bu
door buffer Jun 12, 2015 om 11:19
Computers & telefonie

Lade acer aspire

hallo. ik heb een laptop acer aspire 8930. nee een week sluit de lade van cd/dvd niet meer kan dus ook geen programma meer installeren . weet iemand iets hier over. bij voorbaat dank.

848 8 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 12, 2015 om 11:41
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zie dat deze laptop al zo'n 5 jaar oud is, dan kan er natuurlijk wat kapot gaan. Je zou een externe dvd speler kunnen kopen en die aansluiten op usb.

edrick3
door edrick3 - Jun 12, 2015 om 12:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo buffer,

Probeer het volgende eens:
-stroom er af.
-pennetje in gaatje (?) duwen boven knop van lade.
-duw de lade dicht, maar niet forceren!
-stroom er op
-druk op knop van lade.
Opent de lade zich? Mooi zo.
Gebeurt er niets? Dat wordt dan een nieuwe speler.

Suc6

Cookies
door Cookies - Jun 12, 2015 om 12:57
13336 Antwoorden / 36 Vragen

.......duw de lade dicht........

Lade sluit niet meer? Dus is al open.

edrick3
door edrick3 - Jun 12, 2015 om 13:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 12 jun 2015, 12:57].......duw de lade dicht........

Lade sluit niet meer? Dus is al open.

OT
Ja en?
Weet dat je graag kritiek op mij wilt leveren, maar deze opmerking snap ik even niet.
Als de lade nu openstaat moet je hem dus dicht proberen te doen zonder de boel te forceren.
Maar zal wel aan mij liggen ....

bu
door buffer - Jun 12, 2015 om 13:46
22 Antwoorden / 29 Vragen

Dank je wel allemaal voor de reactie. viel een veertje uit. dus sprong de klep open. dank aan jullie.

Cookies
door Cookies - Jun 12, 2015 om 13:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=buffer schreef op vrijdag 12 jun 2015, 13:46]Dank je wel allemaal voor de reactie. viel een veertje uit. dus sprong de klep open. dank aan jullie.

Mooi dat het is opgelost.

Cookies
door Cookies - Jun 12, 2015 om 13:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

OT @edrick: TS schrijft dat de lade niet meer dicht gaat, schrijf jij: duw de lade dicht. Dat hij niet moet forceren, zal hij ongetwijfeld zelf wel begrijpen. Maar zal wel aan mij liggen........

edrick3
door edrick3 - Jun 12, 2015 om 14:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@carola.83,

OT
.....schrijf jij: duw de lade dicht. .....
Er stond ook nog iets voor; je moet het wel in de context zien.
Maar voor mij mag je gelijk hebben, hoor.

Goed weekend.