go
door gooswout Feb 17, 2015 om 12:10
Computers & telefonie

Facebook

Ik krijg per mail bericht dat er iemand iets voor mij op facebook heeft gezet. Als ik de link aanklik dan moet ik op mijn ipad iedere keer mijn wachtwoord eerst invullen.
Ook als ik "laat mij aangemeld blijven"aanvink.
Hoogst irritant!

Op mijn desktop cumputer hoeft dat niet en ga ik meteen naar het bericht op facebook.
Het zou geweldig zijn als ik op mijn ipad hiervan verlost zou zijn.

1064 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 17, 2015 om 12:29
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo gooswout,

App opnieuw installeren? Klik hier.

go
door gooswout - Feb 17, 2015 om 12:45
56 Antwoorden / 52 Vragen

Dat werkt niet!

lekkerisdat
door lekkerisdat - Feb 17, 2015 om 14:29
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Opent de link zich in de app of browser?

go
door gooswout - Feb 17, 2015 om 15:12
56 Antwoorden / 52 Vragen

Ik denk de browser; kan dat niet beoordelen want deze link heb ik op de desktop aangeklikt.
Op de ipad heb ik facebook verwijdert, daarna via de app store opnieuw geÏnstalleerd.
De link via outlook naar facebook volgend moet ik mij iedere keer weer aanmelden.

go
door gooswout - Feb 17, 2015 om 15:14
56 Antwoorden / 52 Vragen

Alleen op de ipad; op de desktop ga ik direct naar de facebook pagina.

macwouter
door macwouter - Feb 18, 2015 om 00:13
825 Antwoorden / 9 Vragen

Nog een keer inloggen en daarna gaat het automatisch.Klik. Bij bewaarde wachtwoorden kunt u zien welke site,s automatisch inloggen.