mi
door mickey3003 Aug 10, 2014 om 13:20
Geldzaken & recht

Parkeerboete onterecht

Een bezoek aan de Tilburgse kermis is dit jaar naderhand onverwachts hoger uitgevallen... Zojuist valt er een envelop met een parkeerboete op de mat. Op de desbetreffende plek (Stappegoorweg) waar parkeergeld betaald had moeten worden is normaal ALTIJD gratis parkeren. Omdat van hieruit ook de pendelbussen vertrekken richting kermis hebben wij hier de auto neergezet. Er stond NERGENS dat er INEENS betaald moest worden om de auto daar neer te zetten en vervolgens wordt er om 22.34 uur een boete uitgeschreven door ik weet niet wie want door de politie kan dit niet gedaan zijn aangezien er ook helemaal geen bon op de voorruit was achtergelaten. Kosten van de parkeerboete... 1 euro parkeervergoeding en 54 euro aan extra kosten gemaakt voor invorderingsmaatschappij Invoned?!?! Als dit de manier van de Gemeente Tilburg is om meer mensen naar de stad of kermis te laten komen dan is dat een hele slechte zaak! Ik zal ook in beroep gaan tegen deze boete. Misschien zijn er nog meer mensen die deze onterechte boete hebben ontvangen?

6844 38 Rapporteer

ge
door gerboe - Aug 10, 2014 om 13:43
806 Antwoorden / 0 Vragen

Wat was er dan onterecht aan de bon?

ro
door ron530 - Aug 10, 2014 om 13:48
4084 Antwoorden / 17 Vragen

"Als dit parkeerterrein vol is wordt het nabijgelegen parkeerterrein Stappegoor open gesteld. Op dit terrein staat dan een afzonderlijke mobiele kassa" tja als u die ene euro niet betaald dan bent u de Sjaak.

mahadma
door mahadma - Aug 10, 2014 om 14:09
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Ik zal ook in beroep gaan tegen deze boete.

Ik wens u veel succes.

Maar als er staat zoals de reactie van zondag 10 aug 2014, 13:48 dat u moet betalen, geef ik u zero kans. En als het altijd gratis is, wil dat niet zeggen dat het NU ook gratis is tijdens een evenement.

mi
door mickey3003 - Aug 10, 2014 om 14:14
9 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik had gezien dat ik 1 euro had moeten betalen om te parkeren dan had ik dit natuurlijk gedaan, maar er stond NERGENS dat er betaald moest worden voor een plek waar anders GRATIS geparkeerd kan worden. Deze parkeerplaats is nog niet eens eigendom van de gemeente volgens mij. Een mobiele kassa voor de parkeerplaats heb ik ook niet gezien, er stond alleen een aanhangwagen bij de bushalte waar je 1 euro betaalde voor de pendelbussen maar er stond niets van parkeergeld. Als de gemeente parkeergeld wil heffen voor een parkeerplaats waar normaal NIET voor betaald hoeft te worden waarom sluiten ze het terrein dan niet af en innen dan meteen de 1 euro parkeergeld bij het binnenrijden van de parkeerplaats? Deze boete is werkelijk absurd en absoluut klantonvriendelijk. 55 euro laten betalen voor een boete van 1 euro... heb er echt geen woorden voor. En nogmaals, als het er duidelijk had gestaan dat betaald zou moeten worden dan had ik die 1 euro wel betaald maar dat stond NERGENS. Dat kunnen ook degenen bevestigen die met mij in de auto zaten.

mahadma
door mahadma - Aug 10, 2014 om 14:19
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Met alle respect: er is een duidelijk verschil tussen ik heb het niet gezien en het was er niet. U zegt dat u het niet heeft gezien. Maar als het er aantoonbaar wel was, tja. Die naheffing pakeerbelasting/bekeuring zal u m.i. gewoon moeten betalen.

mi
door mickey3003 - Aug 10, 2014 om 14:28
9 Antwoorden / 1 Vragen

Er werd NIETS aangegeven dat er betaald moest worden voor die parkeerplaats! Niet bij binnenkomst nog ergens anders!!! En een mobiele kassa heeft er ook niet gestaan, daar kijk je niet zomaar overheen, tenminste niet meerdere mensen. De mobiele kassa voor de bus bij de bushalte heb ik immers ook gezien en daar moest men alleen 1 euro betalen voor de heen- en terugreis met de pendelbus.

czar
door czar - Aug 10, 2014 om 15:45
1209 Antwoorden / 20 Vragen

Als het inderdaad zo is als u schetst, dat kan ik natuurlijk vanuit mijn luie stoel niet controleren, dan geef ik u goede kans dat uw bezwaar gegrond wordt verklaard.

De politie of parkeerbeheer van de gemeente is echter niet verplicht een bon achter te laten op uw voorruit. Misschien hebben ze dat wel gedaan en heeft iemand anders die meegenomen.

Daarbij kan er een tijdelijke verordening van kracht zijn geweest waarvan u geacht wordt kennis te hebben genomen (compleet onzinnige regel overigens).

Maar ik zou zeggen: gewoon bezwaar maken!

diumenge
door diumenge - Aug 10, 2014 om 15:51
11969 Antwoorden / 15 Vragen

De invorderingskosten staan in ieder geval totaal niet in verhouding tot de parkeerkosten. Absurd inderdaad.

ru
door ruitenheer - Aug 11, 2014 om 20:42
120 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diumenge schreef op zondag 10 aug 2014, 15:51]De invorderingskosten staan in ieder geval totaal niet in verhouding tot de parkeerkosten. Absurd inderdaad.
Het gaat om een naheffingsaanslag parkeerbelastingen. Het maximale tarief voor de naheffingsaanslag is 58 euro. De gemeente Tilburg is hieronder gebleven, dit zal geen grond kunnen zijn voor een bezwaarschrift.

mi
door mickey3003 - Aug 11, 2014 om 21:00
9 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ruitenheer schreef op maandag 11 aug 2014, 20:42][quote=diumenge schreef op zondag 10 aug 2014, 15:51]De invorderingskosten staan in ieder geval totaal niet in verhouding tot de parkeerkosten. Absurd inderdaad.
Het gaat om een naheffingsaanslag parkeerbelastingen. Het maximale tarief voor de naheffingsaanslag is 58 euro. De gemeente Tilburg is hieronder gebleven, dit zal geen grond kunnen zijn voor een bezwaarschrift.

@ruitenheer: Dat het bedrag kennelijk wettelijk 58 euro mag bedragen is niet echt relevant op de mening van mij en diumenge en waarschijnlijk vele anderen dat dit een absurd hoog bedrag is ten opzichte van de vordering.

Het geeft alleen maar aan dat we in Nederland steeds meer doorslaan met deze exorbitante administratieve kosten. Als ik in Duitsland 3 kilometer te hard rij betaal ik 10 euro totale boete. In Nederland bedragen dan alleen al de administratiekosten bijna 30 euro.... En dat zouden wij dan maar moeten accepteren omdat dit ergens vastgelegd is? Gelukkig is het voordeel van het leven in een democratie dat we wel nog mogen zeggen wat we vinden.... Alhoewel, misschien wordt dat binnenkort ook wel belast met een naheffingstoeslag...

forever-nl
door forever-nl - Aug 11, 2014 om 21:17
400 Antwoorden / 11 Vragen

Het is soms jammer dat we een parlementaire democratie zijn. Als het parlement er eenmaal is dan kunnen ze grotendeels hun gang gaan. In Zwiterland bijvoorbeeld wordt regelmatig aan de mensen gevraagd wat ze ergens van vinden. De politiek moet dit dan uitvoeren of wordt teruggeroepen. Het is dus niet zoals in Nederland dat de politieke elite zodra ze eenmaal de stemmen binnen hebben vrijwel alles bepaald.

czar
door czar - Aug 11, 2014 om 22:47
1209 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=mickey3003 schreef op maandag 11 aug 2014, 21:00]Als ik in Duitsland 3 kilometer te hard rij betaal ik 10 euro totale boete.

Mijn allereerste (en tot noch toe enige) snelheidsboete opgelopen in Duitsland.
Na aftrek van correctie 86 km/u waar ik 70 km/u mocht, dus 16 km/u te hard.
Dat kostte het lieve sommetje van 30 euro. Toen ik die niet op tijd betaalde kreeg ik nog een herinnering zonder extra kosten. Die heb ik toen maar betaald.
Voor niet betalen van betaald parkeren is de boete vaak maar 5 euro :-)
Betaald parkeren kost dan vaak ook maar 50 cent per uur.

pino123
door pino123 - Aug 11, 2014 om 23:48
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Niet betalen voor parkeren?

Kijk even hier

Aangezien het hier staat, zal het daar ook aangegeven staan. Dat u het niet gezien heeft, doet daar niets aan af!

mi
door mickey3003 - Aug 12, 2014 om 00:35
9 Antwoorden / 1 Vragen

@pino123 Ik zal in het vervolg eerst even internet raadplegen als ik in Tilburg ga parkeren... Ter plekke was het niet of in ieder geval niet voldoende zichtbaar dat er betaald had moeten worden. 4 Personen hebben dit immers niet gezien.

Bovendien gaat het bij de parkeerplaats om de parkeerplaats van het Ireen Wüst ijsstadion. Dit stadion is van maart tm november gesloten en zelfs als het open is, is dit tot 22.00 uur geopend en lijkt het mij logisch dat er slechts tot 22.00 uur betaald had moeten worden. Zelfs in Amsterdam betaal je midden in de nacht en laat 's avonds geen parkeergeld meer, zeker niet in buitengebieden dus waarom in Tilburg wel?

https://www.ijsclubtilburg.nl/ireen-wust-ijsbaan/openingstijden

door 1953 - Aug 12, 2014 om 02:00
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Is het een bekeuring omdat ... of is het een naheffingsaanslag van de gemeente?

Iedereen noemt het een parkeerboete, is wel essentieel of dit een naheffingsaanslag is van de gemeente.

Bij een naheffingsaanslag kunt u bezwaar gaan bij de gemeente, gemeentelijke belastingen. U kunt op de naheffingsaanslag lezen waar u het bezwaarschrift - met motivatie - naar toe moet sturen of zo mogelijk per DigID indienen.

mi
door mickey3003 - Aug 12, 2014 om 02:09
9 Antwoorden / 1 Vragen

Er staat op: Duplicaat naheffingsaanslag en het logo van gemeente Tilburg en Invoned.

Nog een kleine toevoeging aan de vorige reactie mbt de openingstijden. De bekeuring is uitgeschreven om 22.35 uur, dus op een tijdstip waarop de sporthal sowieso niet meer geopend is als deze al geopend is tijdens de winterperiode.

pino123
door pino123 - Aug 12, 2014 om 11:58
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=mickey3003 schreef op dinsdag 12 aug 2014, 00:35]@pino123 Ik zal in het vervolg eerst even internet raadplegen als ik in Tilburg ga parkeren... Ter plekke was het niet of in ieder geval niet voldoende zichtbaar dat er betaald had moeten worden. 4 Personen hebben dit immers niet gezien.

Bovendien gaat het bij de parkeerplaats om de parkeerplaats van het Ireen Wüst ijsstadion. Dit stadion is van maart tm november gesloten en zelfs als het open is, is dit tot 22.00 uur geopend en lijkt het mij logisch dat er slechts tot 22.00 uur betaald had moeten worden. Zelfs in Amsterdam betaal je midden in de nacht en laat 's avonds geen parkeergeld meer, zeker niet in buitengebieden dus waarom in Tilburg wel?

https://www.ijsclubtilburg.nl/ireen-wust-ijsbaan/openingstijden

Openingstijden hebben niets te maken met de openingstijden en betaling van de parkeerplaats. Ik lees op diverse websites dat er €1,-- betaald moet worden.

Dat u en drie anderen dat niet opmerkt, daar hebben de parkeerwachters helaas geen boodschap aan. Hoe verveld dat dat ook is.

Misschien kan je hier nog een vraag stellen betreffende het aangeven van het betaald parkeren. Al geef ik u weinig kans:

parkeerbalie@tilburg.nl

ro
door ron530 - Aug 12, 2014 om 12:52
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Het terrein aan de Stappengoorweg wordt voor evenement zoals de kermis toch is opengesteld om voor één euro te parkeren, dat de sporthal op dat moment niet open is doet daar niets aan af. Edoch u heeft die ene euro niet betaald dus is de boete volgens het dan geldende parkeerbeleid terecht.

je
door jeannesnoeren - Aug 19, 2014 om 16:45
5 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben vandaag dezelfde boete gekregen voor het parkeren, wij wisten ook niet dat het € 1,00 kostte. Het stond inderdaad nergens vermeld op dat parkeerterrein, als je weet dat je een euro moet betalen dan doe je dat ook, wij tenminste wel, wij gaan ook in beroep.

je
door jeannesnoeren - Aug 19, 2014 om 16:48
5 Antwoorden / 0 Vragen

Heb jij ook naar de gemeente gebeld om te vragen of die boete terecht is?

je
door jeannesnoeren - Aug 19, 2014 om 16:54
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mickey3003 schreef op zondag 10 aug 2014, 13:20]Een bezoek aan de Tilburgse kermis is dit jaar naderhand onverwachts hoger uitgevallen... Zojuist valt er een envelop met een parkeerboete op de mat. Op de desbetreffende plek (Stappegoorweg) waar parkeergeld betaald had moeten worden is normaal ALTIJD gratis parkeren. Omdat van hieruit ook de pendelbussen vertrekken richting kermis hebben wij hier de auto neergezet. Er stond NERGENS dat er INEENS betaald moest worden om de auto daar neer te zetten en vervolgens wordt er om 22.34 uur een boete uitgeschreven door ik weet niet wie want door de politie kan dit niet gedaan zijn aangezien er ook helemaal geen bon op de voorruit was achtergelaten. Kosten van de parkeerboete... 1 euro parkeervergoeding en 54 euro aan extra kosten gemaakt voor invorderingsmaatschappij Invoned?!?! Als dit de manier van de Gemeente Tilburg is om meer mensen naar de stad of kermis te laten komen dan is dat een hele slechte zaak! Ik zal ook in beroep gaan tegen deze boete. Misschien zijn er nog meer mensen die deze onterechte boete hebben ontvangen? wij hebben dezelfde boete gekregen, ook € 55,00 ,wij hebben ook niet gezien dat je parkeergeld moest betalen, als wij hadden geweten dat je een euro moet betalen dan hadden wij dat ook natuurlijk gedaan. Het stond nergens aangegeven. Wij gaan ook in beroep.

pi
door pieterwolters - Aug 19, 2014 om 17:00
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als er werkelijk helemaal niets stond aangegeven dan zouden er toch honderden (of wellicht duizenden) mensen moeten zijn die zo'n parkeerboete hebben gekregen? Lijkt me stug dat er dan geen enkele commotie in Tilburg is ontstaan.

mi
door mickey3003 - Aug 19, 2014 om 17:01
9 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Jeanne,

Fijn om te horen dat er meer mensen zijn die ook hebben gezien dat het niet (duidelijk) is aangegeven dat er 1 euro parkeergeld betaald moest worden. Ik heb bezwaar ingediend in Den Haag bij de heffingssambtenaar voor de gemeente Tilburg. Adres staat op boete. Heb ook bericht gekregen dat het in behandeling is maar tot 6 weken! kan duren. Boete moet natuurlijk binnen 2 weken betaald zijn ook bij aantekening van bezwaar. Typisch Nederlands weer. In Duitsland hoeft de boete nog niet betaald te worden zolang er bezwaar aangetekend is en er nog geen uitspraak is. Door de boete (voorlopig) te betalen beken ik immers indirect schuld en is de kans dat ik het bedrag ooit nog terugzie dus nihil. Ga de boete dus ook niet betalen.

pi
door pieterwolters - Aug 19, 2014 om 17:03
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=forever-nl schreef op maandag 11 aug 2014, 21:17]Het is soms jammer dat we een parlementaire democratie zijn. Als het parlement er eenmaal is dan kunnen ze grotendeels hun gang gaan. In Zwiterland bijvoorbeeld wordt regelmatig aan de mensen gevraagd wat ze ergens van vinden. De politiek moet dit dan uitvoeren of wordt teruggeroepen. Het is dus niet zoals in Nederland dat de politieke elite zodra ze eenmaal de stemmen binnen hebben vrijwel alles bepaald.

En wat heeft dit met de vraag te maken?

mi
door mickey3003 - Aug 19, 2014 om 17:05
9 Antwoorden / 1 Vragen

@pieterwolters. De boetes beginnen nu pas bij iedereen binnen te druppelen. Aangezien er geen bonnen zijn achtergelaten kon je dus ook niet weten dat er een boete aan zou komen. Anders had ik ook al veel eerder actie ondernomen en bezwaar ingediend. En misschien twijfelen veel mensen wel of er inderdaad niets stond of durven het bezwaar niet aan te gaan. Op die parkeerplaats gaat het trouwens om enkele tientallen plekken dus geen honderden of duizenden.

je
door jeannesnoeren - Aug 19, 2014 om 18:40
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=pieterwolters schreef op dinsdag 19 aug 2014, 17:00]Als er werkelijk helemaal niets stond aangegeven dan zouden er toch honderden (of wellicht duizenden) mensen moeten zijn die zo'n parkeerboete hebben gekregen? Lijkt me stug dat er dan geen enkele commotie in Tilburg is ontstaan.

Wij hebben de bekeuring 01-08-2014 binnen gekregen maar zijn pas terug van vakantie vandaar deze reactie nu pas en zo zullen er velen zijn die die bekeuring hebben gekregen en pas terug zijn van vakantie waardoor de meeste nu pas gaan reageren,. En niet iedereen reageert via kassa. Ik weet zeker dat er velen een onterechte bekeuring hebben gekregen. Men moet bij het inrijden van de parkeerplaats aangeven dat het betaald parkeren is maar dat is niet gebeurd. Denk jij nu werkelijk dat wij geen 1 euro willen betalen Pieter Wolters'?

lo
door lovewinnie - Aug 19, 2014 om 18:42
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Betalen moet je daar al sinds de euroscoop er staat. 1 euro voor heel de dag en wordt streng gecontroleerd. Er staan voldoende borden en verschillende betaalautomaten. Als u wilt kan ik morgen wat foto's van de borden maken. Zodra u het terrein oprijdt staat er " let op betaald parkeren " etc

Dat u niet oplet wil niet zeggen dat ze er niet staan. U ging er vanuit omdat het al die jaren gratis was dat dat nu nog het geval zou zijn en heeft niet gelet op eventuele borden . U hebt niet betaald dus de boete is terecht

lo
door lovewinnie - Aug 19, 2014 om 18:45
1210 Antwoorden / 1 Vragen

De bon wordt uitgeschreven door de gemeente die vaak zelf dubbel staat geparkeerd daar op de stoep of zelf niet betaald en lekker gaat eten bij die wok daar.

je
door jeannesnoeren - Aug 19, 2014 om 18:49
5 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mickey3003 schreef op dinsdag 19 aug 2014, 17:01]Beste Jeanne,

Fijn om te horen dat er meer mensen zijn die ook hebben gezien dat het niet (duidelijk) is aangegeven dat er 1 euro parkeergeld betaald moest worden. Ik heb bezwaar ingediend in Den Haag bij de heffingssambtenaar voor de gemeente Tilburg. Adres staat op boete. Heb ook bericht gekregen dat het in behandeling is maar tot 6 weken! kan duren. Boete moet natuurlijk binnen 2 weken betaald zijn ook bij aantekening van bezwaar. Typisch Nederlands weer. In Duitsland hoeft de boete nog niet betaald te worden zolang er bezwaar aangetekend is en er nog geen uitspraak is. Door de boete (voorlopig) te betalen beken ik immers indirect schuld en is de kans dat ik het bedrag ooit nog terugzie dus nihil. Ga de boete dus ook niet betalen.

Ik zou de boete wel betalen want als je deze zaak verliest moet je nog meer betalen. Als je dit wint krijg je je geld gewoon terug. Wij gaan wel betalen maar dienen wel bezwaar in. Ik vind het belachelijk dat sommige mensen denken dat wij geen euro willen betalen voor het parkeren. Iedereen weet als parkeren niet betaald dan krijg je een bekeuring. Je gaat toch geen risico nemen voor een euro! Er stond gewoon niets aangegeven op dat terrein dat je moest betalen. Ik hoop voor jou en voor ons en de vele andere die volgen dat we dit winnen want dit is nietmeerlijk.

mi
door mickey3003 - Aug 19, 2014 om 18:51
9 Antwoorden / 1 Vragen

Ik stond niet bij de Euroscoop maar bij de ijshal die dus van maart tm oktober gesloten is. Bovendien was het na 22.00 uur en dan is de ijshal sowieso ALTIJD dicht. Zelfs in Amsterdam Centrum hoef je zo laat in de avond of nacht niet meer te betalen dus wie verwacht nou dat dat in Tilburg wel zo is?

mahadma
door mahadma - Aug 19, 2014 om 18:57
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Iedereen weet als parkeren niet betaald dan krijg je een bekeuring.

Als ik alle inkomsten zou krijgen van mensen die "gewoon" niet betalen, ook als ze het weten dat er wèl betaald moet worden, en dus een naheffing/bekeuring krijgen, had ik een best inkomen.

mi
door mickey3003 - Aug 19, 2014 om 19:11
9 Antwoorden / 1 Vragen

Weer een bijdrage van niks mahadma... Zoals Jeanne al zei zouden we die euro echt wel betaald hebben als dat duidelijk geweest was dat er betaald moest worden maar dat schijn jij niet te (willen) snappen. En parkeren moet niet altijd betaald worden. Ik weet niet waar jij woont maar er zijn nog meer dan genoeg parkeerplaatsen waar niets betaald hoeft te worden, zeker in de buitenwijken en zeker in steden als Tilburg.

mahadma
door mahadma - Aug 19, 2014 om 19:15
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Boete moet natuurlijk binnen 2 weken betaald zijn ook bij aantekening van bezwaar.Door de boete (voorlopig) te betalen beken ik immers indirect schuld en is de kans dat ik het bedrag ooit nog terugzie dus nihil. Ga de boete dus ook niet betalen.

Nee, dit is pas een slimme zet ..............

brainless
door brainless - Aug 20, 2014 om 01:36
324 Antwoorden / 0 Vragen

Het is op dat terrein al 3 jaar niet meer gratis parkeren.
Je rijdt daar een betaald parkeerzone in, dus je wist dat je sowieso moest betalen.

[quote]Parkeerterreinen

Van maandag tot en met zondag van 09.00 tot 01.00 uur geldt betaald parkeren op de parkeerterreinen in het gebied Nieuw-Stappegoor. De betaling verloopt via ticketautomaten op het terrein. Het tarief is € 0,50 voor het eerste half uur. Als men langer dan een half uur parkeert, kost het € 1,00 per keer. Er zijn ook terreinvergunningen verkrijgbaar.

Bron betaald parkeren

lo
door lovewinnie - Aug 20, 2014 om 08:30
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Garage euroscoop en voor de deur bij ijshal en stappegoor hoort bij elkaar. Heel dat terrein kost 1 euro per dag. Je moet 24/7 betalen. Elke dag van het jaar ook op zondag.
Ga je er staan om 10 uur savonds en weet je dat je pas snachts na 12 terug bent betaal je 2 euro.

Enige is dat in de garage je met een kaartje betaald in een automaat en voor stappegoor je een kaartje voor je raam moet leggen

Heel dat terrein kost parkeren 1 euro per dag

lo
door lovewinnie - Aug 20, 2014 om 08:35
1210 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mickey3003 schreef op dinsdag 19 aug 2014, 18:51]Ik stond niet bij de Euroscoop maar bij de ijshal die dus van maart tm oktober gesloten is. Bovendien was het na 22.00 uur en dan is de ijshal sowieso ALTIJD dicht. Zelfs in Amsterdam Centrum hoef je zo laat in de avond of nacht niet meer te betalen dus wie verwacht nou dat dat in Tilburg wel zo is?

Snap echt totaal niet wat de ijshal te maken heeft met het parkeerterrein. Dit ligt los van elkaar. Het terrein is niet van de ijsbaan maar van de gemeente. De wok bijv is tot late uurtjes open net als de bioscoop. Ook stappegoor draait gewoon heel het jaar door zelfs tot 10 uur savonds . Ook deze mensen parkeren hier voor 1 euro.
Het is trouwens een groot parkeer terrein. Hoort bij elkaar. Alleen een deel is buiten andere binnen

r.kemperman
door r.kemperman - Aug 21, 2014 om 11:52
423 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=mickey3003 schreef op dinsdag 19 aug 2014, 18:51]Bovendien was het na 22.00 uur. Zelfs in Amsterdam Centrum hoef je zo laat in de avond of nacht niet meer te betalen dus wie verwacht nou dat dat in Tilburg wel zo is?
Weet niet waar je dit vandaan haalt, maar in Centrum Amsterdam is het tot 24.00 uur betaald parkeren.
En ik ben een van die mensen die niet betalen voor mijn parkeerplek omdat de sporadische boete goedkoper is dan al het parkeergeld dat ik zou moeten hebben betalen in Amsterdam
Zelfs met het gebruik van scanauto's

mahadma
door mahadma - Aug 21, 2014 om 12:54
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Ik hoop toch niet dat de wielklemmen/wegslepen weer terugkomen voor r.kemperman. Maar ieder zijn idee.