de
door debster1983 May 23, 2013 om 16:29
Auto & vervoer

Foute prijs internetsite

hallo ik heb 3 tv aangeschaft via mediamarkt voor 75 euro de stuk ik dacht het is een stuntprijs nu vandaag krijg ik een mail van ze dat het geannuleerd wordt want ze zijn 1334 euro de stuk maar ik had al betaald en bevestigings mail gehad kunnen hun dat zomaar terug draaien ze stunten toch wel is meer???nu kreeg ik mail u annulering mail hebben wij ontvangen???ik heb niet eens wat gestuurd!!!

groetjes

1171 10 Rapporteer

ekiem
door ekiem - May 23, 2013 om 16:46
676 Antwoorden / 100 Vragen

Klopt dat, dat enorme prijs verschil ? Dan is er bij hen een grote vergissing gemaakt.

Lijkt mij dat hier geldt....koop is koop. Als het andersom was dan krijg je meestal ook geen verrekening.

gr Ekiem

zoekster
door zoekster - May 23, 2013 om 16:56
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Nee hoor, dit prijsverschil is te groot. Dit is een overduidelijke fout op de site, daar kunt u geen rechten aan ontlenen. MM staat in zijn recht.

Zo gek zijn ze ook weer niet!!

kaasbroodje
door kaasbroodje - May 23, 2013 om 16:59
937 Antwoorden / 2 Vragen

Ze zijn natuurlijk nu wel verplicht om het betaalde terug te storten, maar u had zelf ook wel kunnen weten dat de tv's geen 75 euro waren ( er zijn natuurlijk altijd mensen die zo naïef zijn, zucht ).

dearagain
door dearagain - May 23, 2013 om 17:03
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*zo iets wordt een kennelijke fout genoemd

*de prijs is dermate niet-conform, dat MM niet hoeft te leveren

lekkerisdat
door lekkerisdat - May 23, 2013 om 17:30
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Die 67 euro 50 maken ze als het goed is binnen 30 dagen over.

Cookies
door Cookies - May 23, 2013 om 17:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=ekiem schreef op donderdag 23 mei 2013, 16:46]Klopt dat, dat enorme prijs verschil ? Dan is er bij hen een grote vergissing gemaakt.

Lijkt mij dat hier geldt....koop is koop. Als het andersom was dan krijg je meestal ook geen verrekening.

gr Ekiem

NIKS koop = koop in dit geval!

......ze stunten toch wel is meer.......

Tuurlijk joh, een t.v. van rond de 1300,- euro voor 75,-! Als je even nadenkt, begrijp je toch zeker zelf ook wel dat het een fout op de site is?

gompy2
door gompy2 - May 23, 2013 om 17:54
2796 Antwoorden / 0 Vragen

Postorderbedrijf Otto heeft in het verleden ook al zoiets aan de hand gehad, en nog meer bedrijven hebben die vergissing gemaakt.
Daar is veel over te lezen als men even Google gebruikt.
Klik Hier

Dat wordt vegen debster1983 ;-)

mariodings
door mariodings - May 24, 2013 om 12:38
40 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 23 mei 2013, 17:30]Die 67 euro 50 maken ze als het goed is binnen 30 dagen over.
Ik wil wel weten hoe lang die terugbetaling duurt, want als ze zo snel zijn om op hun fout terug te komen, dan mogen ze ook wel snel zijn in het retourneren van de de centen (plus de gedorven wettelijke rente)

Leuk hoor, dat afboeken van 7,50 Is dat voor "administratiekosten"?

ar
door arhaal - May 24, 2013 om 16:27
5 Antwoorden / 1 Vragen

En toen dacht u. Ik ben toch niet gek om die kans te laten liggen en gelijk drie stuks bestelen? MM steunt wel eens maar dit is blijkbaar een fout want het verschil is enorm. Nu is het wachten op je geld he.

diumenge
door diumenge - May 24, 2013 om 17:23
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=mariodings schreef op vrijdag 24 mei 2013, 12:38][quote=lekkerisdat schreef op donderdag 23 mei 2013, 17:30]Die 67 euro 50 maken ze als het goed is binnen 30 dagen over.
Ik wil wel weten hoe lang die terugbetaling duurt, want als ze zo snel zijn om op hun fout terug te komen, dan mogen ze ook wel snel zijn in het retourneren van de de centen (plus de gedorven wettelijke rente)

Leuk hoor, dat afboeken van 7,50 Is dat voor "administratiekosten"? Waar die € 67,50 vandaan komt is mij een raadsel, TS behoort gewoon € 225,00 (drie maal € 75,00) terug te krijgen natuurlijk.