als ik erop klik komt er een lege pagina geheel blanco..
ik ken gewoon nergens meer pagina s opslaan ?? dus zit nu maar een beetje met de memo blaadjes te klooien, mja krijg je zo n zooitje op je bureau blad ,
ik ken wel naar mijn andere ca 800 opgeslagen site s via dat pijltje wat bergseroel waarschijnlijk ook bedoelt.., maar ik wil toevoegen...en dan worden ze automatisch door google opgeslagen zodat bij een herinstal alles weer wordt gesynchroniseerd .
. mja niet de memo blaadje s .. . mijn bookmark ster stond ALTIJD IN DE ADRESBALK RECHTS.

edrick3
door edrick3 - Feb 27, 2015 om 16:25
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ctrl + D
Dan krijg je een map en kies je voor adresbalk
Dat werkt niet?
Chrome opnieuw installeren?

eclipse
door eclipse - Feb 27, 2015 om 16:30
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 27 feb 2015, 16:25]Ctrl + D
Dan krijg je een map en kies je voor adresbalk
Dat werkt niet?
Chrome opnieuw installeren?
gister al gedaan , laadt wel alle pagina s , maar geen sterretje .. en bij de google store ken ik hem ook niet vinden op deze site doet ctrl+D niets op anderen een lege pagina waar je niets kunt doen als naar een wit scherm kijken

edrick3
door edrick3 - Feb 27, 2015 om 16:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Lijkt me toch dat je Chrome 'corrupt' is.

En met Firefox geen problemen?

Voor info over Chrome verwijderen: klik hier.

Voor downloaden: klik hier.

eclipse
door eclipse - Feb 27, 2015 om 17:04
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 27 feb 2015, 16:35]Lijkt me toch dat je Chrome 'corrupt' is.

En met Firefox geen problemen?

Voor info over Chrome verwijderen: klik hier.

Voor downloaden: klik hier.

@ hoi, bijgewerkt, geupdated, maar geen sterretje ik ken nu gewoon geen pagina `s opslaan wat ik ook zoek bij instellingen en extensie s en apps geen bookmark van google meer :'( ga maar huillie huillie doen :'(

edrick3
door edrick3 - Feb 27, 2015 om 17:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....( ga maar huillie huillie doen :'(/i].....
Ahhhh, zielig. ;-)

Heb nog even gezocht en ....
heb je soms - zonder het te weten - 'iets; uitgeschakeld?
Lees eens hier over het in- of uitschakelen van de bladwijzers in de toolbar.
Wie weet.
Ben benieuwd.

Bladwijzers in- of uitschakelen in Toolbar

Klik op het moersleutelpictogram aan de rechterkant van de Toolbar.
Klik op het tabblad Extra aan de linkerkant.
Vink het selectievakje 'Bladwijzers' aan om de optie in te schakelen. Als u de functie wilt uitschakelen, verwijdert u het vinkje.
Klik op Opslaan.

Als de functie Bladwijzers uitschakelt, wordt de knop 'Bladwijzers' niet meer weergegeven in Toolbar. U kunt de bladwijzers die u al heeft geïmporteerd, gewoon beheren op google.com/bookmarks.

eclipse
door eclipse - Feb 27, 2015 om 19:13
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op vrijdag 27 feb 2015, 17:56].....( ga maar huillie huillie doen :'(/i].....
Ahhhh, zielig. ;-)

Heb nog even gezocht en ....
heb je soms - zonder het te weten - 'iets; uitgeschakeld?
Lees eens hier over het in- of uitschakelen van de bladwijzers in de toolbar.
Wie weet.
Ben benieuwd.

Bladwijzers in- of uitschakelen in Toolbar

Klik op het moersleutelpictogram aan de rechterkant van de Toolbar.
Klik op het tabblad Extra aan de linkerkant.
Vink het selectievakje 'Bladwijzers' aan om de optie in te schakelen. Als u de functie wilt uitschakelen, verwijdert u het vinkje.
Klik op Opslaan.

Als de functie Bladwijzers uitschakelt, wordt de knop 'Bladwijzers' niet meer weergegeven in Toolbar. U kunt de bladwijzers die u al heeft geïmporteerd, gewoon beheren op google.com/bookmarks.

@ hoi edrick, ik heb niet eens meer zo `n moersleutel ?, maar er staan 3 streepjes onder elkaar _
extra heb ik ook niet in de aanbieding ? ik heb wel gewoon extensie `s apss waar ik van alles ken doen, en alles staat zoals normaal, IIK GA NU DIT EVEN DOEN COPY Je instellingen worden teruggezet naar de oorspronkelijke standaardwaarden. Als je dit doet, worden je startpagina, pagina 'Nieuw tabblad' en zoekmachine opnieuw ingesteld, worden je extensies uitgeschakeld en worden alle tabbladen losgemaakt. Ook worden alle andere tijdelijke en gecachte gegevens, zoals cookies, inhoud en sitegegevens, gewist.. BEN BENIEUWD ANTWOORD ALS IK KLAAR BEN

eclipse
door eclipse - Feb 27, 2015 om 19:18
1561 Antwoorden / 370 Vragen

alles gereset, moest alleen de apss wederom aanvinken, maar helaas geen moersleutel en geen ster ?

eclipse
door eclipse - Feb 27, 2015 om 19:30
1561 Antwoorden / 370 Vragen

@@ Edrick hij is er weer :-) waarom weet ik niet, maar als ik op de ster klik die er nu netjes rechts in de adresbalk staat dan opent ie alle vensters, ook ken ik uiteraard gewoon opslaan pffttttt heb ff paar uurtjes klooie gekost, maar het hoe en waarom nu wel ???? meiniewete , waar ik wel van ben geschrokken is dat ik bij geschiedenis in 2011 om 00:02 uur op marktplaats ben geweest en naar kymco heb gezocht ???? en zo staat het helemaal vol... is er een manier om alles in een keer te verwijderen ? nu moet ik het per dag doen vanaf vandaag... en d a s een heleboel :-) jeetje datum uur minuut onderwerpen werkelijk alles sommige met foto erbij... ... ik las wel iets van als je dit weg wilt hebben je de account moet verwijderen ?? maar wat dan ?? ken ik hem dan weer terughalen ?? het is wel mijn google account waar ik alles mee doe .. behalve slapen eten drinken en seks :"-)

edrick3
door edrick3 - Feb 27, 2015 om 21:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

..... maar het hoe en waarom nu wel ???? meiniewete .....
Ik wel: instraling; heb er hoofdpijn van. ;-)

Voor verwijderen geschiedenis: kijk eens hier.

edrick3
door edrick3 - Feb 28, 2015 om 10:22
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

Paracetamolletje heeft geholpen! ;-)

Goed weekend.