maninlove
door maninlove May 4, 2009 om 11:04
Computers & telefonie

Lebara echt zo goedkoop?

sinds kort heb ik lebara. 10 euro opwaarderen is 20 euro beltegoed en gratis bellen naar lebarabebruikers onderling. mijn ervaring; 70 minuten naar een niet lebara mobiel kost me ruim 20 euro! van gratis bellen onderling heb ik nog niets gemerkt en bij normale, kleine berichtjes wordt er aangegeven dat er 2 berichten zijn verzonden. van een kennis hoorde ik dat ze belde naar een (lebara) vriendin en zo in een klap haar hele beltegoed kwijt was. zijn er meer mensen met deze ervaringen?

11223 4 Rapporteer

birdies
door birdies - May 4, 2009 om 11:34
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Ook hier het antwoord: eerst eens alles goed doornemen wat op de site staat http://www.lebara-mobile.nl/

Lebara Family betekent dat u voor € 0,- per minuut belt naar andere Lebara Mobile klanten in Nederland. U betaalt alleen een starttarief van € 0,24 (€ 0,12 effectief), prijs per minuut € 0,- voor de eerste 60 minuten. Na deze 60 minuten gratis bellen betaalt u slechts € 0,12 per minuut  (€ 0,06 effectief).

Lebara Family geldt alleen tussen Nederlandse Lebara Mobile prepaid gebruikers en alleen als u in Nederland bent. In het buitenland betaalt u de normale roaming tarieven.

maninlove
door maninlove - May 4, 2009 om 12:09
7 Antwoorden / 3 Vragen

hoe zit het dan met de dubbele afschrijving van mijn smsjes? en plm. 24 euro voor 70 minuten bellen? kom ik toch op plm. 0,30 eurocent per minuut!

birdies
door birdies - May 4, 2009 om 12:25
6104 Antwoorden / 31 Vragen

1. Ik ben niet van de helpdesk.
2. Je kunt natuurlijk even de helpdesk bellen voor info.
3. Of zelf even alles goed doornemen op hun site.

Let op: op het moment dat u gebruik wilt maken van Lebara Family dan dient het nummer dat u wilt bellen te beginnen met één van de onderstaande nummerreeksen. Zo niet, dan betaalt u het reguliere tarief voor het bellen naar een mobiel nummer binnen Nederland.

06-16 06-17 06-19 06-26 06-33 06-44 06-45 06-47 06-49

johanpc
door johanpc - May 4, 2009 om 12:29
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb geen antwoord op de vraag (behalve dan bel ze en vraag uitleg) maar het valt mij op dat goedkope aanbiedingen steeds vaker en op allerlij gebied in de praktijk heel erg duur blijken te zijn.