le
door leocoumou Jan 21, 2015 om 13:30
Computers & telefonie

Doos

hoi met leo. hoe is het afgelopen met mijn klacht over de doos van de bryston bda-1 converter die een tijdje geleden had ingestuurd groetjes leo

420 11 Rapporteer

costnix
door costnix - Jan 21, 2015 om 13:47
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U zit nu op een openbaar forum. Wilt u met Kassa over uw klacht contact opnemen, klik dan onderaan deze pagina op "Contact met Kassa".

Cookies
door Cookies - Jan 21, 2015 om 14:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=leocoumou schreef op woensdag 21 jan 2015, 13:30]hoi met leo. hoe is het afgelopen met mijn klacht over de doos van de bryston bda-1 converter die een tijdje geleden had ingestuurd groetjes leo

Als je de antwoorden leest die op je vraag daarover gegeven zijn, weet je hoe het afgelopen is.

edrick3
door edrick3 - Jan 21, 2015 om 14:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dat kunnen we beter aan jou vragen. ;-)

aurora1
door aurora1 - Jan 21, 2015 om 15:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U kunt uw eigen vragen en de reacties daarop altijd terugvinden na inloggen en dan in de linkerkolom aanklikken: Mijn vragen.

valerius-2
door valerius-2 - Jan 21, 2015 om 15:23
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Die is bij het oud papier terecht gekomen als het goed is.

tenormin
door tenormin - Jan 21, 2015 om 16:25
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Heb je hem nu nog niet gevonden? Was al in andere topics voorgesteld: ga naar de super en haal een andere doos. Dáág Leo.

le
door leocoumou - Jan 22, 2015 om 16:02
32 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=edrick3 schreef op woensdag 21 jan 2015, 14:26]Dat kunnen we beter aan jou vragen. ;-)

edrick3
door edrick3 - Jan 22, 2015 om 16:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=leocoumou schreef op donderdag 22 jan 2015, 16:02][quote=edrick3 schreef op woensdag 21 jan 2015, 14:26]Dat kunnen we beter aan jou vragen. ;-)

?????
Reageren kun je in het grijze veld hieronder onder Reageren.
Wil je reageren ná een quote, zorg dan dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter en typ je reactie.

me
door mein33 - Jan 22, 2015 om 17:26
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Bij mij leeft het idee dat Ts. van mening is dat hij zijn vraag aan de redactie van Kassa heeft gesteld en verwacht van hen blijkbaar een reactie.
Derhalve heb ik gisteren de redactie verzocht om op de vraag van Ts. redactioneel te willen reageren.
Helaas blijkt dat verzoek niet gehonoreerd te worden en blijft Ts in de donkere grotten van Kassa "vraag en antwoord" ronddolen om zijn vraag beantwoord te krijgen.

tenormin
door tenormin - Jan 22, 2015 om 18:37
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@mein33, ons Leo heeft wel de knop "dit is een topantwoord" gevonden, dus er is hoop. En wat je de redactie hebt verzocht: meestal worden zaken rond de site wel beantwoord, is mijn ervaring. Dus is er de kans dat ze Leo rechtstreeks een mailtje hebben gestuurd? Zou zomaar kunnen.

diumenge
door diumenge - Jan 22, 2015 om 18:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoi Leo, met Diumenge,

nou je hebt de quote knop ook gevonden inmiddels, misschien zien we ooit nog eens een reactie van je onder je eigen vraag!

Zo moeilijk is het niet.