helma66
door helma66 Oct 19, 2010 om 07:20
Computers & telefonie

Contract tele 2

Beste Mensen,

Ik heb sinds 2007, tele2..compleet.
IN mijn contract van toenertijd, stond start-tarief van 0 eurocent.

Vorige week ontving ik wederom een nota, deze vielmzo hoog uit, dat ik eens online ging kijken en tot mijn verbazing, ik ineens 10 cent start-tarief moest betalen...!

Oke ik had vaker moeten inloggen, maar op mijn contract staat gratis na 19.00 uur,,,, of heb ik iets gemist??

Graag serieuze antwoorden...aan de degene die graag commentaar leveren aan alles en iedereen...bitte nicht...
Voor de andere reageerders, vast enorm bedankt, voor de info

DIT BERICHT WORDT GELINKT NAAR DE REDACTIE!

540 3 Rapporteer

genius
door genius - Oct 19, 2010 om 12:23
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo helma66,

Ik mag aannemen dat je met Tele2-compleet bedoeld: bellen, TV en internet? En dat vanaf 2007? Ik denk hierbij aan de "Family"-abonnementsvorm. Hierin was (toendertijd) het bellen in het weekend en op werkdagen vanaf 19.00 uur geen starttarief en, naar ik meen, ook gratis (of gereduceerd) naar vaste nummers.
Deze abonnementsvorm bestaat niet meer en ik vermoed dat je (ongemerkt) naar een ander abonnement bent over gegaan. Hiervan zou je, als het goed is, bericht moeten hebben ontvangen. Hetzij via de reguliere post of via de email (Tele2 Webmail).

Ik zou voor alle zekerheid eens contact met Tele2 opnemen en navraag doen.

Succes!

G.

tele2webcare
door tele2webcare - Oct 19, 2010 om 16:14
366 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Helma66,

Ik vind het vervelend om te lezen dat er onduidelijkheden zijn over je contract en het start-tarief. Zou je je postcode/huisnummer en/of klantnummer willen mailen naar danielle@tele2.com o.v.v. helma66?
Dan ga ik dit verder voor je uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

mastag
door mastag - Oct 20, 2010 om 01:09
955 Antwoorden / 19 Vragen

DIT BERICHT WORDT GELINKT NAAR DE REDACTIE!

????
Doe ze dan maar de groeten van me.

Mastag