eclipse
door eclipse Apr 23, 2015 om 14:16
Computers & telefonie

Pop-ups en yournaal bestanden

Hallo vorige week had ik een probleem met reclame zooi, dacht het opgeruimt te hebben maar is er weer ik weet van wie het is, je kon via een linkje zeggen wat je van de banner vondt ?? ik schreef "fuck off with that shit"kopy ) Hello,

Thank you for contacting Superfish, your email was received.

We will reply to your email shortly.

Thank you,

The Superfish Team

ik heb locate laten zoeken naar superfish en die vondt 4 yournaal ?? bestandjes welke ik kon weggooien, maar ik zag er nog veel meer van andere website s , zijn dat nu cookie s ??? ik zal er een overtikken kopieeren gaat niet... http_www.computeridee.nl_0.localstoreage . en anderen met n=bekanrt 3 x het alphabet is idiote volgorde ? wat zijn het ? zitten veel chrome extensions bij en als dat mijn extensies zijn die ik gebruik ? mogen ze niet weg helppppppppp wat mag wel en wat niet verwijderd worden

553 17 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 14:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo eclipse,

Lees hier hoe je superfish (handmatig) kunt verwijderen.
Er staan wel meer 'oplossingen' op het net , maar let op dat je Spyhunter NIET downloadt!!!

Suc6

eclipse
door eclipse - Apr 23, 2015 om 14:36
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 23 apr 2015, 14:23]Hallo eclipse,

Lees hier hoe je superfish (handmatig) kunt verwijderen.
Er staan wel meer 'oplossingen' op het net , maar let op dat je Spyhunter NIET downloadt!!!

Suc6 Hallo edrick, superfish staat er NIET bij ?? wel een hele zooi bla bla van weet ik wie .. komt aardig overeen met je link. maar GEEN superfish.. ik heb geen lenovo hoor brrrrrrr heb een zelfgebouwde gamingskast meeste onderdelen zijn asus en intel , verdere ideen edrick ???? zoja welkom :-)

eclipse
door eclipse - Apr 23, 2015 om 14:37
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 23 apr 2015, 14:23]Hallo eclipse,

Lees hier hoe je superfish (handmatig) kunt verwijderen.
Er staan wel meer 'oplossingen' op het net , maar let op dat je Spyhunter NIET downloadt!!!

Suc6
ps spyhbunter een keer gedaan nooit meer ellendig ding..

eclipse
door eclipse - Apr 23, 2015 om 14:53
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 23 apr 2015, 14:23]Hallo eclipse,

Lees hier hoe je superfish (handmatig) kunt verwijderen.
Er staan wel meer 'oplossingen' op het net , maar let op dat je Spyhunter NIET downloadt!!!

Suc6

@Edrick3, windows defender vindt ook niets ?? er staat niets bij de certificaten, de superfish heb ik gevonden bij de google geschiedenis C:\Users\eclipse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage en daarnet heb ik ze verwijderd en NUSTAAN ZE ER WEER ???

eclipse
door eclipse - Apr 23, 2015 om 14:58
1561 Antwoorden / 370 Vragen

SELECTEER IK DE GEHELE PAGINA WAAR SUPERFISH STAAT EN NOG VEEL EN VEEL MEER EN DOE IK EEN SCAN MET 360 TOTAL SECURETY DAN VINDT IE NIKS :-)

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 15:00
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

..... ik heb geen lenovo hoor brrrrrrr heb een zelfgebouwde gamingskast meeste onderdelen zijn asus en intel ......
Dat weet ik, maar bij 'lenovo' werd wel een (mogelijke) oplossing aangegeven, vandaar.
Neem aan dat je AdwCleaner al geprobeerd hebt?

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 15:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Probeer anders deze eens.

Suc6

eclipse
door eclipse - Apr 23, 2015 om 15:07
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 23 apr 2015, 15:02]Probeer anders deze eens.

Suc6

Hoi de tool vindt niets , maar Edrick telkens als ik ze verwijder uit google dan komen ze erna weer terug heb ze nu al 3 x verwijderd , als ik dit verstuur kijk ik weer even , ( ken nl niet als er een browser opensta ...

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 15:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

Zou toch ook even verder op die aangegeven pagina kijken hoe je de 'rest' moet verwijderen.
Dus even naar beneden scrollen.
Is weliswaar in het Engels, maar de tekeningetjes/afbeeldingen verduidelijken hopelijk genoeg.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 15:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

..... windows defender vindt ook niets ?.....
Kijk dan eens hier.

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 15:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En anders kun je deze nog eens proberen; die zou het ook moeten verwijderen volgens dit bericht.

Dat kreng moet toch weg te krijgen zijn.... ;-)

eclipse
door eclipse - Apr 23, 2015 om 15:50
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 23 apr 2015, 15:34]En anders kun je deze nog eens proberen; die zou het ook moeten verwijderen volgens dit bericht.

