fr
door freeks May 29, 2012 om 16:21
Computers & telefonie

Hollandsnieuwe

Hoe kan je het contract van hollandsnieuwe voortijdig beeindigen, Deze maatschappij heeft geen klantenservice, doen voorkomen van wel. je kan je nummer achter laten en dan wordt je terug gebeld. Ze bellen alleen niet terug.
Ik heb 50% van de tijd geen netwerk verbinding. Voorheen bij vodafoon nooit geen klachten. De databundel werkt helemaal niet. Kortom laat je niet verleiden door hollandsnieuwe want goedkoop is duurkoop.

2623 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

freya
door freya - May 29, 2012 om 17:06
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=freeks schreef op dinsdag 29 mei 2012, 16:21]...
Ik heb 50% van de tijd geen netwerk verbinding. Voorheen bij vodafoon nooit geen klachten.
....
Dat is wel heel erg vreemd, aangezien HollandsNieuwe = Vodafone.....
HollandsNieuwe is niets anders dan de goedkope telg van Vodafone en maakt dus gebruik van hetzelfde netwerk.

Freya

mahadma
door mahadma - May 29, 2012 om 17:11
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

Hoe kan je het contract van hollandsnieuwe voortijdig beeindigen,

In basis niet zonder de boete van de rest van het contract in één keer af te kopen.
Tenzij ze een enorme wanprestatie leveren of hun algemene voorwaarden tussentijds wijzigen in jouw nadeel.

Als bellen niet lukt probeer dan een aangetekende brief met je gefundeerde grieven.

wi
door wimwest - May 30, 2012 om 12:49
45 Antwoorden / 1 Vragen
0

Sinds vorig jaar juli al abonnee bij Hollandsnieuwe en de klachten van slechte verbinding blijven bestaan. Op dit moment gebruik ik dit abonnement bijna niet meer, want ik ben te vaak onbereikbaar en klantenservice bestaat niet bij dit bedrijf. Nog een paar weken dan loopt het abonnement vanzelf af en ben ik ook van alle ellende af. Dat dit bedrijf gebruik maakt van de Vodafone masten klopt wel, alleen vanwege het lage tarief wordt er gebruik gemaakt van de overcapaciteit, zoals meer goedkopere providers doen. Dit betekent dat je als Vodafone abonnee wel een goede verbinding hebt tijdens piektijden, maar Holllandsnieuwe heb je dus geen verbinding daar de overcapaciteit wordt gebruikt door de Vodafone bellers. Dit melden ze alleen niet als je een abonnement afsluit en kom je pas achter wanneer je denkt dat er iets mis is met je telefoon en deze dan terug stuurt naar de leverancier. Die constateert dan geen problemen en vertelt dit verhaal hoe deze goedkope tarieven tot stand komen en dat een 100% verbinding uitgesloten is. Een soort inside information. Dit wordt door Hollandsnieuwe niet bevestigd maar ook niet ontkend. De ervaring leert dat je slecht af bent bij deze provider en de klachten blijven ontstaan....onbereikbaar op de meest ongelegen momenten!

freya
door freya - May 30, 2012 om 12:57
10999 Antwoorden / 1 Vragen
0


@wimwest:

Hmm, dat verhaal kende ik nog niet. Als het wáár is, zou dat inderdaad een hoop kunnen verklaren. Is in ieder geval iets om te onthouden....

Freya

ir
door irispeterinck - Jun 4, 2012 om 15:37
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

088-1182011

dit is het nummer van de klanten service

goodluck x

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer