va
door vazoem Jan 16, 2014 om 15:12
Elektronica & tv

Exttra tv aansluiting bestaat niet

In juli heb ik een televisie en internet abonnement aangevraagd bij Ziggo voor mijn studentenhuis. Het is een vrij oud pand gelegen boven een winkel te Leiden waarbij sommigen van ons meedoen aan de internet en televisie wat we intern verdelen.

Sinds die aanvraag is de rekening 2 keer zo hoog als aangegeven via internet omdat er een kostenpost 'extra aansluiting televisie' aangegeven staat. Na zelf gezocht te hebben, overlegd te hebben met onze huurbaas zijn we tot de conclusie gekomen dat deze niet bestaat.

Inmiddels is het januari, 6 maanden verder, en na talloze keren gebeld te hebben is de kostenpost nog steeds niet van de rekening afgehaald. Vele hebben aangegeven dat het een fout in hun systeem is, andere hebben geld teruggewezen, anderen beweerden dat het nu echt van de rekening staat maar toch blijft het maar terug komen. Dit is duidelijk een teken van onbekwame of onbevoegde mensen aan de telefoon. De telefoonrekening is inmiddels ook de pan uit gerezen.

Het ligt nu bij afdeling 'collectieven' terwijl ik nooit om een collectief gevraagd heb en hier bij telefonisch aanschaf nooit over gesproken is. Volgens hun gegevens zat er een bedrijf met 6 aansluitingen wat voor al jaren nu niet het geval is. Er is geen telefoonnummer beschikbaar om met afdeling collectieven in contact te komen en als ik bel via klantenservice kom ik ook nooit direct in contact met ze. Ondertussen blijf ik maar te veel betalen.

Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben? Hoe kom ik nu van die hoge rekening af op een snelle en efficiënte manier? Hoe kom ik in contact met mensen die wel wat te zeggen hebben en wel over mijn probleem gaan?

859 5 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jan 16, 2014 om 15:18
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Of het sneller gaat weet ik niet, maar je kunt altijd een klacht indienen bij de Geschilencommissie
klik HIER

Lees wel goed de brochure door. Ook kun je Ziggo schriftelijk (brief/mail) gaan mededelen dat als het binnen 10 dagen nog niet is opgelost, je een klacht gaat indienen bij de GC. Verzoek altijd om een schriftelijk antwoord binnen een bepaalde termijn bijv. 10 dagen.

Misschien zet dat er wat vaart achter.

zoekster
door zoekster - Jan 16, 2014 om 15:51
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Je kunt het ook proberen met een tweet KLIK

mail en facebook

Vaak gaan dingen veel sneller als je flink gaat rammelen op internet.

va
door vazoem - Jan 16, 2014 om 16:03
3 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=zoekster schreef op donderdag 16 jan 2014, 15:18]Of het sneller gaat weet ik niet, maar je kunt altijd een klacht indienen bij de Geschilencommissie
klik HIER

Lees wel goed de brochure door. Ook kun je Ziggo schriftelijk (brief/mail) gaan mededelen dat als het binnen 10 dagen nog niet is opgelost, je een klacht gaat indienen bij de GC. Verzoek altijd om een schriftelijk antwoord binnen een bepaalde termijn bijv. 10 dagen.

Misschien zet dat er wat vaart achter.

Dank voor je reactie! Ik heb ook wel eens zitten denken om een brief te sturen maar kon op de website nergens een postadres vinden voor klachten. Weet ook niet welke afdeling dat dus heen moet en heb geen zin van kastje naar de muur verwezen te worden via de post.

va
door vazoem - Jan 16, 2014 om 16:39
3 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=zoekster schreef op donderdag 16 jan 2014, 16:34]Dit is de hoofdvestiging
Ziggo BV
Winschoterdiep 60
9723AB Groningen

anders via een mail via het contactformulier? KLIK

Dankjewel zoekster! Ik ga dit maar eens proberen want ik wordt al een half jaar aan het lijntje gehouden terwijl ik ga van het kastje naar de muur en sta nog steeds in de kou! Hoop nu een persoon te vinden die dit snel kan oplossen zonder al die bureaucratische rompslomp.

Mochten er andere mensen zijn met tips of plan van aanpak (bijvoorbeeld via de Geschillencommissie) dan hoor ik dit graag.

zoekster
door zoekster - Jan 16, 2014 om 16:39
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Dit is de hoofdvestiging
Ziggo BV
Winschoterdiep 60
9723AB Groningen

anders via een mail via het contactformulier? KLIK