bi
door bintangkecil Dec 16, 2009 om 09:27
Computers & telefonie

Hp director

ik ben in het bezit van een hp printer 2175 psc all-in one.nou kan ik mijn hp director niet openen.weet een van jullie waar ik gratis een driver programma kan downloaden.in het verleden ook al gekregen ben vergeten dat te notern en de persoon te bedanken voor de oplossing.

1899 12 Rapporteer

ti
door titusvh - Dec 16, 2009 om 09:40
25 Antwoorden / 0 Vragen

www.hp.com

(Duh?)

freya
door freya - Dec 16, 2009 om 09:43
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo bintangkecil,

Heb je al op de website van HP gekeken? Even naar www.hp.nl surfen, klik op Ondersteuning en drivers en volg de aanwijzingen.

m.vr.gr. Freya

birdies
door birdies - Dec 16, 2009 om 10:09
6104 Antwoorden / 31 Vragen

HP director werkt niet met Vista, ondanks links naar z.g. driver updates.

dirck
door dirck - Dec 16, 2009 om 11:11
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Via onderstaande link kun je lezen hoe je de HP Director handmatig elke keer opent en je kunt er ook lezen hoe je de update ophaalt voor de HP Director.

Het venster van HP Director wordt niet geopend in Windows XP

Groet, Dirck

dirck
door dirck - Dec 16, 2009 om 11:18
3201 Antwoorden / 3 Vragen

En dit was de vorige vraag die je hierover stelde, misschien dat je er nog wat mee kan?
kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/vadetail/printer-reageerd-niet

ja
door janfred - Dec 16, 2009 om 13:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

Dag hier vindt je drivers :

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/swPfinder?lc=en&dlc=en&cc=us&tool=softwareCategory&query=hp+printer+2175+psc#N420

Kopieer dit adres en plak het in je browser.
groet!

dirck
door dirck - Dec 16, 2009 om 14:01
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Hier kun je anders nog software, drivers en andere ondersteuning vinden voor je PSC 2175.

HP PSC 2175 All-in-One Printer

birdies
door birdies - Dec 16, 2009 om 17:33
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Dirck, je verwijst naar dezelfde link als je voorganger en als je even door klikt, zul je zien dat er geen drivers zijn voor Vista (ook niet voor Win 7 trouwens).

gsm
door gsm - Dec 16, 2009 om 20:19
5940 Antwoorden / 47 Vragen

De HP director van de HP psc 2175 werkt niet goed onder XP.

Het programma dat je nodig hebt is col10861.exe
drivers 4850 scanner
Hier vind je de "HP PhotoSmart Premier" driver (col10861) voor de 4850/4890 scanner van HP. Deze is ook prima geschikt voor de psc 2175.
Tijdens de installatie zal gevraagd worden om de 4850/4890 scanner aan te sluiten.
Geef dan aan dat je dat later gaat doen.

Verwijder wel eerst de originele PhotoSmart software van de psc 2175 all in one.

dirck
door dirck - Dec 17, 2009 om 00:09
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=birdies schreef op woensdag 16 dec 2009, 17:33]Dirck, je verwijst naar dezelfde link als je voorganger en als je even door klikt, zul je zien dat er geen drivers zijn voor Vista (ook niet voor Win 7 trouwens).
Hallo Birdies,

Als je goed kijkt, dan zie je dat het niet dezelfde links zijn.
De link van janfred verwijst naar de Engelse pagina met de Engelse drivers.
Mijn link verwijst naar de Nederlandse pagina met de Nederlandse drivers.

En vraagsteller gebruikt geen Vista of 7, maar XP.

Groet, Dirck

birdies
door birdies - Dec 17, 2009 om 00:12
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.......En vraagsteller gebruikt geen Vista of 7, maar XP.........

Oké, duidelijk, maar ts had dit niet (in dit topic) vermeld, vandaar.

dirck
door dirck - Dec 17, 2009 om 00:17
3201 Antwoorden / 3 Vragen

Om deze update gaat het:
Kritieke update voor het oplossen van een probleem met HP Director na het installeren van een nieuwe versie van Internet Explorer.

CIT207355-HPCOM-PATCH-v8.exe, (1/1 , 925.55k)