li
door lianne1972 Sep 23, 2015 om 20:27
Vakantie & reizen

Mag neckermann zomaar mijn vakantie 2 dagen verlengen

Nu kreeg ik vandaag weer een mailtje van neckermann dat n=mijn vakantie overboekt is en dat deze dus niet door kan gaan. Het wordt steeds mooier zo. Eerst pakken ze mijn 6 daagse reis af en nu heb ik niets meer. ALs alternatief boden ze aan om van 15 tot en met 22 oktober te gaan. Lekker dus. Kan natuurlijk niet want dan hebben wij geen herfstvakantie meer.
Vakantie is geboekt op 6 november vorig jaar en nu ineens overboekt. Nou belachelijk. Ze zijn nog niet van mijn af

1364 8 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Sep 23, 2015 om 20:38
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo lianne1972,

Zou dit ook even bij je oorspronkelijke vraag plaatsen.

..... vakantie overboekt is en dat deze dus niet door kan gaan. .....
Wat een vreemd 'argument'.

li
door lianne1972 - Sep 23, 2015 om 20:39
4 Antwoorden / 2 Vragen

weet niet hoe dat moet

li
door lianne1972 - Sep 23, 2015 om 20:42
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ik kreeg vandaag te horen dat mijn terugvlucht van vrijdag 23 oktober is geannuleerd. Dit wordt nu zondag 25 oktober. Kan dit zomaar???. Nu moet er extra vrij gevraagd worden en de kinderen moeten ook weer naar school. Mijn aankomsttijd is nu ergens in de nacht van zondag op maandag.
Ik kon een alternatief krijgen maar ja dat is de week voor de herfstvakantie en geen optie

ho
door hopetobehelping - Sep 23, 2015 om 21:02
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lianne1972,

u kunt gewoon een reactie plaatsen bij uw oorspronkelijk vraag. Ik denk dat edrick3 dat ook bedoelde.

Als Neckermann uw vakantie nu annuleert dan zou ik ze vragen hoe men denkt u te gaan compenseren. Als u al in november vorig jaar geboekt heeft dan is het natuurlijk belachelijk dat Neckermann nu over een overboeking begint. Het klinkt bijna alsof uw reis in november goedkoper was en dat de prijzen later gestegen zijn. Vervolgens laat Neckermann de boel 'overboeken' en annuleert de reizen van de mensen waar men het minst aan verdient.
Komen ze niet met een antwoord waar u tevreden mee bent dan zou ik als ik u was contact opnemen met de ANVR.

Dit los gezien van het feit dat u uiteraard al uw geld wat u betaald heeft terug moet krijgen van Neckermann.

zoekster
door zoekster - Sep 23, 2015 om 21:08
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ik krijg het idee dat ze die reis nu voor een veel hogere prijs kunnen slijten en dat ze dan wel van u af willen.
Als u verzekeringen heeft afgesloten, kunt u die ook als schade opvoeren.

Neckermann is lekker bezig.

Zet uw klacht ook op

klacht.nl
klachtenkompas.nl
trustpilot
reisgraag.nl
reisorakel.nl

Bedenk dat de mensen die het hardste klagen het meest voor elkaar krijgen!

li
door lianne1972 - Sep 23, 2015 om 21:18
4 Antwoorden / 2 Vragen

Ga alles proberen wat ik kan. Begin het behoorlijk zat te worden en stel dat ze toch wel plaats hebben krijg ik de kriebels.

zoekster
door zoekster - Sep 23, 2015 om 21:36
10965 Antwoorden / 34 Vragen

U kunt ook ondertussen kijken of een andere reisorganisatie niet een leuke aanbieding voor u heeft. Al is het in de herfstvakantie altijd een stuk duurder.

Overigens is het allemaal geboefte, die reisbureaus. Ik heb een vakantie geboekt bij Arke, daar waren volgens hun nog 2 kamers vrij van, dus je moest er snel bij zijn. Nu zijn ze goedkoper, zelfde kamers, zelfde vliegtuig en nu zijn er ineens nog 5 kamers over.
Ze liegen dat ze barsten.

zoekster
door zoekster - Sep 24, 2015 om 13:01
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Op trustpilot.com geven ze in het openbaar antwoord

klik HIER

Het is natuurlijk idioot dat bij overboeking degene die in november heeft geboekt zou afvallen. Daar zit een geldkwestie achter.