Love 2 wait positiekleding
Ik heb zaterdag een broek gekocht bij Mama in Spe in Roosendaal. Een heerlijke broek van het merk Love 2 wait. Bij thuiskomst bleek dat de broek van 80 euro kapot was. Niet zomaar kapot, maar in het kruis zat gewoon een gat. Niks aan de hand ik heb de bon nog, dus ik vandaag terug gegaan naar de winkel. Heel me verhaal uitgelegd. Het meisje wat me hielp in de winkel keek ernaar, en bevestigde mij dat de broek inderdaad kapot is en dat dit niet kan. Ze deed er een speld aan, zodat andere mensen ook kunnen zien waar de fout zit in de broek. Als je een broek koopt van 80 euro mag je toch wel verwachten dat die goed is en niet kapot dus? Ze vertelde mij dat de broek terug gestuurd zou worden naar de fabrikant en dat die de broek zouden bepalen of hij dus wel of niet kapot is en of ik wel een nieuwe broek krijg of me geld terug. Raar???? Ik vroeg aan dat meisje of ze me al niet een nieuwe broek mee kon geven of me geld terug? Nee dat kon niet, de winkel beslist daar niet over maar de fabrikant. Vind dit allemaal erg vreemd, vooral met een broek van 80 euro. Nu heb ik dus betaald voor een broek die ik niet heb! Kan dit zomaar? De bon heb ik nog, en ze zouden me deze week nog opbellen om door te geven wat de fabrikant heeft gezegd.
Waren de broeken "op" dan? Natuurlijk is koop een koop en ruilen een voorrecht maar in dit geval had men toch of een andere broek of geld terug moeten geven. En, zoals ik begrijp, heeft ze die broek, met speld, weer teruggehangen in het rek? Gekker moet het niet worden. Dit is echt een beetje vreemd. En met de fabrikant heb je al helemaal niet mee te maken, je dealt met de winkel. Wat de fabrikant ook zegt, die winkel moet het netjes afhandelen. Love 2 wait doet zijn naam geen eer aan, beter is "wait 2 get your money back".
chantalsmout
Hoe vreemd het ook klinkt, de winkel staat in haar recht. Wat nu gebeurt is dat de fabrikant gaat bekijken of het een fabrikagefout is of niet. M.a.w. hun schuld of de uwe. Zou men u de schuld geven, bewijslast ligt bij de winkel.
Winkel besluit te repareren of vervangen.
Geld terug: indien men niet wil of kan repareren.
In de meeste gevallen geeft men de klant in een soortgelijke situatie een andere broek, tenzij de verkoper eraan twijfelt of de schade door de fabrikant erkent wordt. Dan gaat hij op zeker en houdt een slag om de arm door het artikel eerst te laten onderzoeken op de ontstaansreden van de schade.
Zwemmer
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer