fa
door falenteijn Mar 31, 2015 om 17:04
Computers & telefonie

Onterechte afsluiting internet door kpn

Door een fout van de KPN zijn we onterecht afgesloten van alle diensten zoals : internet, tv ,en huistelefoon.

We wilden vroegtijdig onze verhuizing doorgeven aan KPN zodat alles geregeld zou zijn. Ik snap niet dat je eerst al anderhalf uur aan de telefoon moet hangen voor het doorgeven van een verhuizing. Op dat moment dacht ik al dit komt niet goed. En ja hoor er kwam een bevestiging binnen van de KPN dat er een monteur zou langs komen op 19 maart om een aansluiting te maken op ons huidige adres, dus de KPN gebeld met het verzoek om de monteur naar ons nieuwe adres te sturen omdat we daar een aansluiting nodig hadden want op ons huidige adres zijn we al aangesloten. Ook daar hebben we een bevestiging gehad dat het omgedraaid moest worden. Toen we op 20 maart even iemand moesten bellen bleek de telefoon niet meer te werken, ik dacht : dan maar via internet reageren naar de KPN maar ook dat werkte niet meer. Dus met m,n mobiel maar gebeld, en gevraagd of er een storing was. Nee hoor dat was niet zo maar U heeft een ander probleem werd er verteld. We waren afgesloten wegens een verhuizing.
Toen ik vroeg of ze m,n geschiedenis wilde nakijken bleek er een foutje gemaakt te zijn door de KPN.
Ze waren een maand abuis, toen ik vroeg of ze het zo snel mogelijk terug kon zetten bleek dat niet zo maar te kunnen, er kon wel 2 a 3 weken duren. Na vele telefoontjes en heel veel ergernissen is er nog niets geregeld. Wel hebben ze inmiddels een Dongel opgestuurd zodat we in nood gevallen konden internetten. En een noodpakket voor de tv zodat we konden kijken.
Op mijn vraag wie dit gaat vergoeden wisten ze nog niet.
Dat zou later wel verrekend worden.
Kunt U ons helpen met dit probleem op korte termijn op te lossen.
Met vriendelijke groet F.Heikoop

868 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Mar 31, 2015 om 17:09
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik neem aan dat u de redactie van Kassa wilt bereiken.

Daarvoor moet u links onderaan op contact met Kassa klikken.

Dit is een consumentenforum. Helaas zijn onze mogelijkheden beperkt om u te helpen.;-))

zoekster
door zoekster - Mar 31, 2015 om 22:48
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Het beste kunt u uw klacht op de klachtenkompas.nl zetten, dan wordt men doorgaans goed geholpen.

gerbera
door gerbera - Mar 31, 2015 om 23:06
7364 Antwoorden / 14 Vragen
0

Waarom heeft u dit telefonisch geregeld, dit is vragen om problemen. klik hier er is een speciaal formulier voor waardoor geen misverstanden kunnen ontstaan en u de anderhalf uur telefoon had kunnen besparen..

19
door 1953 - Apr 1, 2015 om 00:26
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

U kon dit ook via de website uw verhuizing regelen, scheelde weer 1½ uur 'gratis' telefoontijd.

crewmember
door crewmember - Apr 1, 2015 om 13:06
1040 Antwoorden / 0 Vragen
0

Tja, bij dit soort dingen wordt de kabel fisiek omgelegd in de meterkast in de straat. Dit is niet zomaar weer ongedaan gemaakt.

Ze moeten de kosten van je doorlopend abbonament wel vergoeden, maar dat doen ze ook zo te horen. Eventueel kan je er nog wat extra's uitslepen wat betreft schade door het niet normaal gebruik kunnen maken van het internet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer