le
door lence Jul 16, 2013 om 21:30
Computers & telefonie

Internet Explorer10 niet voor Windows7?

Ik had de automatische update functie van Microsoft aanstaan. Bij de laatste update( ca half juli 2013) is ook IE9 geupdate naar IE10. Sindsdien werkt Internet explorer niet meer. Als je IE10 opstart zoekt deze naar probleem oplossen en vervolgens moet je deze sluiten en wel heel snel anders blijf je klikken. Als je MS om hulp wil vragen moet je betalen of ze verwijzen naar de computerleverancier (OEM versie). Lekker is dat!!
Nadat ik IE10 met nogal wat hindernissen verwijdert had en IE9 er weer opstond, werkt Internet explorer weer.
Dit is ook een waarschuwing voor andere gebruikers, maar waarom werkt IE10 niet na de update en wat is eraan te doen.?
n.b. Ik gebruik ook Firefox , deze werkt prima maar soms heb ik IE nodig

1119 10 Rapporteer

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 16, 2013 om 22:07
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Klopt Microsoft doet niet aan ondersteuning, ook het indienen van tips, suggesties en bugs is onmogelijk. Waarom zouden ze er ook aan beginnen, al die zeurende klanten, het geld stroomt tenslotte met bakken zo ook naar binnen..

Heb hier zelf ook al meerdere malen een poging gedaan om IE10 te installeren, ook onder W7. Krijg het ook niet werkenden. Ook het helemaal verwijderen van IE9 lijkt/is onmogelijk.

Voor mensen waarbij IE10 wel werkt een vraagje; zit er in deze versie wel een update knop?

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 16, 2013 om 22:10
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Vergeet ik nog het volgende; IE10 is volgens Microsoft wel geschikt voor Windows 7.

sw
door swat1500 - Jul 16, 2013 om 23:33
3779 Antwoorden / 0 Vragen

IE10 draait zonder enig probleem op mijn Windows 7 (64) systeem. Wellicht is de installatie niet helemaal goed gegaan. Opnieuw installeren en kijken of het probleem zich blijft voordoen.

le
door lence - Jul 17, 2013 om 11:51
10 Antwoorden / 14 Vragen

Goed te weten dat IE10 wel kan werken op Windows7, hopelijk dus ook voor mijn laptop.
Na de update kreeg ik telkens de mededeling: "Kan de server niet vinden", meteen gevolgd door "probleem oplossen", waarbij als reactie "programma afsluiten". Waarna weer de mededeling "probleem oplossen" etc. Dit zat dus in en "loop" door snel te klikken kon het progr. afgesloten worden of ook via taakbeheer.
Ik heb een computer herstel gedaan een punt van ongeveer een maand geleden . toen werkte alles weer (IE9). Daarna weer een update met dezelfde problemen. Vervolgens heb ik alleen IE10 verwijdert (hersteld) en stond IE9 er weer. Toen alles weer oke.
Waar gaat het mis en waar te zoeken?

nu
door nuvervara - Jul 17, 2013 om 13:12
43 Antwoorden / 24 Vragen

Iron Browser van SRWare (www.srware.net/en/software_srware_iron.php?]
Iron Browser is een browser die als twee druppels water lijkt op Google Chrome en is gebaseerd op de vrije Sourcecode “Chromium” – zonder problemen mbt privacy en veiligheid. Dus als u bezorgd bent dat uw privacy wordt opgenomen door Google, probeer Iron Browser eens.

le
door lence - Jul 17, 2013 om 22:52
10 Antwoorden / 14 Vragen

Ik had een vraag over de update van IE10, als iemand mij daarover advies kan graag.
Dat er andere browsers zijn weet ik ook wel maar dat was niet de vraag!!

wendy-claire
door wendy-claire - Jul 17, 2013 om 23:48
619 Antwoorden / 29 Vragen

Je zou natuurlijk die geüpdatet IE10 is zelf verwijderen, vervolgens een herstart maken, dan via de website MS IE10 downloaden en installeren.

Na de IE10-installatie zou je eventueel via configuratiescherm dan IE9 kunnen verwijderen.

ba
door bambino1948 - Aug 2, 2013 om 09:12
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ook ik ben een tevreden IE 10 gebruiker met OS windows 7 home premium

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 2, 2013 om 09:28
2189 Antwoorden / 14 Vragen

de iets oudere computers met 32 bits hebben dit vaker dan de 64 bits maar waarom weet ik niet.

Wel is naast Firefox ook Chroom en Opera mogelijk dus IE gebruiken hoeft maar zelden.

ba
door bambino1948 - Sep 23, 2013 om 16:25
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ook hier een IE 10 gebruiker in combi met win 7 home premium.