br
door brekemol May 24, 2013 om 11:49
Auto & vervoer

Komt Felix eenmalig of presenteert hij voortaan Kassa

Ik ben benieuwd of Felix Meurders eenmalig in Kassa komt of dat hij voortaan de presentatie doet van Kassa.

1654 26 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 11:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hoop voor Brecht dat het voor altijd is, want zoals hij nu met veel tam tam wordt aangekondigd, dan gaan veel mensen hopen dat hij voorgoed terugkeert. Als het dan eenmalig is, dan volgt er daarna een golf van teleurstelling.
Wel een goede manier om Brecht een flinke trap na te geven. Voor zo'n werkgever zou ik passen.

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 12:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zou een hele vooruitgang voor het programma zijn. En die trap na verdient brecht!!!

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 12:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vind het ook een beetje een rare manier van bekendmaken als daadwerkelijk Felix Meurders het weer over zou nemen.
Het is/was ook een bijna onmogelijke opgave om iemand die het programma al vanaf 1989 op een voortreffelijke wijze heeft gepresenteerd op zo'n manier te evenaren dat er geen verschillen zouden optreden.
Brecht van Hulten deed in mijn optiek vreselijk haar best, en met veel enthousiasme, maar zoals gezegd om die Felix Meurders te evenaren kwam ze in zo'n korte tijd dat ze het presenteert toch wat te kort.
Ik weet niet wie de onderwerpen bepaald die in een aflevering behandeld worden, de presentator of een ander?
Hopelijk gaat ook die idiote viswinkel weer verdwijnen.
Wat een vreselijke ongein, maar dat is een persoonlijke smaak uiteraard.
De tijd die dat stukje ongein kost kan ook gebruikt worden om veel zinniger dingen aan te kaarten of aan de kaak te stellen.

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 13:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sommige negative reactie''s vind ik laf om iemand zo te kijk te zetten ,commentaar is leuk maar anoniem lijkt mij nu niet de weg om dit op deze manier te doen

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 13:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

@14peter, een trap na verdient Brecht niet, niemand. Denk dat het éénmalig is (hoop dat ik fout zit). Vanuit je luie stoel is het altijd gemakkelijk commentaar leveren en nee: ik vind Brecht ook geen toppertje qua presentatie. Heb altijd het idee dat een regisseur achter in haar nek hijgt van "opschieten". Viswinkel mag van mij ook weg, maar er zullen voldoende mensen zijn die het wel leuk vinden, smaken verschillen nu eenmaal. Persoonlijk zou ook ik liever Felix 'terughebben' maar met de bezuinigingen die er aan komen.....?

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 13:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien gaat Brecht even op vakantie?

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 13:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op vrijdag 24 mei 2013, 13:10: Sommige negative reactie''s vind ik laf om iemand zo te kijk te zetten ,commentaar is leuk maar anoniem lijkt mij nu niet de weg om dit op deze manier te doen

De studio binnendringen om het toelichting te geven lijkt me ook niet de juiste manier...

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 15:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zal wel net als het huidige programma KASSA flauwekul zijn ,als je goed naar het bijgevoegde filmpje kijkt krijgt die man van Meurders een zoen op de wang van een : A-dame met de baard van de kermis of: B- een zoen van een ongeschoren andere man .
Met de huidige presentator(vrouw) de laan uitsturen heb in het geheel geen enkele moeite omdat het mijn mening is dat ze er alleen in zit voor haar eigen (zelf)bevrediging en het hoogste woord voeren en ik vind dat ze geen verstand heeft van consumenten zaken/problemen.

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 17:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Brecht is vaak te krampachtig bezig om een discussie aan tafel goed in de hand te houden, ze heeft de rare eigenschap om niemand te laten uitpraten, denkende dat ze er bovenop zit, maar het werkt averechts.

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 19:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

holstein schreef op vrijdag 24 mei 2013, 17:31: Brecht is vaak te krampachtig bezig om een discussie aan tafel goed in de hand te houden, ze heeft de rare eigenschap om niemand te laten uitpraten, denkende dat ze er bovenop zit, maar het werkt averechts.

