ps
door pspaultje Jul 7, 2014 om 16:31
Huishouden & energie

Mag Media Markt dit doen?

Een bestelling geplaatst via de webwinkel en betaald via Ideal. Voor 22 uur besteld, morgen in huis. Niet dus. Geen bevestiging van de bestelling ontvangen en na 11 dagen en diverse telefoontjes en discussie via de servicepagina (waarvoor je moet inloggen met een link en ticketnummer) nog steeds niets ontvangen. Er staat blijkbaar geen product achter het ordernummer. Ze zijn dat aan het uitzoeken.
Hoe moeilijk moet dat zijn???? Ondertussen kunnen ze de bestelling ook niet annuleren dus mijn geld teruggeven is niet mogelijk. Moet ik dit zomaar accepteren?

4479 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Jul 7, 2014 om 17:02
11541 Antwoorden / 51 Vragen
0

Moet ik dit zomaar accepteren?

Lijkt mij niet, stuur ze per post en per mail een brief met (naar ik aanneem) geld retour met een kopie van je bankafschrift met de betreffende betaling. Je hebt geen bevestiging gekregen, maar wel betaald. Dus de fout ligt aan hun kant. stel een termijn van max 14 dagen.

ps
door pspaultje - Jul 7, 2014 om 17:14
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Mahadma, dank voor je reactie.
Die kopie van de betaling hebben ze vorige week al van mij ontvangen.
Ik ga proberen om de Ideal-betaling ongedaan te laten maken via de bank.

19
door 1953 - Jul 7, 2014 om 17:53
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=pspaultje schreef op maandag 7 jul 2014, 17:14]Mahadma, dank voor je reactie.
Die kopie van de betaling hebben ze vorige week al van mij ontvangen.
Ik ga proberen om de Ideal-betaling ongedaan te laten maken via de bank.

Zal moeilijk gaan die actie van storneren, daar Ideal door een stichting wordt gerund en eigenlijk een tussenstation is voor doorgifte van het geïncasseerde bedrag.

mahadma
door mahadma - Jul 7, 2014 om 18:20
11541 Antwoorden / 51 Vragen
0

Volledigheidshalve: stuur de Media Markt hetgene ik schreef op 17:02

Storneren gaat niet.

pi
door pieterwolters - Jul 7, 2014 om 18:25
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=pspaultje schreef op maandag 7 jul 2014, 16:31]
Hoe moeilijk moet dat zijn????

Jij bouwt zelf zulke ICT systemen die ook nog eens altijd foutloos werken?

ps
door pspaultje - Jul 7, 2014 om 19:18
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Media Markt zou mij op de hoogte houden van de ontwikkelingen.
Nu hebben ze, zonder kennisgeving, het bedrag teruggestort op
mijn rekening...........
Einde discussie dus. Jippie.

mahadma
door mahadma - Jul 7, 2014 om 22:49
11541 Antwoorden / 51 Vragen
0

In elk geval schadevrij voor vraagsteller opgelost. Dank voor het melden.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer