Exttra tv aansluiting bestaat niet
In juli heb ik een televisie en internet abonnement aangevraagd bij Ziggo voor mijn studentenhuis. Het is een vrij oud pand gelegen boven een winkel te Leiden waarbij sommigen van ons meedoen aan de internet en televisie wat we intern verdelen.
Sinds die aanvraag is de rekening 2 keer zo hoog als aangegeven via internet omdat er een kostenpost 'extra aansluiting televisie' aangegeven staat. Na zelf gezocht te hebben, overlegd te hebben met onze huurbaas zijn we tot de conclusie gekomen dat deze niet bestaat.
Inmiddels is het januari, 6 maanden verder, en na talloze keren gebeld te hebben is de kostenpost nog steeds niet van de rekening afgehaald. Vele hebben aangegeven dat het een fout in hun systeem is, andere hebben geld teruggewezen, anderen beweerden dat het nu echt van de rekening staat maar toch blijft het maar terug komen. Dit is duidelijk een teken van onbekwame of onbevoegde mensen aan de telefoon. De telefoonrekening is inmiddels ook de pan uit gerezen.
Het ligt nu bij afdeling 'collectieven' terwijl ik nooit om een collectief gevraagd heb en hier bij telefonisch aanschaf nooit over gesproken is. Volgens hun gegevens zat er een bedrijf met 6 aansluitingen wat voor al jaren nu niet het geval is. Er is geen telefoonnummer beschikbaar om met afdeling collectieven in contact te komen en als ik bel via klantenservice kom ik ook nooit direct in contact met ze. Ondertussen blijf ik maar te veel betalen.
Zijn er mensen die hier ook ervaring mee hebben? Hoe kom ik nu van die hoge rekening af op een snelle en efficiënte manier? Hoe kom ik in contact met mensen die wel wat te zeggen hebben en wel over mijn probleem gaan?
Of het sneller gaat weet ik niet, maar je kunt altijd een klacht indienen bij de Geschilencommissie
klik HIER
Lees wel goed de brochure door. Ook kun je Ziggo schriftelijk (brief/mail) gaan mededelen dat als het binnen 10 dagen nog niet is opgelost, je een klacht gaat indienen bij de GC. Verzoek altijd om een schriftelijk antwoord binnen een bepaalde termijn bijv. 10 dagen.
Misschien zet dat er wat vaart achter.
[quote=zoekster schreef op donderdag 16 jan 2014, 15:18]Of het sneller gaat weet ik niet, maar je kunt altijd een klacht indienen bij de Geschilencommissie
klik HIER
Lees wel goed de brochure door. Ook kun je Ziggo schriftelijk (brief/mail) gaan mededelen dat als het binnen 10 dagen nog niet is opgelost, je een klacht gaat indienen bij de GC. Verzoek altijd om een schriftelijk antwoord binnen een bepaalde termijn bijv. 10 dagen.
Misschien zet dat er wat vaart achter.
Dank voor je reactie! Ik heb ook wel eens zitten denken om een brief te sturen maar kon op de website nergens een postadres vinden voor klachten. Weet ook niet welke afdeling dat dus heen moet en heb geen zin van kastje naar de muur verwezen te worden via de post.
[quote=zoekster schreef op donderdag 16 jan 2014, 16:34]Dit is de hoofdvestiging
Ziggo BV
Winschoterdiep 60
9723AB Groningen
anders via een mail via het contactformulier? KLIK
Dankjewel zoekster! Ik ga dit maar eens proberen want ik wordt al een half jaar aan het lijntje gehouden terwijl ik ga van het kastje naar de muur en sta nog steeds in de kou! Hoop nu een persoon te vinden die dit snel kan oplossen zonder al die bureaucratische rompslomp.
Mochten er andere mensen zijn met tips of plan van aanpak (bijvoorbeeld via de Geschillencommissie) dan hoor ik dit graag.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer