an
door annelief78 Aug 10, 2014 om 09:32
Huishouden & energie

Ervaring met VT Websales?

Heeft er iemand ervaring met het bedrijf VT Websales die de mediflow waterkussen verkoopt? Is dit bedrijf failliet? Ik heb het geld overgemaakt, kreeg netjes een bevestigingsmail en dat ik het product de volgende dag thuis kon verwachten. Geen tracktrace code gekregen. Ik heb de hoofdkussens niet ontvangen. Bij het belken van, een op internet opgezocht, telefoonnummer krijg ik de voicemail.

3296 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Aug 10, 2014 om 09:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, geen ervaring mee. Misschien zijn ze op vakantie, misschien is het een waardeloos bedrijf. Dit 06-51665134 nummer staat vermeld op de site van Digikeur, het webwinkel keurmerk waar ze bij aangesloten zijn.

Je kan ook een klacht indienen bij Digekeur, of het helpt is afwachten KLIK

an
door annelief78 - Aug 10, 2014 om 20:11
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel Carola.83. Ik ga morgen dat nummer bellen. Op de site staat levering binnen 24 uur. Ik heb een mail ontvangen dat het verzonden is maar dat is al weer een week geleden.

bo
door bostraatman - Aug 26, 2014 om 23:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hi. Heb jij er al iets meer over gehoord? Ik heb vorige week maandag de bestelling gedaan. Halverweg de week vroeg ik me af waar de bestelling bleef. Eerst het bedrijf zelf gemaild, geen antwoord en toen ben ik op facebook gaan kijken. (Want ze hebben wel een eigen groep) En ik zag veel verontrustende berichten. Velen hebben het kussen nog niet ontvangen, maar wel betaald. Het komt dus veel vaker voor. Ik zou vandaag het kussen ontvangen moeten hebben, maar nog helemaal niks en we zijn nu 8 dagen verder.

door 1953 - Aug 27, 2014 om 03:28
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Zou zeggen onbekend maakt onbemind! Zoek op een zoekmachine naar de ervaringen van (on)tevreden kopers van VT websales?

Zelfs voor mij is dit een onbekend bedrijf.

lh
door lhoebergen - Sep 1, 2014 om 13:54
1 Antwoorden / 0 Vragen

VT Websales neemt het niet zo nauw met hetgeen ze beloven. Na 2 weken wachten op het bestelde en uiteraard betaalde Mediflow kussen, heb ik dit binnen 2 weken retour gestuurd omdat het voor mij niet voldeed. Nu 8 weken later wacht ik nog steeds op het terugstorten van het aankoopbedrag. Na diverse mails en ingesproken voicemails, waarop geen enkele reactie van hun zijde, heb ik vandaag een klacht ingediend bij Digikeur. Van mijn zijde dus geen lof voor dit bedrijf.