Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

fa
falenteijn - 31-03-2015 17:04:34
Computers & Telefonie

onterechte afsluiting internet door kpn

Door een fout van de kpn zijn we onterecht afgesloten van alle diensten zoals : internet, tv ,en huistelefoon.

we wilden vroegtijdig onze verhuizing doorgeven aan kpn zodat alles geregeld zou zijn. ik snap niet dat je eerst al anderhalf uur aan de telefoon moet hangen voor het doorgeven van een verhuizing. op dat moment dacht ik al dit komt niet goed. en ja hoor er kwam een bevestiging binnen van de kpn dat er een monteur zou langs komen op 19 maart om een aansluiting te maken op ons huidige adres, dus de kpn gebeld met het verzoek om de monteur naar ons nieuwe adres te sturen omdat we daar een aansluiting nodig hadden want op ons huidige adres zijn we al aangesloten. ook daar hebben we een bevestiging gehad dat het omgedraaid moest worden. toen we op 20 maart even iemand moesten bellen bleek de telefoon niet meer te werken, ik dacht : dan maar via internet reageren naar de kpn maar ook dat werkte niet meer. dus met m,n mobiel maar gebeld, en gevraagd of er een storing was. nee hoor dat was niet zo maar u heeft een ander probleem werd er verteld. we waren afgesloten wegens een verhuizing.
toen ik vroeg of ze m,n geschiedenis wilde nakijken bleek er een foutje gemaakt te zijn door de kpn.
ze waren een maand abuis, toen ik vroeg of ze het zo snel mogelijk terug kon zetten bleek dat niet zo maar te kunnen, er kon wel 2 a 3 weken duren. na vele telefoontjes en heel veel ergernissen is er nog niets geregeld. wel hebben ze inmiddels een dongel opgestuurd zodat we in nood gevallen konden internetten. en een noodpakket voor de tv zodat we konden kijken.
op mijn vraag wie dit gaat vergoeden wisten ze nog niet.
dat zou later wel verrekend worden.
kunt u ons helpen met dit probleem op korte termijn op te lossen.
met vriendelijke groet f.heikoop