ra
door raw Apr 16, 2015 om 21:18
Computers & telefonie

Delphi Help bestanden

Hallo allemaal,

Heb Delphi 7 Pro SE (software ontwikkelprog.)gedownload van
en geinstalleerd in Windows 8.1 met XP comptabiliteitsmode, echter de Help bestanden worden uitsluitend met het Help-commando van Windows 8.1 aangeroepen (via internet) zodat ik geen Help voor Delphi
krijg! Het programma. zelf loopt prima
Is dit te verhelpen, misschien via de Registry of is er een programma. hiervoor?

Groetjes,

raw

613 3 Rapporteer

crewmember
door crewmember - Apr 16, 2015 om 22:28
1040 Antwoorden / 0 Vragen

Je kan proberen hem in een virtuele machine te draaien. (Virtualbox/vmware)

Maar mag ik vragen waarom je geen recente gratis alternatieve gebruikt als Codeblocks of Notepad++?

ra
door raw - Apr 19, 2015 om 23:09
23 Antwoorden / 13 Vragen

Hallo crewmember,

Bedankt voor je antwoord. Van Notepad++ en Codeblocks heb ik nooit gehoord.
Ik draai al een tijdje met Delphi (Pascal ontwikkelprogramma), dus ik blijf het liefst bij Delphi.

Groetjes,

raw

crewmember
door crewmember - Apr 20, 2015 om 10:44
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=raw schreef op zondag 19 apr 2015, 23:09]Hallo crewmember,

Bedankt voor je antwoord. Van Notepad++ en Codeblocks heb ik nooit gehoord.
Ik draai al een tijdje met Delphi (Pascal ontwikkelprogramma), dus ik blijf het liefst bij Delphi.

Groetjes,

raw

Dan blijft een virtuele machine met XP over. Of Googelen naar het probleem. Je ben vast niet de enige die dit probleem heeft. (Googelen in het engels helpt om betere resultaten te krijgen)