rompslomp
door rompslomp Jul 17, 2014 om 23:09
Computers & telefonie

Printer

Ik heb een samsung clx 3180 kleuren / laserprinter.
Ik ben de software daar van kwijt geraakt en de samsung universele drivers voor de printer doen toch niet wat ik wil.. De printer staat draadloos opgesteld en alle benodigde gegevens zijn in gegeven, zoals het IP adres en het toegangspunt...
Wie heeft de software voor deze printer want bij Samsung zelf vindt ik ze niet...Ook google komt niet met de juiste drivers....

1062 10 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Jul 17, 2014 om 23:23
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is klik hier misschien iets? Ik ken die site verder niet.

door 1953 - Jul 17, 2014 om 23:28
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Naast het antwoord van aurora1 vond ik nog dit mogelijk: Software oplossing

edrick3
door edrick3 - Jul 18, 2014 om 10:19
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo rompslomp,

Kijk eens hier.

Suc6

rompslomp
door rompslomp - Jul 21, 2014 om 22:29
31 Antwoorden / 11 Vragen

@edrick3
@1953
@aurora1

Bedankt voor jullie opties.. ik zal ze gaan uitproberen..

door 1953 - Jul 22, 2014 om 01:48
3725 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=rompslomp schreef op maandag 21 jul 2014, 22:29]@edrick3
@1953
@aurora1

Bedankt voor jullie opties.. ik zal ze gaan uitproberen..

We horen het wel als het is opgelost. Een terugkoppeling zou prettig zijn.

rompslomp
door rompslomp - Jul 26, 2014 om 19:47
31 Antwoorden / 11 Vragen

TERUGKOPPELING

Software opnieuw geinstelleerd.. ik krijg de printer alleen draadloos niet meer aan de praat... de pc vindt 'm niet.... heel vreemd..

Maar ook bedraad gaat niet alles goed.. scannen van documenten loopt keer op keer vast...printen op zich gaat prima....ik word er niet goed van...

aurora1
door aurora1 - Jul 26, 2014 om 21:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier en misschien staat er iets over tussen de vragen en antwoorden, rechts op die pagina.
Het kan ook zijn dat de printer niet goed geïnstalleerd is want de volgorde van handelingen bij installatie steekt erg nauw, kijk daarvoor dan in de handleiding.
Als u foutcodes krijgt dan zijn die via internet vast wel te vinden met een oplossing erbij. .
U kunt ook eens foutcontrole (met repair) op de pc laten lopen en zien of dat iets oplevert.
Of volgende week advies via de live chat aan Samsung vragen?
Werkte de printer voorheen goed?

rompslomp
door rompslomp - Jul 26, 2014 om 21:25
31 Antwoorden / 11 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zaterdag 26 jul 2014, 21:18]
Als u foutcodes krijgt dan zijn die via internet vast wel te vinden met een oplossing erbij. .
U kunt ook eens foutcontrole (met repair) op de pc laten lopen en zien of dat iets oplevert.
Of volgende week advies via de live chat aan Samsung vragen?
Werkte de printer voorheen goed?

Aurora1
Nee ik krijg geen foutcodes, heb inmiddels een mail aan Samsung gestuurd en idd de printer werkte voorheen voorbeeldig...

aurora1
door aurora1 - Jul 26, 2014 om 21:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is er geen systeemherstel mogelijk naar toen de printer nog wel goed werkte? Haalt dat niets uit dan kunt u het weer ongedaan maken.

rompslomp
door rompslomp - Jul 26, 2014 om 22:16
31 Antwoorden / 11 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zaterdag 26 jul 2014, 21:56]Is er geen systeemherstel mogelijk naar toen de printer nog wel goed werkte? Haalt dat niets uit dan kunt u het weer ongedaan maken.

Er is aan het systeem niets veranderd en idd een systeemherstel haalt niets uit...