gr
door gravin4 Aug 9, 2013 om 12:07
Computers & telefonie

Certificaatfout op mobiele telefoon

Op mijn mobiele telefoon S.E. Xperia mini krijg ik sinds een paar dagen een certificaatfoutmelding (controleer tijd en datum) als ik mijn Outlook Postvak In wil "herzien", d.w.z. nieuwe mails binnenhalen.
Hoe los ik dit op?

2811 11 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

f.weele
door f.weele - Aug 10, 2013 om 10:23
1085 Antwoorden / 27 Vragen
0

beste gravin4, je kan de app verwijderen en opnieuw installeren. Tevens zou je het account kunnen verwijderen en wederom aanmaken. Probeer beiden eens.
m.vr.gr.

ga
door gast-0123 - Aug 11, 2013 om 17:50
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=gravin4 schreef op vrijdag 9 aug 2013, 12:07]Op mijn mobiele telefoon S.E. Xperia mini krijg ik sinds een paar dagen een certificaatfoutmelding (controleer tijd en datum) als ik mijn Outlook Postvak In wil "herzien", d.w.z. nieuwe mails binnenhalen.
Hoe los ik dit op?

Ik heb ook precies hetzelfde toestel, en ik begon ook al rond 8 of 9 augustus dezelfde melding te krijgen. Ik heb het e-mailaccount verwijdert, en probeer dan opnieuw het account te koppelen aan de telefoon, maar wanneer ik het e-mailaccount invoer krijg ik bij voorbaat al de melding '' certificaat fout, toch doorgaan? ''. Als ik dan op doorgaan klik blijf ik hetzelfde probleem behouden....

Enige kans dat je al een oplossing hebt gevonden topicstarter?

gr
door gravin4 - Aug 11, 2013 om 18:31
52 Antwoorden / 19 Vragen
0

[quote=gast-0123 schreef op zondag 11 aug 2013, 17:50][quote=gravin4 schreef op vrijdag 9 aug 2013, 12:07]Op mijn mobiele telefoon S.E. Xperia mini krijg ik sinds een paar dagen een certificaatfoutmelding (controleer tijd en datum) als ik mijn Outlook Postvak In wil "herzien", d.w.z. nieuwe mails binnenhalen.
Hoe los ik dit op?

Ik heb ook precies hetzelfde toestel, en ik begon ook al rond 8 of 9 augustus dezelfde melding te krijgen. Ik heb het e-mailaccount verwijdert, en probeer dan opnieuw het account te koppelen aan de telefoon, maar wanneer ik het e-mailaccount invoer krijg ik bij voorbaat al de melding '' certificaat fout, toch doorgaan? ''. Als ik dan op doorgaan klik blijf ik hetzelfde probleem behouden....

Enige kans dat je al een oplossing hebt gevonden topicstarter?



Heb dezelfde oproep ook onder -internet-/pc- geplaatst en heb daar een aanklik oplossing gekregen. Maar snap niet helemaal hoe dat moet.
Misschien heb jij er iets aan?

ga
door gast-0123 - Aug 11, 2013 om 22:14
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=gravin4 schreef op zondag 11 aug 2013, 18:31][quote=gast-0123 schreef op zondag 11 aug 2013, 17:50][quote=gravin4 schreef op vrijdag 9 aug 2013, 12:07]Op mijn mobiele telefoon S.E. Xperia mini krijg ik sinds een paar dagen een certificaatfoutmelding (controleer tijd en datum) als ik mijn Outlook Postvak In wil "herzien", d.w.z. nieuwe mails binnenhalen.
Hoe los ik dit op?

Ik heb ook precies hetzelfde toestel, en ik begon ook al rond 8 of 9 augustus dezelfde melding te krijgen. Ik heb het e-mailaccount verwijdert, en probeer dan opnieuw het account te koppelen aan de telefoon, maar wanneer ik het e-mailaccount invoer krijg ik bij voorbaat al de melding '' certificaat fout, toch doorgaan? ''. Als ik dan op doorgaan klik blijf ik hetzelfde probleem behouden....

Enige kans dat je al een oplossing hebt gevonden topicstarter?


Heb dezelfde oproep ook onder -internet-/pc- geplaatst en heb daar een aanklik oplossing gekregen. Maar snap niet helemaal hoe dat moet.
Misschien heb jij er iets aan?


Hai, bedankt voor de reactie. Maar de oplossing die geboden wordt is voor problemen met de hotmail-app. Daar hebben we geloof ik beiden niets aan. Ik gebruik de hotmail-app niet. Daar zit het probleem dan ook niet. Het probleem zit in de Sonyericsson e-mail applicatie die bij aankoop reeds op de telefoon stond geinstalleerd. Ik ga gewoon verder zoeken naar een oplossing.

Groetjes!

ga
door gast-0123 - Aug 11, 2013 om 23:19
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Gravin4,

Ik heb zelf lopen puzzelen en ik heb de oplossing gevonden!!
Een beetje omslachtig maar het heeft gewerkt

- Ik heb het oude account verwijderd.
- Daarna een ander account gebruikt. Die ook weer verwijderd.

- Daarna mijn oude accountgegevens (e-mail en wachtwoord) weer ingevoerd. Je krijgt dan weer de melding ''certificaatfout, toch doorgaan?'' Dan ga je gewoon door. Als het goed is haalt ie e-mail op, maar kun je nog steeds niets versturen.

-Ga dan naar accountinstellingen -> serverinfo en voer onderaan bij het kopje serverpoort 995 in. Dan ga je uit het menu en probeer je een e-mail te sturen. Dit zal niet gaan!
- Daarna ga je weer terug naar accountinstellingen -> serverinfo en voer onderaan bij het kopje serverpoort 575 in. Probeer weer je e-mail te sturen, dit gaat nog steeds niet.

