ob
door obscuur Aug 25, 2014 om 17:18
Computers & telefonie

Hollandse nieuwe klantenservice

ik word er helemaal gek van
ik heb een abonnement genomen bij hollandse nieuwe
in het begin ging alles goed totdat ik mijn mijn bankrekeningnr
veranderde waar ik wel overigens een bevestiging van kreeg dat het gelukt was
toen begon het achterstallige betaling ok overgemaakt
maar het bleef steeds weer terugkomen
dus klantenservice gebeld menigmaal
minstens 25 tot 30 minuten wachten voordat je eindelijk geholpen werd
nee u hebt geen achterstallige betaling ok
dan ineens word ik afgesloten???
bel ik weer lang overgemaakt maar weer
aangesloten
volgende maand weer dat ik nog steeds een achterstallige betaling heb
weer klantenservice gebeld over en weer
en werd ik ineens afgesloten
en kreeg een brief dat ik geroyeerd was en op de preventel lijst werdf gezet????
en dat het over gedragen is per 21 juli aan intrum justitia
maar na wat telefoontjes met hun gepleegd te hebben weten hun van nix
krijg ik weer een mailtje 24aug van hollandse nieuwe
zeggende dat ik ten onrechte ben afgesloten en dat hun het niet meer terug kunnen koppelen en dat ik dit zelf met intrum justitia moet regelen???
bel ik vandaag weer naar hollandse verassend dat ik snel werd geholpen alleen wwer lang moeten wachten om dat men weer in beraad moest met collega's
en dat het verhaal niet klopte
dus nu sta ik echt zo van wat nu ik ben het spoor bijster...
ik heb het verhaal wat globaal geschreven

775 3 Rapporteer

czar
door czar - Aug 27, 2014 om 13:13
1209 Antwoorden / 20 Vragen

En de vraag is?

crewmember
door crewmember - Aug 27, 2014 om 15:19
1040 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=obscuur schreef op maandag 25 aug 2014, 17:18]
toen begon het achterstallige betaling ok overgemaakt
maar het bleef steeds weer terugkomen

Ik snap dit stuk niet. "ok overgemaakt?"

[Edit redactie]

ob
door obscuur - Aug 27, 2014 om 16:19
4 Antwoorden / 1 Vragen

toen zonden ze me een note dat ik een achterstallige betaling had
hebben we meteen overgemaakt dus toien klopte het weer omdat ze maar steeds het oude rekeningnr. bleven aanboren terwijl ik al een bevestiging had dat het veranderd was

en wat mijn vraag is wat nu ?