Dat kreng moet toch weg te krijgen zijn.... ;-)

Hoi edrick, op een gegeven moment gaf die lenoivo software aan om mocht ik niets vinden dat mcfee het wel kon, dus ik mcfee erop gezet maandabotje ( free) bleef de hele boel vastlopen ?dus mcfee eraf gekieperd, en nu staat deze enkel nog de browser te bewaken zo ff kijken of dat superfissie er nog is klote zooi, door een zo n dinkie zit ik 2 uur te klooien

eclipse
door eclipse - Apr 23, 2015 om 16:10
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 23 apr 2015, 15:34]En anders kun je deze nog eens proberen; die zou het ook moeten verwijderen volgens dit bericht.

Dat kreng moet toch weg te krijgen zijn.... ;-)

@@ Edrick, ze blijven terugkomen, de scanners zeggen NIKS TE VINDEN, zodra ik superfish handmatig hebt verwijderd, en ik start google opnieuw dan staan ze er weer , ze zijn niet gecertificeerd. dus wie of wat ze nouw terugzet ?? komt er zo n janlul met z n fruitvlieg IQ aanzeiken dat ik hier lukraak zit te klikken, de eikel ..........superfish is een bekend ingebouwd probleem maar dat snapt dat asholetje niet. maar goed ga niet over achterlijken kletsen . jij nog wat gevonden edrick, de lenovo tool vondt niets , de defender niet , 360 sec. niet mbam niet . en toch komt dat dinkie terug .. waar zit de truc, er draaien hier gewoon de standaard proggies, alles is beschermd, en toch ?? en op deze kast is er niks van dat hele lenovo geinstalleerd enkel eerder genoemde intel en asus., maar als t gedonder blijft, ik ga volgende week m n derde ssd schijf er in zetten heb er nu 2 van 500 gig komen er nog 2 bij en dan maar formateren, maar dan komen toch de zelfde programma s terug erop. zoals ik in een eerder forum schreef, alles zit hier potje dicht, site s worden eerst gecontroleerd eer ze open mogen, rommel staat er niet op, virusscan oporde. nog suggestie s edrick :-) zoja mag je maandag mee naar maxima zwaaien ze komt bekant langs m n huis :-)

eclipse
door eclipse - Apr 23, 2015 om 16:21
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 23 apr 2015, 15:00]@eclipse,

..... ik heb geen lenovo hoor brrrrrrr heb een zelfgebouwde gamingskast meeste onderdelen zijn asus en intel ......
Dat weet ik, maar bij 'lenovo' werd wel een (mogelijke) oplossing aangegeven, vandaar.
Neem aan dat je AdwCleaner al geprobeerd hebt?
@ edrick adw c verwijdert dit
Map Verwijderd : C:\Users\eclipse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\nmmhkkegccagdldgiimedpiccmgmieda
Map Verwijderd : C:\Users\eclipse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Extensions\gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom
Bestand Verwijderd : C:\Users\eclipse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\chrome-extension_gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom_0.localstorage
Bestand Verwijderd : C:\Users\eclipse\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Local Storage\chrome-extension_gighmmpiobklfepjocnamgkkbiglidom_0.localstorage-journal

dan verderop op het logbetsand staat dat ie de extensie van Mcfee er ook maar af hebt gekieperd ??? nja m n browserbescherming ????? mot je ze beter hebben ??? maar misschien dat onze deskundige BOILER een idee heeft ?

eclipse
door eclipse - Apr 23, 2015 om 16:32
1561 Antwoorden / 370 Vragen

[quote=edrick3 schreef op donderdag 23 apr 2015, 16:25]@eclipse,

En als je nu eens - in de veilige modus - systeemherstel toepast met een datum toen je re nog géén last van had? Wie weet.

Laat ik dat maar ff doen, zal hem 2 dagen terug zetten, ze stonden er wederom heb ze nu verwijderd met ashampoo overschrijven ..maar edrick, wat zo stom is ik krijg een emailtje van superfish wat ofdat ik van de reclame vondt ?? of ik mijn mening wilde geven .. antwoordt kun je aan de begin van de pagina teruglezen. maar ga eerst maar weer de geschiedenis wegkieperen, en alles wat er van de week is opgekomen, aan websites , dan sys herstel. sughtttt :'(

edrick3
door edrick3 - Apr 23, 2015 om 18:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@eclipse,

En als je nu eens - in de veilige modus - systeemherstel toepast met een datum toen je re nog géén last van had? Wie weet.

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 24, 2015 om 12:34
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Altijd weer prettig om achteraf toch gelijk te hebben :-).

Nu kan ik natuurlijk wel tips geven om het te voorkomen..