bo
door boemer10 Jul 13, 2014 om 13:31
Voeding & gezondheid

Koken met amc pannen

Ik heb op internet een aantal AMC-pannen gekocht.
Het leek allemaal te mooi om waar te zijn.
De pannen koken aan, ook de koekenpan.
Ik doe er weinig vet of water in, maar toch werkt het niet goed.
Wat doe ik verkeerd?
Wie weet raad.

groetjes,

Boemer

8872 6 Rapporteer

zoekster
door zoekster - Jul 13, 2014 om 13:38
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Bij wie heeft u die pannen dan gekocht? Voor zover ik weet, kun je ze alleen maar kopen op die speciale houseparty's en betaal je er een vermogen voor.

tenormin
door tenormin - Jul 13, 2014 om 13:52
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Is inderdaad een "hoort zeg het voort" verkoop. Wie zijn wij. Klachten te over op zowel Tros Radar als Kassa.Vara. Grote 'toko' en en enorme omzetten, althans, dat is te lezen. ?

gerbera
door gerbera - Jul 13, 2014 om 16:16
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Wat, u zoals u vraagt verkeerd heeft gedaan, is de pannen via internet aan te schaffen. In de stenen winkel zijn pannen te kust en te keur, en vaak nog goedkoper, te vinden. Die verkopen zichzelf zonder allerlei mooie praatjes. Als u op de link van tenormin klikt kunt u daar een klacht indienen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jul 14, 2014 om 19:43
4299 Antwoorden / 5 Vragen

"Het leek allemaal te mooi om waar te zijn."

Zoals u ook al zelf merkte, is dat dan ook bijna altijd zo.

boppe1943
door boppe1943 - Jul 15, 2014 om 12:36
1129 Antwoorden / 98 Vragen

U kunt het beste contact opnemen met AMC. Via een contactformulier kunt u vragen wat u fout doet. KLIK.

komsja
door komsja - Jul 22, 2014 om 16:42
1064 Antwoorden / 218 Vragen

Ik weet niet of de AMC pannen dezelfde soort pannen zijn die op de TV met hele mooie praatjes en mooie voorbeelden aan de man gebracht word want die pannen zijn ook niet wat er beloofd word.
De eerste paar keer kan je er inderdaad van alles in bakken zonder dat het aankoekt en na het bakken kan je de pan met een stukkie keukenrol weer schoonmaken.
Maar na een paar keer is het afgelopen met de pret en koekt de boel gewoon weer aan en is het met een keukenrol niet meer goed schoon te maken,maar dat heb je ook met de goedkope pannen van een aantal goedkope winkel ketens.Persoonlijk vind ik de pannen van bijvoorbeeld Tefal goeie en betaalbare pannen en natuurlijk gaan die pannen ook geen tientallen jaren mee,maar beter iets meer uitgeven aan een bekend merk dan van die zut kopen die op de tv word aangeprezen