bi
door bintangkecil Aug 5, 2009 om 09:30
Computers & telefonie

Printer reageerd niet

ik heb mijn printer type hp 2175 all-in one aangesloten op mijn computer en geinstalleerd.als ik wil printen door op hp direktor te klikken reageerd deze niet. hoe los ik dit op.ik mis namelijk een bestandje hpqdirec.exe.

611 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 5, 2009 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Even de driver opnieuw installeren: (even aanklikken)

Hp2175

Eerst even je besturingssysteem aanklikken en dan verder gaan.

Suc6

ve
door verwijderd - Aug 5, 2009 om 17:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als je Vista hebt: daar werkt de HP2175 niet (of niet goed) op, ondanks de z.g. beschikbaar gestelde drivers.

Had zo'n zelfde type aan een familielid gegeven, toen deze overstapte op Vista, kon hij er geen documenten mee inscannen.

Stukje uit de tekst v.d. link naar Vista drivers:

Een volledig software- en driverpakket
voor Windows Vista is niet beschikbaar voor uw apparaat. Het
besturingssysteem Windows Vista dat op uw computer is geïnstalleerd
bevat echter een basisdriveroplossing voor uw apparaat.

Met
de basisdriver werken de knoppen op het product niet en zijn sommige
geavanceerde productfuncties niet beschikbaar. Maar u kunt wel
afdrukken, scannen en afbeeldingen op een geheugenkaart importeren en
bekijken met behulp van de procedures voor een tijdelijke oplossing in
dit document.

ve
door verwijderd - Aug 5, 2009 om 23:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Birdies, bintangkecil gebruikt Windows 2000XP

ve
door verwijderd - Aug 7, 2009 om 14:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb de driver voor printer hp psc 2175 all-in-one gedownload en geinstalleerd en nog werkt die niet.wat is de boosdoener.

ik gebruik windows xp.

ve
door verwijderd - Aug 7, 2009 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb je die update ook geïnstalleerd?

Kritieke update voor het oplossen van een probleem met HP Director na het installeren van een nieuwe versie van Internet Explorer.

CIT207355-HPCOM-PATCH-v8.exe, (1/1
, 925.55k)

ve
door verwijderd - Aug 7, 2009 om 14:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bent u nier meer in het bezit van de instellingen schijv zoniet dan kan u bij de HP pagina hem ophalen en dan weer opnieuw installeren.

Valerius

ve
door verwijderd - Aug 7, 2009 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ valerius,

Dat is hem bij het eerste antwoord al verteld en dat heeft hij al gedaan. Even lezen!!

Met vr.gr.