me
door mel_69 Oct 20, 2012 om 11:22
Geldzaken & recht

Budgethouse.nl onlinewinkel geen geld retour

In Juli heb ik een thuistap besteld bij Budgethouse.nl, deze voldeed niet aan mijn verwachting en heb ik teruggestuurd, geheel volgens de voorwaarden binnen de retourtijd.
Na meerdere telefoontjes, mailtjes nog steeds geen geld retour, wel de beloften van Budgethouse.
Wat kan ik verder doen , alvast bedankt!

1592 12 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Oct 20, 2012 om 11:31
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Hoeveel geld krijg je van Budgethouse?

me
door mel_69 - Oct 20, 2012 om 11:38
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 20 okt 2012, 11:31]Hoeveel geld krijg je van Budgethouse?

66 € , erg vervelend om zoveel moeite te moeten doen

zoekster
door zoekster - Oct 20, 2012 om 11:53
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ze zijn aangesloten bij het Q shop keurmerk, daar kun je een klacht bij indienen
klik hier
Verder veel lawaai maken op het internet, twitter, facebook, radarforum, klacht.nl
Negatieve reclame houden ze meestal niet van.

me
door mel_69 - Oct 20, 2012 om 11:59
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op zaterdag 20 okt 2012, 11:53]Ze zijn aangesloten bij het Q shop keurmerk, daar kun je een klacht bij indienen
klik hier
Verder veel lawaai maken op het internet, twitter, facebook, radarforum, klacht.nl
Negatieve reclame houden ze meestal niet van.

Zal ik zeker doen! Dank je wel voor je reactie ;)

zwemmer
door zwemmer - Oct 20, 2012 om 12:11
2638 Antwoorden / 35 Vragen

(Je bent niet de enige, zie: kieskeurig-reviews budgethouse.nl)

dearagain
door dearagain - Oct 20, 2012 om 20:55
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*in principe had deze shop je het geld binnen 30 kalenderdagen moeten retourneren

*als het een foutje is, help wellicht nog een schriftelijk herinnering

*is het geen foutje, dan heb je naar mijn mening met een bedrijf te doen dat het niet zo nauw neemt met de KOA-wetgeving en is het verstandig om zoveel mogelijk andere consumenten hier van op de hoogte te stellen

jobiejoba
door jobiejoba - Oct 29, 2012 om 09:40
134 Antwoorden / 1 Vragen

Dat ziet er niet goed uit als je dat leest.
Vooruit betalen is niet verstandig.

zoekster
door zoekster - Oct 29, 2012 om 09:48
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=jobiejoba schreef op maandag 29 okt 2012, 09:40]Dat ziet er niet goed uit als je dat leest.
Vooruit betalen is niet verstandig.
Er is haast geen webshop meer te vinden die niet eerst een volledige vooruitbetaling wil voor levering. Alleen bij de grote postorderbedrijven kun je nog bestellen en na leveren betalen.
Er is veel risico bij het internetshoppen, zowel voor bedrijven als consumenten. Helaas!!

me
door mel_69 - Oct 29, 2012 om 12:26
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb mijn geld inmiddels ontvangen!
Slechte reclame houden ze idd niet van,
een ieder bedankt!

zoekster
door zoekster - Oct 29, 2012 om 12:34
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=mel_69 schreef op maandag 29 okt 2012, 12:26]Ik heb mijn geld inmiddels ontvangen!
Slechte reclame houden ze idd niet van,
een ieder bedankt!
Goed nieuws! Bedankt voor het terugmelden!

ca
door camasupi - Oct 29, 2012 om 13:21
1 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mel_69 schreef op maandag 29 okt 2012, 12:26]Ik heb mijn geld inmiddels ontvangen!
Slechte reclame houden ze idd niet van,
een ieder bedankt!

Hallo.
Ik lees dat je inmiddels je geld terug hebt gekregen. Ik heb een zelfde ervaring met budgethouse, heb gemaild gebeld etc. De wettelijke 30 dagen zijn al lang verstreken. Wat gaf nu de doorslag dat je je geld terug hebt gekregen?
Het gaat bij mij om € 313,00
Alvast bedankt voor je reaktie.
Susan