bl
door blaa3 Aug 15, 2014 om 09:59
Auto & vervoer

Premieverhoging

Vorige week ontvingen wij van Reaal de mededeling dat de premie van onze autoverzekering door toepassing van een nieuwe rekenmethode met 50% verhoogd wordt. Uitleg over hoe men de nieuwe rekenmethode toepast ontbreekt. Wij hebben de hoogste trap no-claim dus hier kan het niet aanl liggen. Wil Reaal de autoverzekeringen uit zijn pakket schrappen en op deze manier de klanten laten verdwijnen?

309 2 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Aug 15, 2014 om 11:17
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo blaa3,

.....Wil Reaal de autoverzekeringen uit zijn pakket schrappen en op deze manier de klanten laten verdwijnen?....
Zou het niet weten, maar een verhoging van 50% is natuurlijk absurd.
Dat wordt dus tijd om naar een andere maatschappij om te zien!
Kijk bv. eens hier.

Suc6

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 15, 2014 om 11:28
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Als een verzekeraar verlies maakte moeten ze kiezen, verhogen met de kans dat veel weglopen of klanten selecteren die teveel claimen.

Helaas kozen zij en niet U en zoek een betaalbare.
Uw jaren worden overgenomen en met 80% ben je vrijwel overal welkom.

Het kan ook zijn dat ze tekort verzekerde hebben en zo van dit te kleine pakket af willen, of een rekenfoutje...
Wat het ook is, je kunt nu zonder de opzegtermijn die normaal geld gelijk weg.