an
door andria May 19, 2015 om 17:02
Huishouden & energie

Moet ik bij betalen

Ik heb zonwerende gordijnen besteld bij Stoffenstunter en kon via Facebook korting krijgen op de verzendkosten en heb dat ook gedaan. Er kwam een lager bedrag uit en heb de gordijnstof besteld en betaald.
Later op de dag werd ik gebeld en werd mij verteld dat er iets ? niet goed was gegaan en ik later op de dag een email zou krijgen met het bedrag dat ik nog zou moeten betalen.
Mijn vraag is moet ik dat doen, ik heb tenslotte het in eerste instantie gevraagde bedrag al betaald.

Met vriendelijke groet,

399 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

zoekster
door zoekster - May 19, 2015 om 17:12
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

U bent niet helemaal duidelijk. U heeft het over 'korting op de verzendkosten en 'er kwam een lager bedrag uit'. Bedoelt u, lager dan u had verwacht?

Kreeg u meer korting dan alleen een kwijtschelding van de verzendkosten?

Overigens heeft u wel het recht de overeenkomst te ontbinden als u nu meer moet betalen dan overeengekomen via de link van facebook.

valerius-2
door valerius-2 - May 19, 2015 om 19:19
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Op een vooraf door beide partijen een afspraak is gemaakt dan zit zij alle er aan vast.

ho
door hopetobehelping - May 19, 2015 om 20:37
1289 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste andria,

is het verschil in bedrag groot ?

Dit is wat consuwijzer erover schrijft, klik hier.
Als het verschil in het bedrag klein is kunt u niet vermoeden dat het bedrag niet juist was en dient men aan u te leveren.

an
door andria - May 19, 2015 om 23:05
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dank jullie wel. ja het was mij bij de betaling al wel duidelijk dat het niet klopte.

zoekster
door zoekster - May 19, 2015 om 23:30
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=andria schreef op dinsdag 19 mei 2015, 23:05]Dank jullie wel. ja het was mij bij de betaling al wel duidelijk dat het niet klopte.
Dan heeft u meteen uw antwoord. Aangezien het u duidelijk was (of kon zijn) dat dit niet kon kloppen, kunt u er geen rechten aan ontlenen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer