on
door onzen002 Sep 29, 2014 om 19:15
Geldzaken & recht

Problemen met PostNL

Ik bestel een artikel op de website van PostNL op 15-8-14. Op 18-8-14 stuur ik het retour precies zoals het hoort. Formulier ingevuld en ik zou dan mijn geld € 32,00 teruggestort krijgen. Er komt geen geld en ik ga mailen en bellen vaak geen antwoord via de mail en via de telefoon was beloofd dat ik op 26-9-14 het geld op mijn bankrekening zou staan. Maar vandaag 29-9-14 weer gebeld nu wordt er weer beloofd dat ik over anderhalve week het geld krijg overgemaakt. Ik geloof ze niet meer. Ze gaan ook geen schadevergoeding betalen voor al die dure telefoontjes. Kortom bandieten die praten met een air alsof het de grootste dombo's zijn. Zijn er meer mensen die met deze firma problemen hebben?

463 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Sep 29, 2014 om 20:49
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Wat heb je besteld en op welk domein?*

Verder mogen ze helemaal geen extra kosten meer rekenen voor het bellen naar 'n 090x nummer.

on
door onzen002 - Sep 29, 2014 om 23:03
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik heb zegels besteld op www.postnl.nl Als je naar de klantenservice belt betaal je per keer € 0.45 extra.

zoekster
door zoekster - Sep 30, 2014 om 00:07
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Ik neem aan dat u gebruik maakt van uw herroepingsrecht? Dan moet het bedrag binnen 14 dagen nadat u van uw herroepingsrecht heeft gebruik gemaakt aan u worden overgemaakt. Dat is wettelijk zo bepaald.

Dien hierover een klacht in bij de ACM.

klik HIER

en stuur deze voorbeeldbrief per mail naar ze toe,

klik HIER
(aanpassen aan uw situatie, benoem ook nog de telefoonkosten)
Flink kabaal maken.

19
door 1953 - Sep 30, 2014 om 02:00
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

U kunt zich nu beroepen op de minimale € 40,00 incassokosten. Daar moet u PostNL wel schriftelijk aanmanen voor de ingebrekestelling van de betaling aan u.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

Do
Dobroman - Feb 8, 2024 om 16:03
Huishouden & energie

Zeer hoge servicekosten

Ik woon in een flatgebouw van Heimstaden en heb nu pas de afrekening servicekosten over 2022 ontvangen. Het probleem zit hem in de stroom kosten algemene ruimtes.In 2021 was dat per woning 163,67 euro en in 2022 475,67 euro. Totaal dus 35.199,67 euro per jaar voor elektra algemeen (verlichting galerij, berging, stopkontacten berging, trappenhuis, lift). Er is inmiddels uitleg gevraagd aan de verhu ... Lees meer