Sorry hoor u begrijpt waarschijnlijk niet dat er achter meerdere mensen zijn haar aandringen om de discussie's af teremmen i.v.b. met de tijder zijn meerdere onderwerpen die in de vast gesteld tijd af gewikkelt moeten worden en daar heeft zij zich maar aan te houden. Het is preciet hetzelfde als u een werkgever heeft die u vertelt dat u binnen een bepaalde tijd een oplossing voor bepaalde problemen moet vinden en er dus mensen zijn die vragen gaan stellen en niet op de op tijd u werk kunnen doen. Maar er wordt veel critiek gelevert zonder de achtergronden is eerst te bekijken.

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 19:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

@valerius-2, en dat is nu juist de kracht van iemand die een consumentenprogramma presenteert; als er rust van uitstraalt is dat voor iedereen prettiger; zowel voor de paar handenklappers in het 'publiek' als de thuiszittende kijker. Of Brecht die rust nu krijgt of niet, dat is dus wel 'het kunstje' dat een presentator/presentatrice moet uitstralen.

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 21:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

*geef mij maar Felix!

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 22:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik wens brecht een goede en lange vakantie toe

ve
door verwijderd - May 24, 2013 om 22:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

"Als het aan de kat lag, ......"

ve
door verwijderd - May 25, 2013 om 00:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je kunt het beste dit aan de redactie die vraag stellen, daar zijn wij geen expert in, noch voor 'Vraag & Beantwoord' noch voor 'Discussies' dunkt mij.

Er kunnen familieomstandigheden zijn die Brecht nopen deze (en de laatste van het seizoen) uitzending niet te kunnen presenteren. Van gissen word ik allergisch en een vorm van speculatief vermoeden die bezijden de waarheid zouden kunnen zijn.

Geef mij Brecht maar dan die 'Ouwe Bokkenpoot'!

ve
door verwijderd - May 25, 2013 om 02:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

gudinne freya schreef op zaterdag 25 mei 2013, 00:17: Je kunt het beste dit aan de redactie die vraag stellen, daar zijn wij geen expert in, noch voor 'Vraag & Beantwoord' noch voor 'Discussies' dunkt mij.

Er kunnen familieomstandigheden zijn die Brecht nopen deze (en de laatste van het seizoen) uitzending niet te kunnen presenteren. Van gissen word ik allergisch en een vorm van speculatief vermoeden die bezijden de waarheid zouden kunnen zijn.

Geef mij Brecht maar dan die 'Ouwe Bokkenpoot'!

Meinst du wirklich: eine alter Böckepfote?

ve
door verwijderd - May 25, 2013 om 19:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

@brekemol, was dit (19:37u) nu het 'optreden' van Felex of komt hij volgende week? Dacht dat hij vanavond zou komen.

ve
door verwijderd - May 25, 2013 om 19:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Felix!!

ve
door verwijderd - May 25, 2013 om 19:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat dit HET was.

ve
door verwijderd - May 25, 2013 om 19:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit was de laatste uitzending van het seizoen.

ve
door verwijderd - May 25, 2013 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoekster schreef op zaterdag 25 mei 2013, 19:41: Ik denk dat dit HET was.

Dit was HET niet, lieve zoekster, link niet gelukt ;-)

ve
door verwijderd - May 25, 2013 om 21:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een leuk grapje om meer kijkers te trekken......
Ik vond het best leuk.

Ik had een oud onderwerp verwacht maar ook Felix wil wel eens wat anders na zoveel jaren.

ve
door verwijderd - May 25, 2013 om 21:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op zaterdag 25 mei 2013, 20:49:
zoekster schreef op zaterdag 25 mei 2013, 19:41: Ik denk dat dit HET was.

Dit was HET niet, lieve zoekster, link niet gelukt ;-)

Het was niet mijn bedoeling om een link te maken. Alleen het woord benadrukken.
Jij wilde toch ook geen link maken met dit ?

Ik zag overigens dat de soufflé inmiddels weer een beetje was gerezen met het / streepje ;-)

ve
door verwijderd - May 25, 2013 om 21:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

O.T. Oh, wel die 'link' zag/las ik dan niet zoals bedoeld. En ja, heb alles keurig opgeschreven, exact zoals in je verwijzing. Zeer dankbaar, daarvoor.

ve
door verwijderd - May 25, 2013 om 22:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan deze discussie worden gesloten?!

ve
door verwijderd - May 25, 2013 om 22:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

gudinne freya schreef op zaterdag 25 mei 2013, 22:11: Kan deze discussie worden gesloten?!

Ja hoor, vraag het de redactie maar. Iemand met zoveel invloed.....