Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ps
pspaultje - 07-07-2014 16:31:33
Huishouden & Energie

Mag Media Markt dit doen?

Een bestelling geplaatst via de webwinkel en betaald via ideal. voor 22 uur besteld, morgen in huis. niet dus. geen bevestiging van de bestelling ontvangen en na 11 dagen en diverse telefoontjes en discussie via de servicepagina (waarvoor je moet inloggen met een link en ticketnummer) nog steeds niets ontvangen. er staat blijkbaar geen product achter het ordernummer. ze zijn dat aan het uitzoeken.
hoe moeilijk moet dat zijn???? ondertussen kunnen ze de bestelling ook niet annuleren dus mijn geld teruggeven is niet mogelijk. moet ik dit zomaar accepteren?