jo
door johncoumans Apr 20, 2015 om 18:38
Huishouden & energie

Service Leenbakker

Ik heb bij de firma Leenbakker een matras topper gekocht. _(180*200). Na het uitpakken bleek dat het de verkeerde breedte was. Moest nl 160 cm breed zijn. Zo snel mogelijk terug gegaan naar de filiaal waar ik het gekocht had. Om het om te ruilen voor de juiste breedte.
De manager ruilde het niet om. Omdat het niet in de originele verpakking zat. De originele verpakking had ik wel bij. Later contact opgenomen met de klantenservice de zeiden het zelfde.
Maar hou kun je iets dat machinaal verpakt is terug krijgen in de originele verpakking?
Welke stappen kan ik ondernemen om het alsnog geruild te krijgen.
Waar is de service van Leenbakker ?

1024 13 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Apr 20, 2015 om 19:06
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Zat de verkeerde maat in een verpakking met het opschrift van de gewenste maat of hebt u gewoon een verkeerde topper gekocht en bent u na pas na uitpakken achter die fout gekomen?

jo
door johncoumans - Apr 20, 2015 om 19:15
1 Antwoorden / 1 Vragen

Verkeerde maat gekocht en na uitpakken er achter gekomen

valerius-2
door valerius-2 - Apr 20, 2015 om 19:17
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Stond het niet op de verpakking, of heeft u daar niet na gekeken.

bo
door boiler - Apr 20, 2015 om 19:20
64 Antwoorden / 0 Vragen

De voorwaarden op de site mbt ruilen zijn helder: in de originele verpakking. Hoe u dat doet is uw probleem.... Dan had u maar beter op moeten letten.

diumenge
door diumenge - Apr 20, 2015 om 19:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=johncoumans schreef op maandag 20 apr 2015, 19:15]Verkeerde maat gekocht en na uitpakken er achter gekomen
Niet zo vreemd dat ze dan niet willen ruilen. Niemand die die matras vervolgens nog wil kopen.

mahadma
door mahadma - Apr 20, 2015 om 19:26
11541 Antwoorden / 51 Vragen

van de site geplukt:

Gekocht in de winkel

Ben je niet tevreden over een artikel dat je in een winkel van Leen Bakker gekocht hebt? De meeste producten kun je binnen 14 dagen ruilen. Zorg ervoor dat je jouw kassabon bij je hebt en dat het product in de originele verpakking zit.

bo
door boiler - Apr 20, 2015 om 19:36
64 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 20 apr 2015, 19:24][quote=johncoumans schreef op maandag 20 apr 2015, 19:15]Verkeerde maat gekocht en na uitpakken er achter gekomen
Niet zo vreemd dat ze dan niet willen ruilen. Niemand die die matras vervolgens nog wil kopen.

Het betreft hier een matrastopper en GEEN matras....

mahadma
door mahadma - Apr 20, 2015 om 19:38
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Een matrastopper is niets anders als een dun matras. En je slaapt eerder op de topper, want die leg je OP het matras, althans wij wel ........... en lees mijn post van maandag 20 apr 2015, 19:26

getty
door getty - Apr 20, 2015 om 19:42
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Een matrastopper valt waarschijnlijk onder de noemer hygiene-artikel wat vanuit dat oogpunt alleen geruild mag worden als de verpakking nog niet geopend is geweest. Dit wordt bij meerdere bedrijven zo gedaan, dus het is niet zo vreemd dat u niet kan ruilen.

diumenge
door diumenge - Apr 20, 2015 om 19:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=boiler schreef op maandag 20 apr 2015, 19:36]
Het betreft hier een matrastopper en GEEN matras....
Hier mag ik uit opmaken dat u het geen probleem zou vinden om een uitgepakte/teruggebrachte matrasTOPPER te kopen?

bo
door boiler - Apr 20, 2015 om 19:55
64 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=diumenge schreef op maandag 20 apr 2015, 19:42][quote=boiler schreef op maandag 20 apr 2015, 19:36]
Het betreft hier een matrastopper en GEEN matras....
Hier mag ik uit opmaken dat u het geen probleem zou vinden om een uitgepakte/teruggebrachte matrasTOPPER te kopen?

Wat snap je niet? Ik schrijf dat er niet geruild wordt en jij gaat me totaal iets anders vragen? Verder kom ik niet bij die paupertoko...

diumenge
door diumenge - Apr 20, 2015 om 19:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Veel plezier met je te grote topper, kerel!

tenormin
door tenormin - Apr 20, 2015 om 20:00
16829 Antwoorden / 108 Vragen

@johncoumans, zou er niet zo'n probleem van maken. Aan 10cm van iedere kant van het bed moet het gewoon mogelijk zijn het bed op te maken met de bestaande hoezen. Toppers zijn dun en flexibel. Heeft u trouwens ook geen last van "krimp" als je samen in bed ligt, toch? Als Leen Bakker de fout had gemaakt was het in orde gekomen, nu heeft u het zelf opengemaakt en ja, dan lig je op een ietsje brede topper. Hoop dat het ook een topper blijkt te zijn. Slaap lekker erop, en dat meen ik oprecht, hoor.