valerius-2
door valerius-2 Nov 30, 2009 om 22:13
Computers & telefonie

@Deinert een vraag aan jou

Kan je mij uitleggen hoe ik een klick link kan maken.
Graag stap voor stap zo dat mijn oude hersens het kan volgen.
Met vr groet Valerius.

2504 20 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 30, 2009 om 22:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Heet geen deindert ;-) volgens mij heb ik hem vandaag ook nog niet `gezien`
maar wil wel even voor m invallen anders als je dat goed vind ;-)

je staat Op de pagina waar je Naar wilt linken, kopieer daar het (hele) adres (httt://...........) ga naar kassa pagina/vraag en klik het dichte linkje aan, er opent een schermpje, haal even weg wat er daar al in staat zodat hij leeg is (is wat handiger vind ik zelf) en plak daarin het Hele adres wat je had gecopieerd.

Druk op oké en hij verschijnt in je beantwoord-veld.
Dan moet je even goed kijken en dan zie je daar (tussen) de tekst staan (je tekst hier) en daar zet je je eigen tekst (wat je wilt ) en dan is het klaar, bericht versturen en daar staat je link.

Succes,

ve
door verwijderd - Nov 30, 2009 om 23:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.grootformaatdruk.nl/

Zo moet het gaan

ve
door verwijderd - Nov 30, 2009 om 23:06
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 30, 2009 om 23:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Stacey
heel eenvoudig als jet het weet maar nogmaals bedankt je hebt het antwoord al vis een ander weg gekregen.
Vr.grt Valerius

ve
door verwijderd - Nov 30, 2009 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

hahahahaha ;-)

Werkse nog, ik ga m`n bed opzoeken.
Truste4strax

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 00:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je bent nooit te oud om te leren

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nooit het tegendeel beweert. De ouderdom komt wel met gebreken maar je hebt wel een hoop kennis opgedaan die je nooit ergens kan leren.
Valerius

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 18:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry Valerius, ik zie je vraag nu pas! Gelukkig al opgelost, met dank aan Stacey! :-)

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 20:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je het nog makkelijker wil doen, dan gebruik je de code die dat mogelijk maakt. Die code is:

[url ] (plaats hier de link) [/url ]

Als je wil linken naar een bepaalde pagina, maar niet het adres laten zien dan kan je de volgende variant doen:

[ url = http://kassa.vara.nl/kassa-leden/profiel/member/valerius/?vHash=c749c73j&cHash=b53884e087 ] Dit is je profiel [/url ].

Dan wordt dat: Dit is je profiel.

In mijn voorbeelden heb ik spaties geplaatst, want anders zijn ze niet zichtbaar. Spaties verwijderen en klaar.

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 20:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

klik hier...

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 20:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

@even de manier van customer uitproberen:

dit is een ander profiel

Kijken of het lukt, dan heb ik weer wat geleerd.

ReadAC.

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ volgens mij gaat het ook zonder spaties:

eigen tekst

ReadAC.

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 21:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@

Bij deze nog een makkie. Met dank aan Edrick die mij behulpzaam was:

Klik de url aan van de link die je wilt maken > kopieeren, ga dan naar het antwoordvenster. Typ de naam in die je voor je link wilt gebruiken. (bv: klik hier)
'klik hier' blauw maken (cursor erover van rechts naar links)
Klik op de schakel
Er verschijnt een url venster, klik hierin met rechtermuisknop en kies 'plakken'
Dan: OK
Dan heb je gelijk de verkorte link kant en klaar, zonder weer iets in te moeten voegen.

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 21:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ kiran: Ik zag dat linkje erna ook en die manier zoals jijz egt is veruit de makkelijkste inderdaad. Hoe simpel kunnen ze het maken ;)

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 22:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat geinig om te lezen dat ieder zijn eigen manier heeft. De mijne lijkt het meeste op die van Stacey:
Op mijn linker monitor heb ik de Kassa-site, op mijn rechter monitor de bewuste site (kan natuurlijk ook naast elkaar op 1 monitor). Ik klik in het beantwoordvenster op het gesloten linkje, nu verschijnt er een windowtje waar ik een linkje in kan vullen. Hierin verwijder ik nu het 'voorgedrukte' http://. Ik ga nu met mijn muis op het logotje in de URL-balk staan en sleep dit vervolgens naar het kleine window'tje. Daarna bevestigen met de enter-toets.
In het beantwoordvenster verschijnt nu een stukje playmobieltaal, dan in het blauw 'Je tekst hier...' en tot slot weer een beetje playmobielgebrabbel. Omdat 'Je tekst hier' al blauw is, kan ik nu direct 'klik hier' typen.

Ik gebruik Linux-Firefox. Ik weet niet of dit ook werkt in Windows, maar ik denk het wel!

ve
door verwijderd - Dec 1, 2009 om 22:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

@customer rjc

"Hoe simpel kunnen ze het maken".
Haha, ja inderdaad. Heb verschillende methode's voorbij zien komen en mij bekroop ook het idee dat deze weleens het gemakkelijkst zou kunnen zijn.

Maar ja, gaat dat vaker niet zo ... moeilijk doen als het makkelijker kan?
Een typisch eigenaardig menselijk trekje?
Gaat wel goed komen hoor. Paar keer erop zetten en iederen kan linkjes maken.
En hoe je het ook doet, als 't maar lukt. Dag!

ve
door verwijderd - Jan 3, 2010 om 18:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik wil ook even testen hoor, want ik rijg op de oude manier de link ook niet geplaatst.

http://kassa.vara.nl/zoeken/?q=link+op+antwoord+kassa+plaatsen&search=vraagenbeantwoord&id=153&vHash=c749c73j

Nou ff kijken of het werkt.

Alvast bedankt.

ve
door verwijderd - Jan 3, 2010 om 18:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Top deinert, ik snap het.

Even wennen met die nieuwe kassasite.

Vr.groet, Elena

ve
door verwijderd - Jan 16, 2010 om 23:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Graag gedaan.

Groetjes,