salute
door salute Jun 18, 2014 om 10:50
Computers & telefonie

Certificaatfout

krijg steeds certicicaatfout vermeld, hoe kan ik dat wegkrijgen? ik heb Vista. Alvast bedankt.

468 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 11:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo avdm,

Lees eens hier.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 11:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

@avdm,

Gebeurt dat steeds bij dezelfde website?
Is dat dan een vertrouwde website?
Gaat het om IE?
Zo ja, dan kun je het volgende proberen:
Extra / internetopties / beveiliging / vertrouwde websites
Klik daarop en dan bij websites, website toevoegen geef je het adres van de website.

Suc6

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo avdm,
Zijn tijd en datum juist? Daar zou het n.l. ook aan kunnen liggen.

Vr. Gr.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

@sjoppie, de tijd en datum moet ik regelmatig bijstellen, na bijstellen is het weer goed. maar de tijd en datum zijn steeds van slag.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 13:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

@avdm,

Dan zou ik de batterij op het moederbord eens (laten) vervangen.
Is een gemakkelijk werkje.
Koop een nieuwe CR2032 3V batterij (goedkoop bij de Action!) en vervang deze.
Het gaat om deze batterij: klik hier.

Suc6

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

avdm schreef op woensdag 18 jun 2014, 13:10: @sjoppie, de tijd en datum moet ik regelmatig bijstellen, na bijstellen is het weer goed. maar de tijd en datum zijn steeds van slag.

Dan zou de link van @Edrick3 u van pas kunnen komen.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 14:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op woensdag 18 jun 2014, 13:14: @avdm,

Dan zou ik de batterij op het moederbord eens (laten) vervangen.
Is een gemakkelijk werkje.
Koop een nieuwe CR2032 3V batterij (goedkoop bij de Action!) en vervang deze.
Het gaat om deze batterij: klik hier.

Suc6
Is dat echt makkelijk, weet u ook hoe het moet.
Wel heel hartelijk bedankt voor steeds weer uw berichten.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 14:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

@avdm,

Computer openen - natuurlijk wél de stroom er af!
Even goed op het moederbord kijken waar de batterij geplaatst is - zie afbeelding: klik - en de batterij voorzichtig verwisselen.

Suc6

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 15:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

@avdm,
denk dat @Edrick3 deze link bedoeld.
KLIK
Groet, sjoppie.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om de klok van je moederbord altijd bij de tijd te houden kunt u dit op de volgende wijze doen. Klik HIER
Hoewel het hier over HP computers gaat, moet dit ook bij uw computer werken.
Voor u is alleen stap 1 van toepassing.
Suc6

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 16:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

sjoppie schreef op woensdag 18 jun 2014, 15:39: @avdm,
denk dat @Edrick3 deze link bedoeld.
KLIK
Groet, sjoppie.

Bedankt. Weer eens geen preview gebruikt. En dan zal je altijd zien dat er iets fout gegaan is ....

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 16:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

@costnix,

Lijkt me eerder dat het om stap 4 gaat!! (al is de rest natuurlijk ook nuttige info).

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 16:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iedereen bedankt voor het mee denken. ik laat nu de Bios batt. vervangen .
afspraak reeds gemaakt.
Bedankt en gr. avdm

ve
door verwijderd - Jun 18, 2014 om 16:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

avdm schreef op woensdag 18 jun 2014, 16:08: Iedereen bedankt voor het mee denken. ik laat nu de Bios batt. vervangen .
afspraak reeds gemaakt.
Bedankt en gr. avdm

Mooi zo.
En hopelijk is daarmee dan ook die melding van 'certificaatfout' de wereld uit.
En anders lezen we dat hier wel. ;-)

Met vr.gr.