ri
door richard35 Jun 22, 2015 om 23:21
Computers & telefonie

Blokkade mobiele telefoon

Mijn mobiele telefoon merk/type Huawei Y550 sprong opeens op blokkade. Ik kreeg een wit scherm met de tekst: Fastboot&rescue mode. Please connect usb cable to your computer and open hisuite. Daaronder een link naar een website dat geheel in Japans/Koreaans te lezen is en ik geen wijs uit wordt.

De telefoon aan en uit zetten gaat ook niet....weet iemand hoe dit probleem op te lossen want heb de telefoon ook voor werk nodig

1791 4 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jun 22, 2015 om 23:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk eens of u verder komt met deze klik hier tips, post nummers 19, 20 en met name 21.

akkerdistel
door akkerdistel - Jun 23, 2015 om 07:55
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Klik indien je van scrollen moe wordt ;-).

ri
door richard35 - Jun 23, 2015 om 09:40
204 Antwoorden / 37 Vragen

Wonderen zijn de wereld niet uit blijkbaar, vanmorgen was de batterij vd telefoon helemaal leeg. Zojuist opgeladen en hoppa hij springt weer aan en alles doet het weer

aurora1
door aurora1 - Jun 24, 2015 om 00:51
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Mooi dat het opeens toch opgelost is en dank voor het melden.
Voor een eventuele volgende keer: voor de meeste android toestellen geldt dat als de gsm vastloopt dat dat vaak opgelost kan worden door de batterij minstens 1 minuut te verwijderen (bij de versies waarvan je zelf de batterij kunt vervangen).