an
door annelief78 Aug 10, 2014 om 09:32
Huishouden & energie

Ervaring met VT Websales?

Heeft er iemand ervaring met het bedrijf VT Websales die de mediflow waterkussen verkoopt? Is dit bedrijf failliet? Ik heb het geld overgemaakt, kreeg netjes een bevestigingsmail en dat ik het product de volgende dag thuis kon verwachten. Geen tracktrace code gekregen. Ik heb de hoofdkussens niet ontvangen. Bij het belken van, een op internet opgezocht, telefoonnummer krijg ik de voicemail.

3296 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - Aug 10, 2014 om 09:52
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Nee, geen ervaring mee. Misschien zijn ze op vakantie, misschien is het een waardeloos bedrijf. Dit 06-51665134 nummer staat vermeld op de site van Digikeur, het webwinkel keurmerk waar ze bij aangesloten zijn.

Je kan ook een klacht indienen bij Digekeur, of het helpt is afwachten KLIK

an
door annelief78 - Aug 10, 2014 om 20:11
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dank je wel Carola.83. Ik ga morgen dat nummer bellen. Op de site staat levering binnen 24 uur. Ik heb een mail ontvangen dat het verzonden is maar dat is al weer een week geleden.

bo
door bostraatman - Aug 26, 2014 om 23:11
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hi. Heb jij er al iets meer over gehoord? Ik heb vorige week maandag de bestelling gedaan. Halverweg de week vroeg ik me af waar de bestelling bleef. Eerst het bedrijf zelf gemaild, geen antwoord en toen ben ik op facebook gaan kijken. (Want ze hebben wel een eigen groep) En ik zag veel verontrustende berichten. Velen hebben het kussen nog niet ontvangen, maar wel betaald. Het komt dus veel vaker voor. Ik zou vandaag het kussen ontvangen moeten hebben, maar nog helemaal niks en we zijn nu 8 dagen verder.

19
door 1953 - Aug 27, 2014 om 03:28
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Zou zeggen onbekend maakt onbemind! Zoek op een zoekmachine naar de ervaringen van (on)tevreden kopers van VT websales?

Zelfs voor mij is dit een onbekend bedrijf.

lh
door lhoebergen - Sep 1, 2014 om 13:54
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

VT Websales neemt het niet zo nauw met hetgeen ze beloven. Na 2 weken wachten op het bestelde en uiteraard betaalde Mediflow kussen, heb ik dit binnen 2 weken retour gestuurd omdat het voor mij niet voldeed. Nu 8 weken later wacht ik nog steeds op het terugstorten van het aankoopbedrag. Na diverse mails en ingesproken voicemails, waarop geen enkele reactie van hun zijde, heb ik vandaag een klacht ingediend bij Digikeur. Van mijn zijde dus geen lof voor dit bedrijf.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer