sa
door samson Jan 17, 2014 om 12:32
Vrije tijd & tuin

Oplichting ?

Wie heeft ervaring met het reilen en zeilen van de Stichting Sponsorbelang uit Rotterdam.

2274 8 Rapporteer

costnix
door costnix - Jan 17, 2014 om 12:36
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Uw vraag heb ik in mijn kristallen bol gestopt.

edrick3
door edrick3 - Jan 17, 2014 om 12:41
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo samson,

Bedoel je deze?

edrick3
door edrick3 - Jan 17, 2014 om 12:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@samson,

Dat zijn natuurlijk handige jongens die graag aan je verdienen.

De gehele organisatie van deze sponsoractie zal voor onze rekening komen waarbij Uw vereniging/stichting kosteloos deel kan nemen en men nergens geen omkijken naar heeft.

Maar er staat nergens hoeveel ze er zelf aan overhouden!

Ik vind dit soort acties altijd dubieus.

tijger1
door tijger1 - Jan 17, 2014 om 13:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Rare club. Filantropen? Ik geloof er niets van. Er staat geen naam bij wie er achter zit. En voor zulke acties is er, mijn inziens, toestemming van de overheid nodig. Geen Kvk nummer. Duistere boel.

Zou daar zeker als vereniging of stichting niet op ingaan.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jan 20, 2014 om 19:12
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Het uiterlijk van de site alleen al doen de alarmbellen rinkelen..

valerius-2
door valerius-2 - Jan 20, 2014 om 19:30
7840 Antwoorden / 95 Vragen

U bent er in gestapt zonder te controleren of het allemaal klopt. Een dure les voor u maar al doende kan men een hoop leren.

wh
door whitewolfnld - Mar 18, 2014 om 23:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wel grappig dat mensen zo wantrouwend zijn vanwege een nietszeggende website
die "handige jongens" betreft mijn vader
En niet iedereen is een expert in websites bouwen hij heeft al in in eerdere gebieden met veel plezier en succes gewerkt dus dat slaat helemaal nergends op
Vindt t ook enorm amusant dat hier geschreven wordt als argument ze zeggen er niet bij hoeveel ze er zelf aan verdienen
Volgends mij is dat tussen de vereniging en de stichting en niet tussen de vreemde internet opstokers en de stichting
Voor mensen die niet overtuigd zijn van goede bedoelingen mischien gewoon contact opnemen ?

Zou een hoop ellende schelen voor iedereen
En nogmaals smakenloos dat sommige mensen mijn familie hier proberen zwart te maken omdat ze zelf niet iets kunnen durven of willen betekenen voor anderen

tijger1
door tijger1 - Mar 19, 2014 om 00:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@Whitewol

En wat verdient u er zelf asn?