fi
door fiona80 Jul 1, 2013 om 14:16
Huishouden & energie

Boxspring

hoi heb nog geen week geleden een boxspring gekocht online bij fabrieksboxsprings
nou heb ik geen goede matrassen gekregen maar 1 of ander schuimrubber matras goedkoopste van het goedkoopste kan ik hier nog wat aan doen hun zeggen je kan alleen de matrassen nog ruilen en geen bed retouneren ik vindt dit een hele slechte zaak aangezien ze geen vollatex matrassen leveren en ik rugpatient ben

1704 15 Rapporteer

me
door mein33 - Jul 1, 2013 om 15:09
5658 Antwoorden / 28 Vragen

U heeft rugklachten en koopt een boxspring online, dat is op voorhand vragen om problemen.
Je zou er rugklachten van krijgen.
U heeft, volgend de site, 90 dgn. omruilgarantie, dus daar kunt u gebruik van maken.
Ze hebben een showroom, misschien is het beter als u daar eens gaat uitproberen.
Lees ook een op Google: fabrieksboxsprings revieuws.

zoekster
door zoekster - Jul 1, 2013 om 16:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Heeft u het over deze site?

KLIK

Klopten de specificaties van het matras op de site niet met het matras dat u kreeg thuisbezorgd?

fi
door fiona80 - Jul 1, 2013 om 16:44
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op maandag 1 jul 2013, 16:08]Heeft u het over deze site?

KLIK

Klopten de specificaties van het matras op de site niet met het matras dat u kreeg thuisbezorgd?

nee deze kloppen niet matras is veel te zacht maar heb nu de wet erbij gehaald de wet colpotage kopen op afstand en nu gaan ze akoord met het retouneren van de matrassen

zoekster
door zoekster - Jul 1, 2013 om 16:51
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Bedoel je dat het probleem is opgelost?

fi
door fiona80 - Jul 1, 2013 om 17:03
5 Antwoorden / 1 Vragen

ja denk het wel krijg me geld terug van mijn matrassen dus het is opgelost hoop ik

zoekster
door zoekster - Jul 1, 2013 om 17:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Mooi zo.

Succes met het kopen van een andere matras. Je kunt beter in winkels gaan proefliggen, dan weet je wat je in huis haalt.

fi
door fiona80 - Jul 1, 2013 om 17:14
5 Antwoorden / 1 Vragen

gaat ik zeker doen bedankt zoekster

dearagain
door dearagain - Jul 1, 2013 om 18:00
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*overigens is dit ook weer een mooi voorbeeld van een webshop die geen webshop is en waarvoor de wet koop op afstand volgens hun zeggen niet van toepassing is

*er is dus hier op dit forum binnen 1 week sprake van 3 webshops die zogenaamd geen webshop zijn

*een opvallende ontwikkeling

me
door mein33 - Jul 1, 2013 om 18:34
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Heeft u goed begrepen dat u uw hele aankoop terug mag geven en uw geld dan terug krijgt.
Of mag u de alleen de matrassen terugsturen en blijft de spring (het onderste deel) in uw bezit.

dearagain
door dearagain - Jul 1, 2013 om 19:13
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*op hun site staat dat je alleen de matras mag ruilen

fi
door fiona80 - Jul 1, 2013 om 19:40
5 Antwoorden / 1 Vragen

ze komen de matrassen weer halen en krijg mijn geld terug van de matrassen de srings blijven in mijn bezit

het is wel raar nu ik met de wet kom dat ze dan wel ineens akkoord gaan met het retouneren van de matrassen eerst deden ze wel erg moeilijk

fi
door fiona80 - Jul 1, 2013 om 19:46
5 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=dearagain schreef op maandag 1 jul 2013, 19:13]*op hun site staat dat je alleen de matras mag ruilen

ja dat klopt maar omdat ze geen goed matras voor mij hebben vanwege gewicht en dacht dat deze wel goed was en ik met de wet colportage heb bedreigd of anders andere stappen gaat ondernemen kon ik ineens wel me matrassen retouneren en me geld terug krijgen

user123
door user123 - Jul 1, 2013 om 20:15
1346 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=fiona80 schreef op maandag 1 jul 2013, 14:16]hoi heb nog geen week geleden een boxspring gekocht bij....
....en ik rugpatient ben

U bent rugpatient en u koopt ongezien matrassen ?

Een echte rugpatient doet dat nooit ! Ik zet grote vraagtekens bij dit topic.

dearagain
door dearagain - Jul 1, 2013 om 20:27
2462 Antwoorden / 7 Vragen

@user

...Ik zet grote vraagtekens bij dit topic.

*in welke zin bedoel je dat?

me
door mein33 - Jul 1, 2013 om 22:20
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Een goede combinatie van een boxspring krijgt u alleen maar als beide onderdelen goed op elkaar zijn afgestemd. Dus iets dergelijks kopen op afstand is vragen om problemen.
Als u de spring behoud en al zou u er het duurste matras bij kopen, dan nog heeft u geen goed op elkaar afgestemde en voor uw lichaam geschikte combinatie. U schiet met het teruggeven van de matrassen dus helemaal niets op.
Dit wordt, helaas voor u, een gebed zonder een goed einde.