- Dan ga je tot slot weer terug naar accountinstellingen -> serverinfo en voer onderaan bij het kopje serverpoort nu 587 in. Als je nu een e-mail probeert te versturen zal dit lukken!!!

Ik hoop dat het jou ook lukt, want dit zijn de stappen die ik heb ondernomen om het ding weer aan de praat te krijgen.


Groetjes!!

aurora1
door aurora1 - Aug 12, 2013 om 00:41
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Hotmail/Outlook: klik hier en klik hier. Vandaar de link die ik bij dezelfde vraag andere rubriek gaf. Veel meer kun je ook niet doen met weinig informatie in de gestelde vraag, dus gissen en hopen dat het toch tot de oplossing leidt.

vr.gr.

ga
door gast-0123 - Aug 12, 2013 om 01:30
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=aurora1 schreef op maandag 12 aug 2013, 00:41]Hotmail/Outlook: klik hier en klik hier. Vandaar de link die ik bij dezelfde vraag andere rubriek gaf. Veel meer kun je ook niet doen met weinig informatie in de gestelde vraag, dus gissen en hopen dat het toch tot de oplossing leidt.

vr.gr.


Had precies hetzelfde probleem (probleem is bij mij reeds opgelost), meer informatie over het probleem is er ook niet. Volledige informatie is al door topicstarter beschreven. Het is geen probleem van Hotmail of Outlook, maar probleem van de telefoon en diens serverinstellingen. En de gegeven info over outlook/hotmail is enkel nieuws over de overgang van hotmail naar outlook. Daar heeft topicstarter uiteraard niets aan.

Hoop dat het probleem bij topicstarter in el geval al opgelost is.

gr
door gravin4 - Aug 12, 2013 om 10:04
52 Antwoorden / 19 Vragen
0

Gast123,
Je zegt dat het bij jou inmiddels opgelost is. Hoe heb je dat gedaan dan?

gr
door gravin4 - Aug 12, 2013 om 10:05
52 Antwoorden / 19 Vragen
0

[quote=gast-0123 schreef op zondag 11 aug 2013, 23:19]Hallo Gravin4,

Ik heb zelf lopen puzzelen en ik heb de oplossing gevonden!!
Een beetje omslachtig maar het heeft gewerkt

- Ik heb het oude account verwijderd.
- Daarna een ander account gebruikt. Die ook weer verwijderd.

- Daarna mijn oude accountgegevens (e-mail en wachtwoord) weer ingevoerd. Je krijgt dan weer de melding ''certificaatfout, toch doorgaan?'' Dan ga je gewoon door. Als het goed is haalt ie e-mail op, maar kun je nog steeds niets versturen.

-Ga dan naar accountinstellingen -> serverinfo en voer onderaan bij het kopje serverpoort 995 in. Dan ga je uit het menu en probeer je een e-mail te sturen. Dit zal niet gaan!
- Daarna ga je weer terug naar accountinstellingen -> serverinfo en voer onderaan bij het kopje serverpoort 575 in. Probeer weer je e-mail te sturen, dit gaat nog steeds niet.

- Dan ga je tot slot weer terug naar accountinstellingen -> serverinfo en voer onderaan bij het kopje serverpoort nu 587 in. Als je nu een e-mail probeert te versturen zal dit lukken!!!

Ik hoop dat het jou ook lukt, want dit zijn de stappen die ik heb ondernomen om het ding weer aan de praat te krijgen.


Groetjes!!

gr
door gravin4 - Aug 12, 2013 om 10:06
52 Antwoorden / 19 Vragen
0

[quote=gast-0123 schreef op zondag 11 aug 2013, 23:19]Hallo Gravin4,

Ik heb zelf lopen puzzelen en ik heb de oplossing gevonden!!
Een beetje omslachtig maar het heeft gewerkt

- Ik heb het oude account verwijderd.
- Daarna een ander account gebruikt. Die ook weer verwijderd.

- Daarna mijn oude accountgegevens (e-mail en wachtwoord) weer ingevoerd. Je krijgt dan weer de melding ''certificaatfout, toch doorgaan?'' Dan ga je gewoon door. Als het goed is haalt ie e-mail op, maar kun je nog steeds niets versturen.

-Ga dan naar accountinstellingen -> serverinfo en voer onderaan bij het kopje serverpoort 995 in. Dan ga je uit het menu en probeer je een e-mail te sturen. Dit zal niet gaan!



Ik ga dit proberen. Bedankt!
- Daarna ga je weer terug naar accountinstellingen -> serverinfo en voer onderaan bij het kopje serverpoort 575 in. Probeer weer je e-mail te sturen, dit gaat nog steeds niet.

- Dan ga je tot slot weer terug naar accountinstellingen -> serverinfo en voer onderaan bij het kopje serverpoort nu 587 in. Als je nu een e-mail probeert te versturen zal dit lukken!!!

Ik hoop dat het jou ook lukt, want dit zijn de stappen die ik heb ondernomen om het ding weer aan de praat te krijgen.


Groetjes!!

gr
door gravin4 - Aug 12, 2013 om 10:41
52 Antwoorden / 19 Vragen
0

Bedankt, Gast 123.
Maar ik kan niet vinden in mijn telefoon wat jij daar beschrijft.
Onder -instellingen- staat: account en synchronisatie en daar zit in:
achtergrondgegevens en autom. synch.
Onder -accounts beheren- staat Whatsapp en mijn Gmailaccount.
dat is alles, Outlook kan ik zelfs helemaal niet vinden.
Account toevoegen staat er ook.
Dat is alles.
Zou je me nog wat duidelijker kunnen uitleggen hoe het moet? Alvast bedankt!
gravin4@hotmail.com

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer