we
door weggeweest Apr 13, 2010 om 21:52
Geldzaken & recht

Privacy

mag de verhuurder zonder dat er aanleiding is foto's van mijn tuin maken over de schutting en door de heg , deze heeft vorig jaar ook al stukken uit mijn heg en poort getrokken om foto's temaken van mijn tuin naar mijn idee komt hier mijn privacy in geding wat zijn mijn rechten en wat kan ik er aan doen strakts ligt mijn vrouwtje lekker tezonnen in de tuin en dan maakt die daar ook foto's van heb toch niet voor niets een hoge heg of schutting poort ???

1005 5 Rapporteer

kiran
door kiran - Apr 13, 2010 om 22:29
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@weggeweest

Weet je zeker dat het de verhuurder is. Geen peeping tom? :)
Verhuurder zal moeten aanbellen voor die je pand/tuin betreed.
En zeker niet de boel kapot maken.

Hebben je buren geklaagd, zooitje in je tuin?
Of heb je juist een onwijs mooie tuin dat de verhuurder daar plaatjes van wil maken om in het maandelijkse blaadje te zetten als 'reklame'.

Zou hem de volgende keer maar eens aanschieten .... en vragen Wat precies de bedoeling is.

knoop4x9
door knoop4x9 - Apr 13, 2010 om 23:24
533 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo weggeweest,hij mag dat niet zonder jouw toestemming,je moet hem wel toelaten als er onderhoud gepleegt moet worden in je woning.
Spreek hem of of schrijf hem daar op aan dat hij geen detektive gaat spelen, blijft hij het nog doen neem dan kontakt op met het juridisch loket mischien is het dan mogenlijk om hem in rechte te betrekken wegens huisvrede breuk, maar ja als je buren boven je heb, die kunnen ook foto.s maken.

Mvrgrt

user123
door user123 - Apr 15, 2010 om 16:53
1346 Antwoorden / 3 Vragen

Heeft u wel eens overwogen om het gewoon eens te vragen waarom hij dat doet?

poltol
door poltol - Sep 6, 2010 om 20:15
3885 Antwoorden / 22 Vragen

[quote=birdies schreef op maandag 6 sep 2010, 09:40]Het is weer een zooitje hier op deze site!!! Op deze vraag waren al meerdere antwoorden gegeven, waar zijn die gebleven???

Bij aanklikken van dit topic bij 'recente vragen' kwam ik meerdere malen bij een oud topic over privacy terecht!

Nog steeds krijg ik via de button 'meer' andere topics te zien!

Vannacht stond bij recente vragen ineens een topic uit 2008, zonder dat er wat was toegevoegd.

Heb het al eerder gezegd: deze site is een groot wangedrocht en wordt alleen maar erger! Zo kun je toch geen forum aanbieden?

@birdies,
Ben ik even blij, dacht dat ik zelf in de war was.
Is mij al een paar keer overkomen.
En langzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, drink nu teveel koffie.
Misschien doen "ze" er nog wat aan.
We wachten het maar af, maar het is zeer vervelend en frustrerend als je al antwoorden geplaatst hebt.

fijne week verder, poltol

poltol
door poltol - Sep 6, 2010 om 20:16
3885 Antwoorden / 22 Vragen

En zie, ook nu gaat het weer falikant fout.

Ik ben weg, poltol