r.
door r.hania Feb 14, 2014 om 16:49
Elektronica & tv

Garantie

ik heb een Toshiba tv van nog geen jaar oud nu kregen we opeens rechtsboven een zwarte vlek volgens Toshiba zijn het gebruikssporen en dat valt niet onder de garantie om het te laten maken kost 893 euro terwijl de tv maar 275 euro heeft gekost er is absoluut niets mee gebeurd behalve dat we weleens tv kijken ik voel me flink belazerd
m vr gr R.Hania

2454 2 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Feb 14, 2014 om 16:56
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Gebruikerssporen? En reparatie van €893,00 als de TV maar €275,00 heeft gekost. Volgens mij word u door die toko in de maling genomen. Maar die Toshiba heeft u toch ergens gekocht? Of bent u rechtstreeks met uw probleem naar ze toe gegaan, d.w.z. contact gezocht. U moet toch bij de winkel zijn? Garantie moet garantie zijn. Snap hier geen bal van.

zoekster
door zoekster - Feb 14, 2014 om 17:01
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U moet bij de verkoper zijn. Wie is dat?
Gebruikerssporen, dat is natuurlijk onzin.