je
door jello Oct 25, 2015 om 06:43
Computers & telefonie

Copie van brander naar brander

wie weet hoe ik muziek van mijn mediaplayer naar mijn nieuwe brandprogramma cd bunnerxp kan overzetten/copieren alvast bedankt voor het meedenken

1216 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Oct 25, 2015 om 08:59
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jello,

Lees eens een handleiding hier.

Suc6

reflecs
door reflecs - Oct 25, 2015 om 11:14
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Dat gaat niet; u zult voor het branden de oorspronkelijke locatie van de muziek moeten opzoeken, standaard is dat de map Muziek.
Als u binnen die map op een lege plek met rechts klikt kunt u kiezen op welke manier er gesorteerd wordt b.v. titel of meewerkende artiesten. U kunt ook het zoekvak van die map, of Windows gebruiken om een bepaald nummer te zoeken.

ro
door ron530 - Oct 25, 2015 om 11:25
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Als uw mediaplayer een usb apparaat betreft dan eerst de muziekbestanden naar een map kopieren en daarna op cd branden.

reflecs
door reflecs - Oct 25, 2015 om 12:13
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het zou wel mogelijk moeten zijn een opgeslagen afspeellijst/lijst om te branden van Windows media player te branden in CDBurner XP. U kunt dat bestand b.v. Lijst voor branden.wpl opzoeken op de schijf en dan naar de compilatie van cdburner slepen.

Playlists (WPL, M3U, M3U8)
You can also create audio discs from playlists. To do so, just drag and drop the file to the compilation, and CDBurnerXP will extract the songs and add them in the right order to your audio disc. Currently M3U, M3U8 (UTF-8 encoded M3U files) and WPL (Windows Media Player) playlists are supported.

Uit: https://cdburnerxp.se/help/Audio/compileaudio

macwouter
door macwouter - Oct 26, 2015 om 03:19
825 Antwoorden / 9 Vragen

Zoeken via de verkenner. Muziek in de mediaplayer staan ook elders op de PC. Klik hier.

br
door brui0929 - Oct 26, 2015 om 06:44
634 Antwoorden / 10 Vragen

Het is niet aan te raden om 1 op 1 te branden dit gaat niet altijd goed. Als er niet genoeg data in het geheugen van de dvd of cd brander staat kun je de DVD of CD weg gooien deze is niet meer bruikbaar. Een brand programma zoals burning rom brand vanaf de harddisk.

akkerdistel
door akkerdistel - Oct 26, 2015 om 14:27
1790 Antwoorden / 3 Vragen

@TS geef eens wat meer info wat je nu precies wilt, gewoon letterlijk vertellen -maar kort en bondig- wat je wilt.

Daarnaast kun je sowieso het beste van muziek-cd's een image maken, kan de cd de kast in en kun je toch alles ermee doen wat je wilt.