ps
door pspaultje Jul 7, 2014 om 16:31
Huishouden & energie

Mag Media Markt dit doen?

Een bestelling geplaatst via de webwinkel en betaald via Ideal. Voor 22 uur besteld, morgen in huis. Niet dus. Geen bevestiging van de bestelling ontvangen en na 11 dagen en diverse telefoontjes en discussie via de servicepagina (waarvoor je moet inloggen met een link en ticketnummer) nog steeds niets ontvangen. Er staat blijkbaar geen product achter het ordernummer. Ze zijn dat aan het uitzoeken.
Hoe moeilijk moet dat zijn???? Ondertussen kunnen ze de bestelling ook niet annuleren dus mijn geld teruggeven is niet mogelijk. Moet ik dit zomaar accepteren?

4479 7 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Jul 7, 2014 om 17:02
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Moet ik dit zomaar accepteren?

Lijkt mij niet, stuur ze per post en per mail een brief met (naar ik aanneem) geld retour met een kopie van je bankafschrift met de betreffende betaling. Je hebt geen bevestiging gekregen, maar wel betaald. Dus de fout ligt aan hun kant. stel een termijn van max 14 dagen.

ps
door pspaultje - Jul 7, 2014 om 17:14
2 Antwoorden / 1 Vragen

Mahadma, dank voor je reactie.
Die kopie van de betaling hebben ze vorige week al van mij ontvangen.
Ik ga proberen om de Ideal-betaling ongedaan te laten maken via de bank.

door 1953 - Jul 7, 2014 om 17:53
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=pspaultje schreef op maandag 7 jul 2014, 17:14]Mahadma, dank voor je reactie.
Die kopie van de betaling hebben ze vorige week al van mij ontvangen.
Ik ga proberen om de Ideal-betaling ongedaan te laten maken via de bank.

Zal moeilijk gaan die actie van storneren, daar Ideal door een stichting wordt gerund en eigenlijk een tussenstation is voor doorgifte van het geïncasseerde bedrag.

mahadma
door mahadma - Jul 7, 2014 om 18:20
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Volledigheidshalve: stuur de Media Markt hetgene ik schreef op 17:02

Storneren gaat niet.

pi
door pieterwolters - Jul 7, 2014 om 18:25
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=pspaultje schreef op maandag 7 jul 2014, 16:31]
Hoe moeilijk moet dat zijn????

Jij bouwt zelf zulke ICT systemen die ook nog eens altijd foutloos werken?

ps
door pspaultje - Jul 7, 2014 om 19:18
2 Antwoorden / 1 Vragen

Media Markt zou mij op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Nu hebben ze, zonder kennisgeving, het bedrag teruggestort op
mijn rekening...........
Einde discussie dus. Jippie.

mahadma
door mahadma - Jul 7, 2014 om 22:49
11541 Antwoorden / 51 Vragen

In elk geval schadevrij voor vraagsteller opgelost. Dank voor het melden.