ray1967
door ray1967 Apr 18, 2015 om 09:16
Computers & telefonie

Programma verwijderen

Ik heb van de pc van onze kinderen het programma Advanced SystemCare 8 verwijderd, met IObit Uninstaller wat ook de achter gebleven bestanden weghaalt

Helaas blijft een gedeelte van het programma toch nog actief.
Ik heb het programma nogmaals geinstalleerd en verwijderd maar geen resultaat,.
Ook nog via programma files geprobeerd maar dan krijg ik de melding dat het programma in gebruik is en niet verwijderd kan worden ook niet in veilige modus.

Misschien iemand enig idee..

3538 12 Rapporteer

ph
door philip36 - Apr 18, 2015 om 09:44
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Het programma wat u wilt verwijderen draait op de achtergrond.
Om te verwijderen moet dat programma eerst gesloten worden.
Rechtklikken op het icoontje in de taakbalk en voor afsluiten kiezen.
Er staat ook een undelete of uninstaal file in de directory van dat programma.
Daar kunt u dan op fubbelklikken om het te deinstalleren.

ray1967
door ray1967 - Apr 18, 2015 om 10:11
93 Antwoorden / 38 Vragen

Dat icoontje in de taakbalk is niet meer aanwezig, alleen nog boven in beeld de monitor CPU RAM.

Ik zie nu pas dat dit Advanced SystemCare 7 is ,en dus kennelijk niet verwijderd word met de installatie van versie 8 en dus ook niet met deinstalleren.

Map staat nog wel in mijn programma's maar is leeg , zal eens proberen versie 7 weer te installeren en weer te deinstalleren.

edrick3
door edrick3 - Apr 18, 2015 om 10:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo ray1967,

Als je het progje weer geïnstalleerd heb verwijder het dan eens met Revouninstaller.
Klik onder Freeware.
Na opstarten en aanklikken van het te deïnstalleren programma kies je voor optie 4 (=gevorderden) om ook alle registerverwijzingen te verwijderen.
Let op: alleen de vetgedrukte vermeldingen aanklikken. Soms moet je even op + klikken om de registersleutels verder te openen.

Suc6

aurora1
door aurora1 - Apr 18, 2015 om 14:49
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Of doe het verwijderen in veilige modus na het programma eerst uitgezet te hebben.

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 18, 2015 om 16:17
1790 Antwoorden / 3 Vragen

windowstoets + r
typ in; msconfig en klik op enter
schakel de onderdelen van AS8 uit bij services* en opstarten
reboot
nogmaals verwijderen met IObit Uninstaller.
reboot nogmaals

*extra tip; schakel daar IObit Uninstaller ook uit.

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2015 om 11:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ray1967,

En ...... gelukt?

Tip: wil je Advanced System Care Pro 8.2 toch (weer) gaan gebruiken, dan kun je dat vandaag gratis downloaden: klik hier.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2015 om 11:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Bij nader inzien: ik zou dat programma NIET installeren gezien de reacties die hierover op de site gemaakt worden. Lees hier.

Met vr.gr.

ray1967
door ray1967 - Apr 19, 2015 om 12:50
93 Antwoorden / 38 Vragen

[quote=akkerdistel schreef op zaterdag 18 apr 2015, 16:17]windowstoets + r
typ in; msconfig en klik op enter
schakel de onderdelen van AS8 uit bij services* en opstarten
reboot
nogmaals verwijderen met IObit Uninstaller.
reboot nogmaals

*extra tip; schakel daar IObit Uninstaller ook uit.

Ik heb dit uitgevoerd, maar de prestatie monitor van dit programma laat zich niet het zwijgen opleggen.

Versie 7 is wel te vinden via google maar tijdens het installeren krijg je toch weer 8 en hier zit de prestatie monitor niet meer in.

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2015 om 13:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@ray1967,

versie 7 kun je (o.a.) hier downloaden.

ray1967
door ray1967 - Apr 19, 2015 om 13:09
93 Antwoorden / 38 Vragen

Toch gelukt uiteindelijk: Prestatie monitor weten af te sluiten en via c:/ data files verwijderd.
En dan de rest opgeruimd via CCleaner en Revo rommel bestanden opruimen.

Bedankt voor alle reacties en meedenken.

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2015 om 13:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

... Het uitschakelen van onder andere de prestatiemonitor is terug te vinden bij de instellingen.
Lees eens hier blz.6: http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCYQFjAB&url=http%3A%2F%2Fhandleiding.helpmij.nl%2Fdownload.php%3Fid%3D441&ei=Ao0zVciBIYKAab2bgdAF&usg=AFQjCNFSZEPl3Z3_gByN2DZ71ewBlMWdUA

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2015 om 13:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=ray1967 schreef op zondag 19 apr 2015, 13:09]Toch gelukt uiteindelijk:

Bedankt voor alle reacties en meedenken.

Mooi zo.

Met vr.gr.