waarschuw redactie
Gebruikersnaam:
array
Level:
Datum:
donderdag 19 nov 2009, 09:39
Categorie:
Gezin & Gezondheid - Lichaamsverzorging 
Antwoorden:
21
Trefwoorden:
scheermesjes, flexifront 

Hallo,

Ik voel me opgelicht en radeloos. Ik krijg een pakketje met scheermesjes opgestuurd van Flexifront. Ik had er geen behoefte aan, dus heb ik mijn afgemeld op hun site en het pakketje binnen de gestelde termijn terug gezonden. Probleem opgelost zou je denken. Niets is minder waar. Een tijdje later krijg ik een acceptgiro met de mededeling die met verhoging te betalen, omdat het pakketje niet binnen de gestelde termijn is terug gestuurd. Ik ben naar hun site gegaan met mijn aan/opmerkingen maar het bericht kan niet worden verzonden. Bellen heeft ook geen zin, telefoon is bezet en wordt niet opgenomen. Brief geschreven met aan/opmerkingen. Geen gehoor. Wel weer een acceptgiro met verhoging!!!

Hoe kan ik dit verhaal stoppen???


Hartelijke groet en een fijne dag,

Array