allegonda
door allegonda Sep 21, 2013 om 19:21
Computers & telefonie

Microsoft Office 2010 werkt niet meer

Van het ene op het andere moment werkt Microsoft Office 2010 niet meer.
Heeft iemand een idee wat hiervan de oorzaak is of weet iemand een oplossing ?
Ik heb er al meerdere mensen over gehoord.

Alvast bedankt en groetjes

14646 6 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - Sep 21, 2013 om 19:40
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Un loden en op nieuw installeren, als u over een orginele versie beschikt.

gsm
door gsm - Sep 21, 2013 om 21:18
5940 Antwoorden / 47 Vragen

Er zijn meer van deze gevallen bekend en wel met Microsoft Office 2010 Starter, een gratis versie die op een aantal computers is meegeleverd met Windows 7.

Probeer via het Configuratiescherm, Programma's of je Microsoft Office 2010 kan Wijzigen.
Opnieuw installeren is dan bijvoorbeeld een optie.

wendy-claire
door wendy-claire - Sep 22, 2013 om 03:21
619 Antwoorden / 29 Vragen

Heeft de starterversie - zoals GSM omschreef - of de originele versie thuis & student (3 pc) of thuis & zelfstandigen (1 pc) met outlook ?

Als u de starterversie heeft dan is de gebruikstermijn (60 of 90 dagen) verstreken, dan zit er niets anders op dan een licentie aan te schaffen.

Als u de originele versie hebt kan het ook zijn dat u een (de) update(s) dient uit te voeren.

Als laatste redmiddel, dat vergt de nodige energie en inspanning, is het verwijderen van de software, na herstart, opnieuw weer installeren.

Werken ook andere programma's niet meer?

allegonda
door allegonda - Sep 22, 2013 om 12:54
49 Antwoorden / 92 Vragen

Probleem opgelost...........!!
Via configuratiescherm naar Programma's gegaan en daar bleek een versie Microsoft Office 2010 van 11-09-2013 te staan en nog de originele. Het programma van 11-09-2013 heb ik verwijderd en het probleem is opgelost.

Iedereen bedankt voor de antwoorden.

gsm
door gsm - Sep 22, 2013 om 13:01
5940 Antwoorden / 47 Vragen

[quote=wendy-claire schreef op zondag 22 sep 2013, 03:21]Als u de starterversie heeft dan is de gebruikstermijn (60 of 90 dagen) verstreken, dan zit er niets anders op dan een licentie aan te schaffen.

De Starter versie op een nieuwe PC is onbeperkt geldig.

Van de volledige versie wordt veelal een 90 dagen licentie met een nieuwe PC meegeleverd.

allegonda
door allegonda - Sep 22, 2013 om 13:04
49 Antwoorden / 92 Vragen

Ik heb werkelijk geen idee waarom er ineens een download van het programma Microsoft Office 2010 van 11-09-2013 op mijn laptop stond, maar ben blij dat het probleem opgelost is. Vreemde bijkomstigheid is dat mijn buurvrouw precies hetzelfde probleem had op haar laptop.
Maar het leed is weer geleden.