av
door avanti Aug 23, 2010 om 16:05
Geldzaken & recht

Sena

Hallo medewerkers van kassa

ik heb een vraag en wel deze.
Wij de stichting buurtpreventie krijgen van sena een rekening over de muziek, maar op onze dag die wordt gevierd op de autoloze zondag. Hebben wij geen muziek
we krijgen wel een rekening gestuurd door een incasso bureau

wat kunnen wij doen
namens een vrijwilliger van de stichting

441 3 Rapporteer

getty
door getty - Aug 23, 2010 om 17:46
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Zojuist nieuws item gezien op rtl 7. Veel stichtingen krijgen momenteel nota's terwijl die nooit muziek draaien. Advies is om een brief naar Sena te schrijven en uit te leggen wat uw stichting doet en dat daar geen muziek bij hoort en verzoek om de nota te annuleren.

vladja
door vladja - Aug 23, 2010 om 18:19
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Als u de bijeenkomst houdt in een buurtgebouw zou het mij niets verbazen als het buurtgebouw ook al een rekening van Senna hebben gehad. Overleg eens met de beheerder. Anders betaalt iedereen ook nog eens dubbel.

Vladja

ro
door ron530 - Aug 23, 2010 om 18:22
4084 Antwoorden / 17 Vragen

De sena stuurt met de nota ook een antwoord brief mee daarin kun je de situatie aangeven. Stuitend is wel dat ze er automatisch van uit gaan dat je muziek ten gehore brengt. Niet reageren leid tot een incasso want hun beleid, wie zwijgt stemt toe.

In een grijs verleden kreeg ik er ook één en te toonzetting in die brief leek oplichterij, bij navraag bleek het toch echt te zijn.