Netflix actie verlopen
Tijdens onze zoektocht naar een nieuwe TV zagen we bij de Mediamarkt een staan met een label:" CADEAU 1 jaar series en films via netflix t.w.v. € 95". Omdat we al lang Netflix wilden hebben maar de gebruikelijk proefperiode van één maand veel te kort vonden heeft die actie de doorslag gegeven om de TV te kopen. Weliswaar was deze TV een stuk duurder dan we gepland hadden maar die € 95 maakte dat wel gedeeltelijk goed....... dachten we.....
Helaas, bij het aanmelden bij Samsung bleek de desbetreffende pagina niet te bestaan. De actie was al een paar weken geleden afgelopen. Op de grote sticker op de doos van de Samsung TV stond niets over een actietermijn.
Bij de Mediamarkt tikte m'n vrouw nog op de sticker en zei tegen mij, terwijl de verkoper erbij stond: ... :" dat gaan we doen". De verkoper had even kunnen zeggen dat de actie verlopen was.
We balen hier enorm van en voelen ons door de Mediamarkt, maar in het bijzonder door Samsung en Netflix bedrogen en bestolen. Ze weten verdomd goed dat je tijdens zo'n aankoop niet even gaat googlen of de actie nog geldig is. Ik vind dat de actietermijn duidelijk op zo'n sticker vermeld moet staan en anders automatisch onbeperkt geldig is.
Je maakt je keuze voor een nieuwe (dure) TV toch op basis van de specificaties en zichtbare zaken zoals mooi duidelijk beeld (geen meevloeiend rood van voetbalshirtjes) etc. en allerlei andere belangrijke wensen/zaken. Begrijp niet dat iemand zich laat beïnvloeden door een cadeautje (dat natuurlijk toch zelf wordt betaald) en daarom iets koopt. Dat geldt ook voor telefoonabonnementen en veranderen van energieleverancier (gratis tablet erbij)... deze wijze van verkoop - gebaseerd op hebzucht - wordt steeds meer populair en helaas komen daarna steeds meer klachten op Kassa.
Mathijs, geniet gewoon van je mooie TV en maak je verder niet druk.
@ Mahadma. Alleen de sticker op de doos, zonder termijn. Daar zit het probleem.
@ Digioma. We hadden inderdaad allang uitgezocht wat we wilden hebben.
We twijfelden nog tussen een paar modellen. Onze minimumeisen lagen vast.
En dan kan een klein extraatje de doorslag geven. Dat gebeurde ook hier dus.
Met de TV is niets mis, daar geniet ik écht van.
Maar wat mij stoort is dat er iets beloofd wordt wat niet waargemaakt wordt.
Daar erger ik me gruwelijk over, temeer omdat gerenommeerde merken als Netflix en Samsung erachter staan. Straks kun je geen enkele actie meer vertrouwen, overal zitten haken en ogen aan, die je op dat moment onmogelijk kunt ontdekken.
Toch meer research in het vervolg doen om teleurstelling(en) als dezen te voorkomen.
Op de website Samsung kunnen zoeken naar de actieperiode.
......We balen hier enorm van en voelen ons door de Mediamarkt, maar in het bijzonder door Samsung en Netflix bedrogen en bestolen.........
Samsung en Netflix hebben hier niets mee te maken! Je hebt blijkbaar een t.v. gekocht die al zo lang bij de MM in het magazijn stond, dat ondertussen de actie verlopen was.
@ 1953...
Dat is precies wat ik bedoel. Actie verlopen. Ze maken dat zo ondoorzichtig mogelijk, Daar zit m'n probleem, je kunt in de winkel niet zien of een actie verlopen is en je gaat daar niet googlen, maar vertrouwt op de info die je daar krijgt. De sticker dus.
@ Carola.83
Inderdaad, ik had in het magazijn moeten gaan vragen hoe lang hij er al stond...... Stom, stom, stom!
Op de doos stond dat je er een jaar Netflix bij krijgt, dat had ik dus moeten controleren?
Op de doos stond ook dat de T.V. Teletekst heeft.... dat had ik dus ook moeten controleren?
Als ik niet meer kan vertrouwen op de info die je krijgt, had ik dus ook tevreden moeten zijn als thuis bij het uitpakken bleek dat er een zwart-wit T.V. in de doos zat... had ik maar moeten controleren....
Al contact gezocht met Media Markt hierover? Waarschijnlijk pogen ze u af te wimpelen. Maar als het zoals u schetst op de doos stond zonder een * met voorwaarden of iets dergelijks dan was het gewoon onderdeel van de overeenkomst. Media Markt moet dit dan (dus) nakomen.
[quote=mathijs_b schreef op maandag 14 apr 2014, 12:34]
@ Carola.83
Inderdaad, ik had in het magazijn moeten gaan vragen hoe lang hij er al stond...... Stom, stom, stom!
Op de doos stond dat je er een jaar Netflix bij krijgt, dat had ik dus moeten controleren?
Op de doos stond ook dat de T.V. Teletekst heeft.... dat had ik dus ook moeten controleren?
Als ik niet meer kan vertrouwen op de info die je krijgt, had ik dus ook tevreden moeten zijn als thuis bij het uitpakken bleek dat er een zwart-wit T.V. in de doos zat... had ik maar moeten controleren....
Doe niet zo raar! MediaMarkt had je moeten informeren dat de actie intussen al verlopen was! Samsung en Netflix kunnen er niets aan doen dat MM oude voorraad verkoopt!
Hallo mathijs_b,
.....We balen hier enorm van en voelen ons door de Mediamarkt, maar in het bijzonder door Samsung en Netflix bedrogen en bestolen. Ze weten verdomd goed dat je tijdens zo'n aankoop niet even gaat googlen of de actie nog geldig is. Ik vind dat de actietermijn duidelijk op zo'n sticker vermeld moet staan en anders automatisch onbeperkt geldig is......
Kan me je teleurstelling levendig voorstellen.
Maar hiervoor moet je dus wél bij MM zijn; samsung en netflix kunnen hier niets aan doen.
Zou daar dus om een tegemoetkoming/korting gaan vragen.
Suc6
Het zou inderdaad handiger zijn als er een actietermijn op de sticker zou staan. Dan weet je waar je aan toe bent. Nu dit niet het geval is zou ik bij MM verhaal gaan halen. Dat is de zaak die onzorgvuldig gehandeld heeft.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters
nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer
Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei
CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer
Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet
Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.
De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer