Klacht over klacht.nl
Klacht.nl pretendeert klachten via hun site op te lossen. Niets is minder waar. De betrokken bedrijven kunnen naar believen een klacht aanmerken als zijnde "opgelost". en dat is meestal een pertinente leugen. Vandaag een klacht ingediend over het totaal asociale en gevaarlijke rijgedrag van DPD koeriers. Hun rijgedrag is ten hemel schreiend, levensgevaarlijk en indien aangesproken op dat gedrahg mag je een dik opgestoken middelvinger verwachten. Op Klacht.nl staan meerdere identieke klachten, telkens met de melding van DPD dat de chauffeur is aangesproken op zijn gedrag" en vervolgens staat de klacht op "opgelost" terwijl die chauffeurs nog net zo idioot rijden en zich geen bal aantrekken van wat of wie dan ook.
Dus op klacht.nl manipuleren de bedrijven zelf de zogenaamde "oplossing".
Bellend naar DPD wordt braaf gezegd de chauffeurs aan te spreken op hun gedrag (joh, je méént het) maar er wordt niets mee gedaan.
Afijn, na zeker 6 keer binnen twee weken half aan gort gereden te zijn door zo'n idioot ga ik maar proberen het kenteken te noteren (wat na die schrik en een wegtiefende chauffeur geen sinecure is) en doe maar meteen aangifte bij de politie.
Heb ik dan ook nog een vraag? Ja.
Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat DPD op klacht.nl zelf aangeeft dat de klacht is opgelost terwijl dat een grove leugen is. Is het niet aan de klagende partij te bepalen of de klacht opgelost is?
DPD heeft een enorm slechte reputatie in den lande in deze en ze proberen hun straatje schoon te vegen door de standaard opmerking : we hebben de chauffeur aangesproken op zijn gedrag.
Tuurlijk.........
Voor de duidelijkheid: het betreft dus een klacht inzake de werkwijze van klacht.nl die dus de ruimte aan de bedrijven geeft om een status aan de klacht te hangen die gewoon een grove leugen is.
(sorry voor de wirwar maar vanmiddag alwéér bijna om zeep gereden door een .....van DPD maar dat is feitelijk de basis van mijn klacht)
Ik hoop dat iemand het nog snapt _O-
[quote=lekkerisdat schreef op woensdag 28 aug 2013, 19:06]Klacht.nl is gewoon een commercieel bedrijf, dat op een slimme/slinkse wijze geld wil verdienen/uit de zak van ondernemers wil kloppen. De site is dus niet opgezet om klachten daadwerkelijk op te lossen..
Overigens heb je op klacht.nl al een klacht ingediend over klacht.nl?
Ja, maar die is heel toevallig weg. Gek is dat hè...
Ik weet dat het commerciele shit is maar pretendeer dan niet iets wat totale nonsens is.
(meer een gevalletje voor discussies?)
U meent kennelijk dat een bedrijf op basis van uitsluitend een klacht van een burger over het rijgedrag van een van hun chauffeurs, direct alle chauffeurs op straat kan zetten.
U begrijpt toch wel dat als een klacht niet meer inhoud dan "Jullie chauffeurs rijden als bezetenen" zonder enige aanduiding over welke chauffeur het gaat het bedrijf niet meer kan doen dan wat ze zegt te doen namelijk "de chauffeurs aanspreken".
Als u bij u klacht een datum, tijdstip, pleegplaats en een kenteken kan noemen dan kan het bedrijf veel beter bepalen over wie u het specifiek heeft.
[quote=swat1500 schreef op woensdag 28 aug 2013, 21:59]U meent kennelijk dat een bedrijf op basis van uitsluitend een klacht van een burger over het rijgedrag van een van hun chauffeurs, direct alle chauffeurs op straat kan zetten.
U begrijpt toch wel dat als een klacht niet meer inhoud dan "Jullie chauffeurs rijden als bezetenen" zonder enige aanduiding over welke chauffeur het gaat het bedrijf niet meer kan doen dan wat ze zegt te doen namelijk "de chauffeurs aanspreken".
Als u bij u klacht een datum, tijdstip, pleegplaats en een kenteken kan noemen dan kan het bedrijf veel beter bepalen over wie u het specifiek heeft.
Ik heb bepaald niet het IQ van een nachtvlinder dus ja, ik weet dat meer gegevens beter zijn dan "zo maar" en klacht. Aangezien we op een dorp wonen en dus slechts een paar bezorgers van DPD hier rondrijden weet DPD verdomde goed welke chauffeurs het betreft. Ik ben niet de enige die geklaagd heeft, ik ben slechts 1 van de velen.
Dat DPD het niet oppakt is één ding, dat vele klachten op klacht.nl zo worden afgedaan (door DPD is een ander ding.
Maar rechtstreekse klachten van vele inwoners van ons dorp en van velen door den lande bij DPD zelf zet hoegenaamd ook geen zoden aan de dijk.
De buurtagent is door meerdere bewoners op de hoogte gesteld en de serieuze klachten over die chauffeurs zijn aan de orde van de dag. Dat de politie er weinig mee kan (zelfs mét kentekenplaten die gefotografeerd zijn is te begrijpen.
Dat DPD zich er geen reet ven aantrekt dat er zacht gezegd nogal sprake is van achterijk rijgedrag is ook een ander ding.
Maar velen geloven in de "kracht" van klacht.nl en dat is gewoon een misvatting want, zoals u al zei: het is een wassen neus en wordt bestierd door de bedrijven waar de klacht over gaat. Nu snappen u en ik dat maar de gemiddelde consument niet, die denken echt dat het iets uit haalt te spuien op klacht.nl, wat een pertinente misvatting is.
Het is net zo iets als de onderzoekjes van Maurice de Hondt, het is niks en het wordt nooit wat want: totaal partijdig en dus onbetrouwbaar.
Ik heb precies hetzelfde probleem met klacht.nl en er word uiteindeljk dus niets aan mijn klacht gedaan omdat neckermann reizen het klakkeloos als opgelost aan kan merken terwijl er niets gebeurt !!!!
[quote=petervbeckum schreef op vrijdag 11 okt 2013, 20:15]Ik heb precies hetzelfde probleem met klacht.nl en er word uiteindeljk dus niets aan mijn klacht gedaan omdat neckermann reizen het klakkeloos als opgelost aan kan merken terwijl er niets gebeurt !!!!
Zet die klacht dan hier maar neer en op het Radar forum. Wellicht helpt dat.
Ik heb ook geklaagd over klacht.nl bij klacht.nl. Ik heb een poging gedaan het probleem goed te onderbouwen maar het enige wat ik terugkrijg is een standaard reactie: http://www.klacht.nl/status-opgelost-bij-klachten/
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Krimpflatie
Hr.- mevr. Hoogvliet Wij doen altijd onze boodschappen Bij Hoogvliet in Houten wat mij al een tijd opviel dat de eieren kleiner werden krimpflatie, ik koop altijd de L qua grootte zitten ze tussen de M en de S geen verschil ik heb ze thuis nagewogen als ik in de winkel ga kijken in de dozen L zie ik qua grootte ook geen verschil. [edit-red.] Eieren zijn verkrijgbaar in vier gewichtsklassen ... Lees meer
ABP wil Partnerpensioen enkel registreren met Notariele samenlevingsakte.
In de pensioenwet staat dat je een Partnerpensioen kunt aanvragen als je -tenminste- 5 jaar, aantoonbaar, samenwoont. Wij hebben ABP twee uittreksels uit het Bevolkingsregister gestuurd om aan te tonen dat wij al 19 jaar samenwonen maar zij verwerpen dit en schrijven "Om uw partner aan te melden heeft u een samenlevingscontract nodig."
Staan zij in hun 'recht'? Is het dus zo dat de regeri
...
Lees meer
Garantie voorwaarden
ik heb ca 2,5 jaar geleden een fornuis gekocht via een keukendealer. Deze heeft nooit de garantievoorwaarden aangeleverd en deze staan ook niet op zijn site. Ik hoorde alleen u hebt 5 jaar volledige garantie. Ook op de site van de producent/importeur is niets vinden over garantievoorwaarden of over algemene verkoopvoorwaarden.
Nu was er deze week een monteur van de producent voor een repar
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer