orgelmuts
door orgelmuts Dec 17, 2014 om 16:16
Computers & telefonie

Per ongeluk een tweede account aangemaakt op Facebook

Omdat mijn emailadres is veranderd, had ik op Facebook mij opnieuw aangemeld.
Maar toen ontdekte ik dat ik dan al mijn gegevens kwijt was.
Gelukkig had ik mijn oude Facebook pagina nog niet verwijderd en kon ik daar nog op inloggen.
Alleen zit ik nu met het probleem dat ik mijn nieuwe e-mailadres niet op mijn oude Facebookpagina kan invoeren, want dan krijg ik de melding dat er al een Facebookaccount is met datzelfde emailadres. Hoe moet ik dat nieuwe Facebookaccount wegkrijgen?

36081 6 Rapporteer

ja
door janf43 - Dec 17, 2014 om 16:22
733 Antwoorden / 0 Vragen

http://facebookverwijderen.nl/facebook-account-verwijderen/

Cookies
door Cookies - Dec 17, 2014 om 16:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

In 5 Stappen Facebook account Verwijderen
Stap 1 Ga hier naar Facebook account verwijderen en meld je aan.

Stap 2 Vul nogmaals je wachtwoord in en druk op ok.

Stap 3 Bevestig dat je het account wilt verwijderen.

Stap 4 De komende 14 dagen mag je nu niet inloggen op facebook, pagina’s liken of vrienden toevoegen. Doe je dit wel dan wordt je account weer geactiveerd.

Stap 5 Na 14 dagen ben je helemaal Facebook vrij en zijn al je likes, posts, foto’s en reactie voorgoed verwijderd.

Bron: facebookverwijderen.nl

Cookies
door Cookies - Dec 17, 2014 om 16:26
13336 Antwoorden / 36 Vragen

P.S. Het duurt dus minstens 14 dagen voordat je het nieuwe e-mailadres op je oude account kunt gaan gebruiken.

Lijkt mij handiger om een geheel nieuw e-mailadres aan te maken en dat te gaan gebruiken voor je oude FB account.

diumenge
door diumenge - Dec 19, 2014 om 01:18
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Gewoon op de nieuwe account een ander e-mail adres gaan gebruiken, desnoods een die je daarvoor speciaal aanmaakt. Dan komt het bij de tweede Facebook account aangemaakte e-mail adres weer vrij denk ik, die kan je dan bij je echte Facebook gebruiken.

orgelmuts
door orgelmuts - Dec 19, 2014 om 01:20
632 Antwoorden / 58 Vragen

[quote=diumenge schreef op woensdag 17 dec 2014, 17:04]Gewoon op de nieuwe account een ander e-mail adres gaan gebruiken, desnoods een die je daarvoor speciaal aanmaakt. Dan komt het bij de tweede Facebook account aangemaakte e-mail adres weer vrij denk ik, die kan je dan bij je echte Facebook gebruiken.

O, dat is misschien wel een handig idee diumenge, ga ik proberen ;-) thnx

orgelmuts
door orgelmuts - Dec 21, 2014 om 23:23
632 Antwoorden / 58 Vragen

Ik heb het tweede account inmiddels afgemeld, dat wordt 3 januari stopgezet.
Volgens mij moet het dan in orde zijn.
Ik houd de vinger aan de pols.